Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
72336 Ψήφοι
93 Σχόλια
 
   Facebook
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας

Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας

Κωδικός: 201899

Συγγραφέας: Tomlinson, Carol Ann
Εκδότης: Γρηγόρη
ISBN: 960-333-888-5
Έτος Έκδοσης: 2015
Κωδικός προϊόντος: 201899

Λιανική τιμή:12.54EUR

τιμή bibliopolio.gr 11.29EUR

Έκπτωση: 1.25EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μια σειρά φυσικών εμποδίων. Αντιπροσωπεύουν πολιτισμούς που διαφέρουν σημαντικά. Πολλοί μαθητές φέρνουν μαζί τους στο σχολείο τις εντάσσεις από το σπίτι, που είναι πολύ δύσκολες για τους νέους να τις διαχειριστούν. Πολλοί μαθητές, φυσικά, αντιπροσωπεύουν διαφορετικές από αυτές τις πραγματικότητες - ένας λαμπρός μαθητής, του οποίου η μαθησιακή δυσκολία εμποδίζει τις ικανότητές του, ένας μαθητής που μιλά μια ξένη γλώσσα, του οποίου η οικογένεια αντιμετωπίζει μεγάλες οικονομικές δυσκολίες. Αν επιλέγαμε να χρησιμοποιήσουμε ό,τι γνωρίζαμε σχετικά με τη μάθηση και στην πράξη σχετικά με τον εαυτό μας, σα να φτιάχναμε σχολικές τάξεις, θα ομολογούσαμε ότι οι μαθητές μαθαίνουν με μια ποικιλία από τρόπους. Η διαφοροποίηση προτείνει ότι είναι εφικτό να δημιουργήσουμε σχολικές τάξεις, όπου οι πραγματικότητες των μαθητών μπορούν να συμβαδίσουν με τις πραγματικότητες του προγράμματος. Η ιδέα σε προκαλεί. Μας προκαλεί να βασιστούμε στην καλύτερη γνώση της διδασκαλίας και της μάθησης. Προτείνει ότι υπάρχει χώρος και για την ισότητα, αλλά και για την υπεροχή μέσα στις τάξεις μας. Όσο σωστή και αν φαίνεται η μέθοδος που καλούμε διαφοροποίηση, δεν υπόσχεται έτοιμες λύσεις. Όπως όλες οι ιδέες που έχουν αξία, είναι αρκετά περίπλοκη. Μας προκαλεί να αμφισβητήσουμε, να αλλάξουμε, να αναστοχαστούμε και να αλλάξουμε λίγο περισσότερο.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Κωδικός προϊόντος: 201899
ISBN: 960-333-888-5
Γλώσσα: Ελληνικά
Μήνας Έκδοσης: 5
Έτος Έκδοσης: 2015
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Αριθμός Σελίδων: 186
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Τόμοι: 1



 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Γρηγόρη
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Λειτουργική ανατομική των αρθρώσεων
Λειτουργική ανατομική των αρθρώσεων
80.00EUR
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2017 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.