Product

Marketing management για υπηρεσίες και τουρισμό

Product

Marketing Plans

Marketing of Shipping Companies

Κωδικός:
142398
Description: 

This book aims at providing a comprehensive text about what marketing of shipping companies means, presenting the stages of marketing implementation in shipping companies, describing the marketing policies and philosophies of shipping companies, presenting a comparative analysis of marketing implementation in the leading tanker and liner shipping companies in the world, analyzing the role of marketing as a tool for improvement of chartering policy.

27,51 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

This book aims at providing a comprehensive text about what marketing of shipping companies means, presenting the stages of marketing implementation in shipping companies, describing the marketing policies and philosophies of shipping companies, presenting a comparative analysis of marketing implementation in the leading tanker and liner shipping companies in the world, analyzing the role of marketing as a tool for improvement of chartering policy.
Subtitle: 
A Tool for Improvement of Chartering Policy
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-351-730-5
Book pages: 
235
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Αποφοίτησε (με άριστα) από το Ναυτιλιακό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου "Master of Science in International Transport" από το University of Wales, Cardiff, με διάκριση στη μεταπτυχιακή της διατριβή, και είναι κάτοχος, επίσης, του μεταπτυχιακού διπλώματος "Advanced Diploma in Logistics and Transport" από το Chartered Institute of Logistics and Transport, London. Απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο "Master by Research in Business" από το Capitol College, USA, επαγγελματικό δίπλωμα "Professional Diploma in Dry Cargo Chartering" από το Cambridge Academy of Transport, U.K. και διδακτορικό (με άριστα) από το Ναυτιλιακό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Από το 1997 έως το 2001 εργάστηκε ως εισηγήτρια και ως υπεύθυνη σπουδών του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού ναυτιλιακού τμήματος του Mediterranean College, ενώ παράλληλα συμμετείχε σε ναυτιλιακά ερευνητικά προγράμματα ως Assistant Researcher στο Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έχει αποκομίσει 9μηνη επαγγελματική εμπειρία σε εμπορικά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (bulk carriers). Από το 2001 εργάζεται στο Hellenic Management Centre (Business Training & Consulting Centre) - Institute of Chartered Shipbrokers (Greek Branch) ως ναυτιλιακή σύμβουλος στο αντικείμενο των Ναυλώσεων και του Ναυτιλιακού Marketing για λογαριασμό των ναυτιλιακών εταιρειών, καθώς και την εκπαίδευση των στελεχών τους. Επιπροσθέτως, ως υπεύθυνη του ναυτιλιακού τμήματος του Hellenic Management Centre, συμμετείχε ενεργώς ως educational administrator στην ίδρυση του ελληνικού παραρτήματος του Institute of Chartered Shipbrokers και δημιούργησε το πρόγραμμα σπουδών. Επιπλέον, εργάστηκε ως γλωσσική επιμελήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Αγγλία, Γαλλία).
Είναι μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ναυτιλιακών Οικονομολόγων, του Βρετανικού Ινστιτούτου Μεταφορών και Logistics, της Ελληνικής Ακαδημίας Marketing και του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Είναι μία εκ των συγγραφέων του βιβλίου με τίτλο "Ναυλώσεις & CD Λογισμικού" (Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2η έκδοση 2006).

Subtitle: 
A Tool for Improvement of Chartering Policy
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-351-730-5
Book pages: 
235
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο