Product

Οδηγός εκδοτικών οίκων, ξενόγλωσσου βιβλίου, βιβλιοχαρτοπωλείων, εμπορίας βιβλίου, χαρτοσχολικών, εμπορίας χάρτου 2006-2007

Product

Οδηγός εκθέσεως κειμηλίων Ιεράς Μονής Οσίου Ξενοφώντος

Οδηγός εκθέσεων και 45 κριτήρια αξιολόγησης

Κωδικός:
164372
Description: 

Το βιβλίο περιλαμβάνει:

Α) Θεωρία παραγωγής κειμένου, για:
- την λέξη
- τον συνταγματικό και παραδειγματικό άξονα
- την ενεργητική και παθητική σύνταξη
- την πρόταση, περίοδο, ημιπερίοδο
- τα σχήματα λόγου, τα σημεία στίξης
- το ύφος
- την περίληψη με οδηγίες σύνθεσής της
- την παράγραφο, τα δομικά της μέρη, τους τρόπους ανάπτυξής της
- την σύνδεση και συνοχή παραγράφων, κειμένων
- το πολυτροπικό κείμενο
- το πώς γίνεται η παραγωγή κειμένου, με σχεδιαγράμματα

20,24 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο περιλαμβάνει: Α) Θεωρία παραγωγής κειμένου, για: - την λέξη - τον συνταγματικό και παραδειγματικό άξονα - την ενεργητική και παθητική σύνταξη - την πρόταση, περίοδο, ημιπερίοδο - τα σχήματα λόγου, τα σημεία στίξης - το ύφος - την περίληψη με οδηγίες σύνθεσής της - την παράγραφο, τα δομικά της μέρη, τους τρόπους ανάπτυξής της - την σύνδεση και συνοχή παραγράφων, κειμένων - το πολυτροπικό κείμενο - το πώς γίνεται η παραγωγή κειμένου, με σχεδιαγράμματα όλα συνοδεύονται από εφαρμογές και ασκήσεις απαντημένες. Β) Την αφήγηση, για: - τα αφηγηματικά είδη - τις αφηγηματικές τεχνικές - την αφηγηματική πράξη - τους αφηγηματικούς τρόπους - την αφηγηματική περίληψη, την αφηγηματική παράγραφο - την αφηγηματική παραγωγή λόγου, με σχεδιαγράμματα και αναπτυγμένα θέματα - 10 κριτήρια με ασκήσεις γ) Την επιχειρηματολογία, για: - τα είδη - το επιχείρημα - τους συλλογισμούς - την περίληψη επιχειρηματολογικού κειμένου - την αποδεικτική και επεξηγηματική παράγραφο - τη χρήση μεταβατικών παραγράφων - την παραγωγή επιχειρηματολογικού λόγου με σχεδιάγραμμα - θεωρία εννοιών με σχεδιαγραμματική παρουσίαση, για την παραγωγή κειμένου - 20 κριτήρια με ασκήσεις δ) την επιχειρηματολογία για: - τα είδη - το επιχείρημα - του συλλογισμούς - την περίληψη επιχειρηματολογικού κειμένου - την αποδεικτική και επεξηγηματική παράγραφο - τη χρήση μεταβατικών παραγράφων - την παραγωγή επιχειρηματολογικού λόγου με σχεδιάγραμμα - θεωρία εννοιών με σχεδιαγραμματική παρουσίαση, για την παραγωγή κειμένου - 20 κριτήρια με ασκήσεις ε) τα άλλα είδη παραγωγής κειμένου, για: - την επιστολή - το ημερολόγιο - το άρθρο - το δοκίμιο (τα είδη του) - το χρονογράφημα - την επιψυλλίδα - την αίτηση, την ανακοίνωση, τη βεβαίωση, τη δήλωση - 5 κριτήρια με ασκήσεις
Subtitle: 
Α', Β΄, Γ΄, γυμνασίου
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-690-055-Χ
Book pages: 
555
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Α', Β΄, Γ΄, γυμνασίου
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-690-055-Χ
Book pages: 
555
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο