Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
Στα ερωτήματα που απασχολούν γονείς, δασκάλους, παιδαγωγούς:
- Μπορούμε να μιλάμε για σχολείο νοητικά καθυστερημένων παιδιών;
- Υπάρχει και γι' αυτά τα παιδιά ένα πρόγραμμα μαθήσεως;
- Μέχρι ποιού σημείου μπορούν να προοδεύσουν και ν' αναπτυχθούν οι ικανότητες και οι γνώσεις τους;
- Υπάρχουν μέθοδοι μάθησης εφαρμόσιμοι σε όλα τα παιδιά;
Αυτό το βιβλίο έρχεται να δώσει σαφείς απαντήσεις:
- Ναι, μπορούμε να μιλάμε για σχολείο, με την έννοια μιας οργάνωσης διαρθρωμένων δραστηριοτήτων που αποβλέπουν στον ίδιο σκοπό.