Product

Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Product

Η διαφθορά

Η διαφημιστική δαπάνη για τον τουρισμό

Κωδικός:
80681
Description: 

Στη μελέτη αυτή εξετάζεται η τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες χώρες. Διερευνάται η διαχρονική εξέλιξη της διαφήμισης του τουρισμού στη χώρα μας, γίνεται οικονομετρική εξέταση των επιπτώσεων των διαφημιστικών εκστρατειών και διατυπώνονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της διαφήμισης προς όφελος του τουρισμού στη χώρα μας.

12,23 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στη μελέτη αυτή εξετάζεται η τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες χώρες. Διερευνάται η διαχρονική εξέλιξη της διαφήμισης του τουρισμού στη χώρα μας, γίνεται οικονομετρική εξέταση των επιπτώσεων των διαφημιστικών εκστρατειών και διατυπώνονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της διαφήμισης προς όφελος του τουρισμού στη χώρα μας.
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-86758-8-Χ
Book pages: 
156
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-86758-8-Χ
Book pages: 
156
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο