Product

Ένθετες αλληγορίες

Product

Ενθυμήματα

Ενθουσιώδεις οπαδοί

Κωδικός:
96362
Description: 

Οι επιτυχημένοι οργανισμοί εστιάζουν την προσοχή τους σε ένα κοινό σημείο: στους πελάτες. Η επιτυχία ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε όσους έχουν έμμονη ιδέα τους τη φροντίδα των πελατών τους, ανεξάρτητα από αν πρόκειται για επιχειρήσεις, επαγγελματίες, νοσοκομεία, ή δημόσιες υπηρεσίες.
Το βιβλίο "Ενθουσιώδεις οπαδοί" σάς δείχνει, με έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο, τη σωστή προσέγγιση και τακτική για να αποκτήσετε και εσείς ενθουσιώδεις οπαδούς.

13,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι επιτυχημένοι οργανισμοί εστιάζουν την προσοχή τους σε ένα κοινό σημείο: στους πελάτες. Η επιτυχία ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε όσους έχουν έμμονη ιδέα τους τη φροντίδα των πελατών τους, ανεξάρτητα από αν πρόκειται για επιχειρήσεις, επαγγελματίες, νοσοκομεία, ή δημόσιες υπηρεσίες. Το βιβλίο "Ενθουσιώδεις οπαδοί" σάς δείχνει, με έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο, τη σωστή προσέγγιση και τακτική για να αποκτήσετε και εσείς ενθουσιώδεις οπαδούς. Σύμφωνα με τον πρόεδρο τής The Jim Pattison Group, Jim Pattison, το βιβλίο αυτό είναι μια έξοχη και προσγειωμένη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών. Ορισμένα άλλα σχόλια επιτυχημένων επιχειρηματιών είναι τα εξής: - "Το στρατηγικό μας πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση πελατών βασίζεται στο βιβλίο "Ενθουσιώδεις οπαδοί". Μας βοήθησε να εστιάσουμε την ενεργητικότητά μας σε αυτό τον καινούριο τομέα. Πρέπει να το διαβάσετε." Lynn Posluns, Πρόεδρος της Fairweather. - "Το βιβλίο αυτό ωθεί τους πάντες, από τον οδηγό του ανυψωτικού οχήματος στην αποθήκη έως τον πρόεδρο της εταιρείας, να εστιαστούν στη δημιουργία ενθουσιωδών οπαδών. Ένα εύληπτο μήνυμα που κάθε οργανισμός έχει ανάγκη να ακούσει." Eamon Ryan, Πρόεδρος της Lexmark Canada Inc. - "Το να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε ενθουσιώδεις οπαδούς θα σας χαρίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα. Το βιβλίο αυτό θα σας δώσεις την αποφασιστική πρώτη ώθηση σε αυτή την κατεύθυνση." James F. Nordstrom, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Nordstrom, Inc.
Subtitle: 
Μια επαναστατική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-209-820-1
Book pages: 
157
Book Dimensions: 
21χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο

O Δρ Kenneth Blanchard, πρόεδρος της Blanchard Training and Development, Inc., είναι διεθνώς γνωστός συγγραφέας, παιδαγωγός και σύμβουλος/εκπαιδευτής. Είναι ο ένας από τους συγγραφείς του καταξιωμένου και ευρέως χρησιμοποιημένου εγχειριδίου για την ηγεσία και την οργανωτική συμπεριφορά, "Management of Organization Behavior: Utilizing Human Resources", το οποίο έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες.
Σπούδασε Διακυβέρνηση και Φιλοσοφία στο πανεπιστήμιο Κορνέλ, πήρε Μάστερ Κοινωνιολογίας και Ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο Colgate και διδακτορικό από το Κορνέλ στη Διοίκηση και το Μάνατζμεντ. Είναι καθηγητής Ηγεσίας και Οργανωτικής Συμπεριφοράς στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης στο Amherst. Eπιπλέον, είναι μέλος των Εθνικών Εργαστηρίων Επιμόρφωσης (NTL).

Subtitle: 
Μια επαναστατική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-209-820-1
Book pages: 
157
Book Dimensions: 
21χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο