Product

Μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών

Product

Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ

Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ

Κωδικός:
59884
Manufacturer: 
Αuthor: 
57,35 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Subtitle: 
Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος
Publications Date: 
1994
Book pages: 
616
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Volume No: 
2

Ο Philip Kotler διδάσκει Διεθνές Μάρκετινγκ στο Kellogg School of Management του Πανεπιστημίου Northwestern, όπου είναι Διακεκριμένος Καθηγητής στην έδρα S. C. Johnson & Son. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου και τη διδακτορική διατριβή του στο ΜΙΤ, και τις δύο στα Οικονομικά, και μεταδιδακτορικές σπουδές στα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο του Harvard και στην Επιστήμη της Συμπεριφοράς στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου. Έχει κερδίσει τρεις φορές το βραβείο Alpha Kappa Psi του έγκριτου περιοδικού Journal of Marketing για "το καλύτερο άρθρο του έτους", πρώτος κέρδισε το βραβείο του Διακεκριμένου Εκπαιδευτή στο Μάρκετινγκ (1985) από την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ (AMA), ενώ έχει τιμηθεί με πολλές ακόμα διακρίσεις.

Subtitle: 
Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος
Publications Date: 
1994
Book pages: 
616
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Volume No: 
2