Product

Marketing και Branding τόπου

Product

Marketing σε περίοδο κρίσης

Marketing ναυτιλιακών επιχειρήσεων

Κωδικός:
108494
Description: 

Στο ναυτιλιακό marketing δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα διεξοδική μελέτη. Η σπουδαιότητα της εφαρμογής του marketing στη ναυτιλία, ως αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης και των αυξημένων απαιτήσεων στο επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών, έχει γίνει αντιληπτή από ελάχιστους επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να επικρατεί η άποψη ότι το ναυτιλιακό marketing βρίσκεται σε εμβρυϊκή ηλικία.

32,10 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στο ναυτιλιακό marketing δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα διεξοδική μελέτη. Η σπουδαιότητα της εφαρμογής του marketing στη ναυτιλία, ως αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης και των αυξημένων απαιτήσεων στο επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών, έχει γίνει αντιληπτή από ελάχιστους επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να επικρατεί η άποψη ότι το ναυτιλιακό marketing βρίσκεται σε εμβρυϊκή ηλικία. Στο πλαίσιο του βιβλίου αυτού ορίζεται το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης, η οποία δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή ή τον φορτωτή. Ερευνάται επιστημονικά και περιγράφεται μεθοδικά η εφαρμογή του marketing στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Επίσης, πραγματοποιείται μία συγκριτική ανάλυση της στρατηγικής και της φιλοσοφίας του marketing που υιοθετούν οι ναυτιλιακές εταιρείες της ελεύθερης αγοράς και της αγοράς γραμμών παγκοσμίως και στην Ελλάδα. [...]
Subtitle: 
Εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-351-649-Χ
Book pages: 
552
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Αποφοίτησε (με άριστα) από το Ναυτιλιακό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου "Master of Science in International Transport" από το University of Wales, Cardiff, με διάκριση στη μεταπτυχιακή της διατριβή, και είναι κάτοχος, επίσης, του μεταπτυχιακού διπλώματος "Advanced Diploma in Logistics and Transport" από το Chartered Institute of Logistics and Transport, London. Απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο "Master by Research in Business" από το Capitol College, USA, επαγγελματικό δίπλωμα "Professional Diploma in Dry Cargo Chartering" από το Cambridge Academy of Transport, U.K. και διδακτορικό (με άριστα) από το Ναυτιλιακό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Από το 1997 έως το 2001 εργάστηκε ως εισηγήτρια και ως υπεύθυνη σπουδών του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού ναυτιλιακού τμήματος του Mediterranean College, ενώ παράλληλα συμμετείχε σε ναυτιλιακά ερευνητικά προγράμματα ως Assistant Researcher στο Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έχει αποκομίσει 9μηνη επαγγελματική εμπειρία σε εμπορικά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (bulk carriers). Από το 2001 εργάζεται στο Hellenic Management Centre (Business Training & Consulting Centre) - Institute of Chartered Shipbrokers (Greek Branch) ως ναυτιλιακή σύμβουλος στο αντικείμενο των Ναυλώσεων και του Ναυτιλιακού Marketing για λογαριασμό των ναυτιλιακών εταιρειών, καθώς και την εκπαίδευση των στελεχών τους. Επιπροσθέτως, ως υπεύθυνη του ναυτιλιακού τμήματος του Hellenic Management Centre, συμμετείχε ενεργώς ως educational administrator στην ίδρυση του ελληνικού παραρτήματος του Institute of Chartered Shipbrokers και δημιούργησε το πρόγραμμα σπουδών. Επιπλέον, εργάστηκε ως γλωσσική επιμελήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Αγγλία, Γαλλία).
Είναι μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ναυτιλιακών Οικονομολόγων, του Βρετανικού Ινστιτούτου Μεταφορών και Logistics, της Ελληνικής Ακαδημίας Marketing και του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Είναι μία εκ των συγγραφέων του βιβλίου με τίτλο "Ναυλώσεις & CD Λογισμικού" (Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2η έκδοση 2006).

Subtitle: 
Εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-351-649-Χ
Book pages: 
552
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο