Προσφορές
 
prosfores
 
   Κυκλοφορεί
 
 
   Κριτικές
 
Η ώρα της τιμωρίας
Άριστη κατάσταση.-
λειπε από τη συλλογή μου του Higgins.
5 από 5 αστέρια!
 
   Επιλεγμένα Βιβλία
 
Μαθήματα Ναυτικής Τακτικής
Μαθήματα Ναυτικής Τακτικής
180.00EUR
 
   Facebook
Αποτελέσματα ψηφοφορίας Αποτελέσματα ψηφοφορίας
 
20 euro το βιβλίο?
 
Υπερβολικά Ακριβό : 26.16% (8083) 26 %26 %26 %
Πολύ Ακριβό : 20.13% (6219) 20 %20 %20 %
Ακριβό : 23.48% (7255) 23 %23 %23 %
Κανονικό : 16.80% (5190) 16 %16 %16 %
Σχετικά Φτηνό : 6.81% (2103) 6 %6 %6 %
Φτηνό : 6.63% (2050) 6 %6 %6 %
  
Σχόλιο απο : Anna on 2007-02-17 13:32:46
tha ithela kai stin ellada na do times biblion analoges me tou eksoterikou ki as min einai oi ekdoseis politeleis.giati ponaei ena biblio ton 30 euro edo, an to agoraseis p.x. sta gallika na kostizei molis 10 euro...
Σχόλιο απο : Δημητρης on 2007-03-09 21:07:30
Αννα, εν μερη εχεις δικιο για την τιμη ενως βιβλιου, αλλα απο την αλλη ομως η τιμη ενως βιβλιου καθοριζεται και απο την \"αγορα\" της εκαστοτε χωρας χωρας, π.χ στην Αμερικη ο πληθυσμος ειναι ανω των 350 εκατομυριων και ενας εκδοτης η ενας συγγραφεας εχει την ευκαιρεια να πουλησει σε χαμηλοτερες τιμες εναντι της \"Ελλαδιτσα\" μας που με τα βιας αγγιζουμε 10-11.000 πληθυσμο, ελπιζω να επιασες το σκεπτικο μου?.
Σχόλιο απο : CHRISTOS on 2007-06-20 00:14:01
FILE DHMHTRH. KATALABAINEIS POIO EINAI TO KOSTOS GIA THN DIATHESI ENOS BIBLIOU SE ENA KOINO 350 EKATOM KAI SE EKTASH SAN AYTH THS AMERIKHS? KAI POSA ANTITYPA PREPEI NA EKDOTHOUN? TO KOSTOS THS DIATHESHS STHN ELLADA EINAI SAFWS YPOPOLLAPLASIO.
Σχόλιο απο : Μαριος on 2007-07-02 03:22:20
Den gnorizo poio akrivos einai to kostos paragogis enos vivliou, pantos, gia na vriskei kaneis anatypomenes ekdoseis ton 300 selidon me 10 euro, kai kanouria 300 selidon me 20 kai 25, kati leei afto.. dld to anatypomeno kostizei gia kapoio magiko logo pio ligo stin paragogi? mallon oxi.. kalytera ta online vivliopoleia, p exoune mikrotero kostos, leitourgiko, k diafimisis etc..
Σχόλιο απο : ΧΡΗΣΤΟΣ on 2007-07-09 06:57:01
Με συνταξη 300000 δρχ. πού έπερνα ζούσα ανεκτά έχοντας τήν δυνατότητα νά αγοράσω καί κάποιο βιβλίο πού η μέση τιμή του δέν ξεπερνούσε τις 3000 δρχ. δηλ. σημερινή αξία σε 6 Ευρώ . Εάν οι σημερινές τιμές (μέση τιμή) ήταν έστω καί 10 ε τότε θά υπηρχε λογικη δαπάνη (γιά τά δικά μου έσοδα). Πιστέυω όμως οτι γιά μεγάλο ποσοστό βιβλιοφίλων -καί όχι μόνο- τά 20ε είναι αδικαιολόγητα.
Σχόλιο απο : ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ on 2008-01-12 14:46:53
πηστειω πως ειναι ακρηβο ιδιετερα για τις χαμηλομησθες ταξεις.Και συγουρα δεν διαβαζουν μονο οι πλουσιοι σε αυτη τη χωρα.Ισως για αυτο να εχουμε τοσο χαμηλο επιπεδο γνωσης σε σχεση με αλλες χωρες.Οχι μονο δεν εχουμε την οικονομικη ανεση να αγορασουμε ενα καλο βιβλιο για τον εαυτο μας αλλα μας πευτει και πιο ακρηβο σαν δωρο εναντι στα χαζοδωρα που αγοραζουμε καθημερινα.
Σχόλιο απο : ΜΑΡΙΑ on 2008-01-13 13:12:36
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΓΝΩΣΤΕΣ
Σχόλιο απο : Παπαϊωάννου Γεώργιος on 2008-01-21 11:28:41
Ακριβό ένα βιβλίο των 30 Ευρώ ? Έχω δώσει για βιβλίο μέχρι και 120 Ευρώ και για αυτά που προσφέρει είναι τσάμπα. Έαν σου φαίνεται ακριβό τότε κόψε τον καφέ των 4 Ευρώ και τα κωλοτσίγαρα των 3 Ευρώ όπως και όλα τα υπόλοιπα που δεν σου \"φαίνονται\" ακριβά και αγορασε το. Αν και πάλι δεν γουστάρεις γιατι και πάλι σου φαίνεται ακριβό τότε μην το αγοράζεις. Δες Τατιάνα και Κατέλη που είναι free. Δεν αξίζεις για τίποτε παραπάνω. Μόνο μην κάνεις παράπονα γιατι σε \"πηδάνε\" όλοι οι υπόλοιποι που διάβασαν στη ζωή τους και κάποιο βιβλίο. Είσαι άξιος της μοίρας σου.
Σχόλιο απο : Nikos on 2008-01-25 13:51:22
Gia na prostheso kati sti sizitisi sas, tha ithela na episimano oti oso pio polla einai ta aditypa toso kalyteres times pairnoun oi ekdotes. Stin Ellada o synithismenos arithmos aditypwn einai 1000, arithmos pou einai poly mikros se sxesi me alles xores. Parallila, i anatyposi kostizei ligotera afou den yparxei to kostos epimeleias, grafistikou, metafrasis kai dikaiomatwn (an to ergo den einai Ellina). Anaforika me tin diakinisi, stin Ellada yparxei problima, afou to Internet den einai akoma idietaira diadedomeno (px stis megales ylikies pou einai ena meros tou anagnostikou koinou) kai apomakrysmenes kai mi perioxes (opos px kapoia nisia, i xoria) den exoun enimeromena bibliopoleia. Se ayto eythinodai en merei kai oi bibliopoles pou den enimeronodai, alla an doume to anagnostiko koino tis xoras exoun mallon dikio pou to exoune rixei sta xartika.
Σχόλιο απο : Γιάννης Κ. on 2008-01-25 17:00:44
Εγώ προτιμώ να αγοράζω ξένα βιβλία στην Ελλάδα. Στα Αγγλικά. Όχι δεν είμαι ανθέλληνας. Δεν είναι μόνο λόγω τιμής. Βέβαια η τιμή είναι μεγάλο ατού γιατί εκεί που αγοράζω 1 βιβλίο στα Ελληνικά μπορώ αντίστοιχα να πάρω 3 ξένα. Μεγάλο ρόλο για μένα παίζει το βάρος. Καθώς και ο όγκος. Το μέσο βιβλίο στα είναι πολύ ογκώδες και πολύ βαρύ. Για κάποιον που διαβάζει πολύ, και πάντα κουβαλάει ένα βιβλίο στην τσάντα του, (είτε σε μορφή χαρτιού, είτε σε μορφή MP3) το βάρος και ο όγκος είναι υπερβολικά. Συγνώμη αλλά προτιμώ να αγοράζω βιβλία σε μορφή Paperback. Καταλαβαίνω ότι πληρώνετε μισθούς, δικαιώματα, δέσιμο εξώφυλλα, μεταφράσεις κλπ. Κλπ. Αλλά είναι ανάγκη το βιβλίο να είναι τόσο ογκώδες και βαρύ;
Σχόλιο απο : M on 2008-01-26 06:18:54
@Παπαϊωάννου Γεώργιος απαντώ στο άθλιο υφάκι σου που δείχνει αγροίκο άνθρωπο. 1. Το ζήτημα είναι αν το ΕΛΛΗΝΙΚΟ βιβλιο είναι ακριβό όσον αφορά το εισόδημα του αγοραστή και όχι αν είναι αξιόλογο και πως μετράται η αξία του. Αλλά προφανώς είσαι τόσο άσχετος που δεν μπορείς να διακρίνεις τη διαφορά. 2. Η αδυναμία αγοράς ενός βιβλίου σημαίνει τατιάνες; \"Φίλε\" μου τρέχα ξανά στο σχολείο γιατί η λογική δεν είναι το δυνατό σου σημείο. Αντιθέτως στον κουτσαβακισμό και στο λεξιλόγιο αλητάκου είσαι ατσίδας. Μπράβο αγροίκε άνθρωπε του βιβλίου. Μάθε άνθρωπε του βιβλίου ότι σημασία έχει το περιεχόμενο του βιβλίου και όχι το περιτύλιγμα του στο οποίο εσύ προφανώς έχεις μείνει. Μην ανυσηχείς όμως είσαι το κλασικό παράδειγμα του Νεοέλληνα Μ.... που τα ξέρει όλα , που δεν σέβεται κανένα, που προκαλεί χωρίς λόγο που νομίζει ότι με φλωριές θα φοβίσει κανένα. ΄Αντε χάσου λοιπόν και πήγαινε να χρησιμοποιήσεις το υφάκι σου εκεί που σε παίρνει αλητήριε.
Σχόλιο απο : Νelly on 2008-02-04 12:49:33
@ k. Παπαϊωάνου: είναι φανερό πως η παιδεία και η μόρφωση δε βρίσκονται σε ευθεία συσχέτιση με τον αριθμό βιβλίων που διαβάζει ο καθένας, και αυτό φαίνεται από το ύφος επιθετικής αντιδικείας που έχετε υιοθετήσει σε μια γόνιμη αντάλλαγή απόψεων που αφορά το βιβλίο. Μήπως, αναρωτιέμαι, διβάζετε τα ακριβά βιβλία σας μπροστά απ\' την Τατιάνα και εν τέλει σας έχει μείνει μόνο το υφάκι της; Ντροπή. Αγαπητέ Μ, μην πέφτετε τόσο εύκολα στο επίπεδο του κάθε πολυδιαβασμένου ακαλλιέργητου, δεν αξίζει.
Σχόλιο απο : xristos.a. on 2008-02-18 13:32:26
San emporos biblion - typografos & anagnostis efoson i zoi mas se sxesi me to euro/draxmes egine 1/3 + 1.5 extra fpa tote ta 2000draxmes=20euro ta pososta ton bibliopolon einai idia kai tote kai tora-aploustata xexasan na anabasoun to merokamato ton politon autiw tis xoras.
Σχόλιο απο : vasia_x on 2008-02-25 14:51:10
den to pisteuo pos enas antropos pisteuei pos an kapoioi den exoun tin oikonomiki dinatotita na agorasoun ena akrivo vivlio tha eprepe na vlepoun tatiana!tha eprepe na drepese k mono pou to skeftesai!!!!oloi katalavate gia pion leo.oloi exoun dikaioma na diavazoun k na agorazoun vivlia k ego prosopika den katalaveno gia pio logo ftanoun kapia vivlia k polounte se exofrenikes times.
Σχόλιο απο : ΝΙΚΟΣ on 2008-03-17 19:30:31
ΤΕΤΟΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ
Σχόλιο απο : Γιωργος Μπαλζακ on 2008-05-07 11:58:37
παιδια αν δινεις σε καθε βιβλιο 20 ευρω δηλ. 6800δρχ αν κανουμε αναγωγη πριν το ευρω τοτε ποσο κοστιζει η αναψυχη μας
Σχόλιο απο : Ρωξάνη on 2008-06-29 20:53:43
Κοίτα, εξαρτάται και από το βιβλίο.(π.χ. για το Χάρι Πότερ θα τα έδινα και θα μου φενόταν και φτηνά)Αλλά σε γενικές γραμμές νομίζω ότι είναι πολλά για ένα μέσο βιβλίο.Εγώ πάντως τρελένομαι να διαβάζω βιβλία και όλα μου τα λεφτά σ\' αυτά πάνε.
Σχόλιο απο : on 2008-07-10 10:10:11
Ειναι ακριβά τα βιβλία στην Ελλάδα όπως και να το κάνουμε. Οσο για τα βιβλία των 120 ευρώ, και εμείς έχουμε αγοράσει από αυτα αλλά ειναι βιβλία επιστημονικά, εξειδικευμένα σε κάτι συγκεκριμένο και πολλά πολλά άλλα που το καθιστούν και τοσο ακριβό. Ειναι ανεπίτρεπτο ένα λογοτεχνικό βιβλίο να κοστίζει 20 ευρώ. Και δεν καπνίζω, δεν πίνω και δε ξοδεύω 5ευρα σε καφέδες ούτε 50ευρα σε μάρκες και ρούχα. Παρόλαυτα θέλω αυτη τη στιγμή να αγοράσω 2 βιβλία που κοστίζουν πάνω απο 40ευρώ μαζί και για μένα ειναι ενάμιση ημερομίσθιο, οπότε νομίζω ειναι λογικό να το σκέφτομαι! Οι εκδοτικοί όικοι πρέπει να καταλάβουν ότι τα βιβλία πρέπει να ειναι διαθέσιμα οικονομικώς σε όλες τις τάξεις, ξεκινώντας ιδιαίτερα από τους πιο χαμηλόμισθους.
Σχόλιο απο : Lalas on 2008-07-23 16:45:32
Nomizw oti einai kalutera apo to na pas se mia poutana:)
Σχόλιο απο : Κωνσταντίνος on 2008-08-13 11:57:10
Τα βιβλία στην Ελλάδα εξακολουθούν να είναι πολύ ακριβά, εν συγκρίσει με άλλες χώρες, ιδίως Βρετανία και ΗΠΑ, διότι η Ελλάδα είναι μικρή αγορά. Καθημερινά εκδίδονται καινούρια βιβλία. Κάθε βράδυ η τηλεόραση διαφημίζει και κα΄τι καινούριο από συγγραφείς που ξεφύτρωσαν από το πουθενά. Ποιος θα τα αγοράσει και θα τα διαβάσει όλα αυτά; Έτσι, την πληρώνουν και τα καλά βιβλία, όπως αυτά του Γιανναρά. Και στην Γερμανία τα βιβλία είναι σχετικώς ακριβά, για τον ίδιο λόγο. Μπορούν να τα διαβάσουν μόνο γερμανόφωνοι και αυτοί είναι πολύ λίγοι σε σύγκριση με του αγγλόφωνους. Άλλωστε, και από μόνες τους οι ΗΠΑ, μ’ έναν πληθυσμό περίπου 400 εκατομμυρίων, είναι μία μεγάλη αγορά.
Σχόλιο απο : melina on 2008-08-28 13:30:18
sigoura 20 eurw einai polla gia ena biblio. stin agglia ta biblia den einai toso akriba alla ta fila tous einai poli pio lepta (an auto exei sxesi me tin timi) kai o plithismos einai megaliteros.. akoma k touristes agorazoun agglika biblia afou sxedon oloi kseroun agglika enw poios kserei ellinika?
Σχόλιο απο : BIBH on 2008-10-07 18:40:18
ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ.
Σχόλιο απο : ΓΙΑΝΝΗΣ on 2008-10-08 16:48:13
ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΑΝΝΑ,Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ..ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ..ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΧΛΩΜΟΥΤΣΙΚΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...
Σχόλιο απο : Gass on 2008-10-09 09:57:21
Kalimera otan to biblio kostizei elaxista ston ekdoti tha mporouse na einai poly fthnotero as htan se ekdosi paper pack den xalase o kosmos alla kai etsi poy einai polytelhs ekdosh pali stoixizei poly fthna.Alla me toys megalous misthous ths elladas dikaiologitai kai h timh eyxaristo
Σχόλιο απο : thea on 2008-10-14 16:06:07
vasika egw pisteyw oti h timh aytoy toy vivlioy einai kanonikh kai katholoy ypervolikh ase p toso kanoyn kai ta lissaria kati kserw
Σχόλιο απο : Δημοσθένης on 2008-11-06 02:50:57
Η πνευματική εργασία δεν πληρώνεται όσο κι αν η τιμή ενός βιβλίου είναι μεγάλη. Μια άλλη πολιτική στήριξης του βιβλίου χρειάζεται που να απολαμβάνει των κόμπων του ο συγγραφέας και να μην καταληστεύεται ο αναγνώστης - αγοραστής. Κι εγώ έχω αγορτάσει βιβλίο 90.000 δραχμές (όταν είχαμε τις δραχμούλες) αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την τιμή του βιβλίου αλλά με τη στυγνή εκμετάλλευση του κατόχου του - παλαιοβιβλιοπώλη εν προκειμένω. Τέλος πάντων με ποσοστό από 8 - 12 % που παίρνει ένας συγγραφέας για τον κόπο του σε κάθε βιβλίο που εκδίδεται (εκτός των μπασμένων σε ...κύκλους και ...τετράγωνα, οι οποίοι χρηματοδοτούνται ασύστολα) η όποια τιμή του βιβλίου είναι υπερβολικά ακριβή. Η τιμή εξάλλου έχει να κάνει και με την αγοραστική δύναμη του αναγνώστη. Και αυτή δεν είναι καθόλου ισχυρή, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Το να κόψω τον καφέ ή το ...τσίγαρο δεν είναι λύσεις μιας και προσωπικά διαβάζω με την παρέα τους. Δηλαδή αν πίνω τσάι ή χυμό και πάρω ηλεκτρονικό τσιγάρο επειδή μου αρέσει; Τι θα γίνει τότε; Θα πέσει η τιμή των βιβλίων; Γιατί και πάλι δεν θα μπορώ να αγοράζω (να αγοράζω κι όχι να αγοράσω) βιβλία. Να προσθέσω ότι με ανήκουστες στερήσεις έχω κατορθώσει να δημιουργήσω μια προσωπική βιβλιοθήκη με 7.500 τίτλους βιβλίων (το μόνο που θα κληροδοτήσω στα παιδιά μου) και είμαι ευτυχισμένος γιαυτό. Όμως δε θεωρώ ότι αυτό είναι λύση. Θα μπορούσα να έχω διαβάσει πολύ περισσότερα βιβλία αν υπήρχε μια πολιτική φτηνού - όχι όμως και ευτελούς - βιβλίου κι αν δεν υπήρχε η ληστεία των εκδοτών σε βάρος των συγγραφέων. Κι εμένα μου αρέσει να αγοράζω μεταχειρισμένα βιβλία γιατί εκτός από τον αγαπητό προκάτοχο του βιβλίου που βάζω στο σπίτι, στη σκέψη και στην καρδιά μου, διδάσκομαι πάντα απ\' αυτόν και ένα νέο τρόπο μελέτης, δανείζομαι το δικό του βλέμμα ανάγνωσης και διευρύνω τη ματιά μου μέσα από τις σημειώσεις του (αυτό είναι το άρωμα που αναφέρεται σε προηγούμενο σχόλιο κατά την άποψή μου). Σε ορισμένες περιπτώσεις και για ορισμένα βιβλία η μεγαλύτερη ευτυχία μου είναι να βρω ένα βιβλίο που θα πρέπει να αποκρυπτογραφήσω τις σημειώσεις του προηγούμενου αναγνώστη - κατόχου του. Δυστυχώς όμως σπανίζουν αυτά τα βιβλία και πρέπει να ψάξει κανείς πολύ να τα βρει. Στην επαρχία που εγώ μένω αυτήν την \"πολυτέλεια\" την έχω όταν οργανώνω ειδικά ταξίδια στην Αθήνα για να βρεθώ σε αγαπημένους χώρους όπου θα συναντηθώ με αυτά τα βιβλία. Ευχαριστώ και για τη φιλοξενία και για τα δροσερά σχόλια της σελίδας σας.
Σχόλιο απο : ΡΟΥΛΑ on 2008-11-12 21:46:06
Επειδή τα περισσότερα από τα βιβλία-σχεδόν όλα- στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα δεν είναι διαθέσιμα, θα με ενδιέφερε κάτι μεταχειρισμένο
Σχόλιο απο : ΡΟΥΛΑ on 2008-11-12 21:50:51
Αν και δημόσιος υπάλληλος, δηλαδή που νομίζω ότι πληρώνομαι, δεν θεωρώ ότι 20 ευρώ είναι υπερβολική τιμή για ένα βιβλίο αν σκεφτεί κανείς ότι δυο καφέδες κοστίζουν 10 ευρώ και συγκρίνοντας την δεκάλεπτη απόλαυση που σου χαρίζει ο καφές με τη διαχρονική απόλαυση που σου χαρίζει ένα βιβλίο.
Σχόλιο απο : Porfirios on 2008-11-20 01:07:37
Για έναν φοιτητή, σαν και εμένα, που σκέφτεται να αγοράσει ένα βιβίο είτε του αντικειμένου του είτε για να διευρήνει τις γνώσεις του όπως κάθε άνθρωπος σίγουρα είναι ακριβό. Αλλά τι δεν είναι ακριβό στην Ελλάδααα??? Βέβαια, το βιβλίο δεν είναι δυνατόν να συκγρίνεται με τα υπόλοιπα καταναλωτικά προιόντα. Πρέπει γενικά να είναι ακόμα ποιό προσιτό για μεγάλες μερίδες του πλυθησμού!
Σχόλιο απο : Λαυρέντιος, εκδότης on 2008-11-28 20:44:30
Επιτρέψτε μου να σας πληροφορήσω εγκύρως, ως εκδότης (Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο - Πρότυπες Θεσσαλικές Εκδόσεις), σχετικά με το κόστος του βιβλίου ως προς τη λιανική τιμή τῶν 20,00? (λ.χ. ξενόγλωσσο σε ελληνική μετάφραση): 35-40% πάει στον βιβλιοπώλη, 10-15% στον χονδρέμπορο-διακινητή, 8% στα συγγραφικά δικαιώματα, 25% στο κόστος παραγωγής (χαρτί, τυπογραφείο κ.λπ.), 17% στον εκδότη (που θα πληρώσει από αυτά: λειτουργικά έξοδα, διαφήμιση, διανομή κ.λπ.). Πρέπει οι αναγνώστες να καταλάβουν ότι το 50% της τιμής του βιβλίου πάει στους μεσάζοντες-εμπόρους. Αγοράζετε, λοιπόν, βιβλία κατ\' ευθείαν από τους εκδότες και ζητάτε αποφασιστικά έκπτωση 30-40%. Και οι αναγνώστες θα οφεληθούν και οι εκδότες και οι συγγραφείς και όλοι όσοι εμπλέκονται στο γεγονός του βιβλίου. Πρέπει να βρούμε άλλες μορφές διακίνησης του βιβλίου μεταξύ εκδότη-αναγνώστη. Και κάτι ακόμη: άλλο η αξία του κάθε βιβλίου ως πολιτισμικό προϊόν και άλλο η τιμή του ως εμπόρευμα. Άλλωστε την τιμή του βιβλίου προσδιορίζει αποφασιστικά το σχήμα του (λ.χ. 130*205 χιλιοστά, ή 170*240 χιλιοστά κ.λπ.), ο αριθμός των σελίδων του, η ποιότητα του χαρτιού, άν η εκτύπωση είναι πολύχρωμη ή ασπρόμαυρη κ.λπ. Η τιμή πρέπει να συσχετίζεται με όλα αυτά τα στοιχεία και όχι να συζητάμε μόνο το ποσόν. Γενικά, σε μίαν απλή έκδοση, πρέπει να θεωρείται εύλογη η σχέση: 0,80-1,00? για κάθε 16 σελίδες του βιβλίου (16 σελ. = 1 τυπογραφικό 16σέλιδο, που είναι η τυπογραφική-εκδοτική μονάδα). Επίσης, η ανατύπωση ενός βιβλίου έχει μικρότερο κόστος, γιατί το κόστος παραγωγής του βιβλίου χωρίζεται σε δύο μέρη: το ένα καταβάλλεται μία φορά (μετάφραση, τυπογραφική διόρθωση, στοιχειοθεσία κ.λπ.), και το άλλο σε κάθε ανατύπωση. Γι\' αυτό παρατηρούνται οι ανάλογες διαφορές στις λιανικές τιμές τους. Συγχωρέστε με για το μάθημα, αλλά νομίζω ότι κάθε αναγνώστης-αγοραστής βιβλίων πρέπει να γνωρίζει αυτά τα στοιχεία.
Σχόλιο απο : ΚΑΤΕΡΙΝΑ on 2008-11-29 15:17:49
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ
Σχόλιο απο : ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕΤΛΕ on 2008-12-10 21:32:35
ΘΕΟΩΡΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΑ 20 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΟ. ΠΧ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΑ ΔΕΛΕΑΖΟΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΙΒΛΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ...
Σχόλιο απο : ιωαννα on 2008-12-11 16:59:03
το κάθε ένα βιβλίο γράφετε ότι κοστίζει 20 ευρώ είναι όμως αλήθεια;Εαν έρθω στο κατάστημα σας θα βρώ όλα τα βιβλία 20 ευρώ ή λίγο παραπάνω για σκεφτείτα το.
Σχόλιο απο : ιωάννα on 2008-12-11 17:03:38
ακόμα αν όλοι έκοβαν περιτα έξοδα σε κάποιους θα φαινόταν παΝΦΤΗΝΟ το σκέφτομαι και από τις δύο πλευρες αυτή την εποχή με την οικονομική κρίση 20 ευρώ σε ένα βιβλίο είναι λίγο ακριβό.Αν ήμασταν σε αλλη εποχή τότε τα 20 ευρώ είναι λίγα σχετικα με αλλα βιβλιοπωλεία
Σχόλιο απο : Billys on 2008-12-13 16:20:35
i timi enos bibliou eksartatai apo to eidos tou bibliou. ena kalo biblio mporei na aksizei ta 20 euro, omos ena kakogrammeno kai asximo oxi. etsi i timi einai sxetiki
Σχόλιο απο : Mike on 2009-01-05 23:27:54
A great resource - many thanks!
Σχόλιο απο : NIONIOS on 2009-01-06 02:22:37
ΠΟΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΑΞΙΑ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΙΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ!!! 10Ε ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχόλιο απο : ιον on 2009-01-12 20:10:25
τα 20 ευρώ είναι πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ ακριβά
Σχόλιο απο : Ορέστης on 2009-01-13 20:51:03
Ενα βιβλίο έχω την άποψη ότι δεν πρέπει η τιμή του να ξεπερνάει τα 20 ευρώ!!!:p
Σχόλιο απο : Ηλιας on 2009-01-22 00:03:43
Γειας σας απο τη διπλανη Ιταλια. Κατα τυχη βρηκα αυτο το σχολιασμο. Στην Ιταλια, ολα τα ονλαιν βιβλιοπωλια, καθε 15 μερες, βαζουν προσφορες εως 30% εκπτωση σε 4/8 εκδοτικους οικους. Κατα το γνωστο \"με την καταναλωση ερχεται το κερδος\". Ακομα ομως και τα νεα βιβλια του εξωτερικου, ακομα κρατιουνται κατω των 20 ευρω. Επισης, συνηθως βγαινουν και οικονομικοτερες εκδοσεις (με μαλακο εξωφυλλο, ποκετ), που ειναι κατω των 10 ευρω. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο οικος TEA, που εχει πολυ εμπορικους συγγραφεις και για την ωρα τα πιο πολλα βιβλια ειναι στα 8,90 ευρω. Αυτες μαλιστα τις μερες εχει προσφορα ολα τα βιβλια , 5,90 ευρω το ενα. Υπαρχουν επισης τα Remainders, δηλαδη αμεταχειριστα βιβλια, παλαιοτερων εκδοσεων ή χρονων επανεκτυπωσης, που εχουν μεινει σα στοκ. Αυτα πωλουνται απο 50% εκπτωση, μεχρι 90%. Ετσι για παραδειγμα. http://www.ibs.it/hme/hmelib.asp Ειδικευμενο σε Remainders, αλλα και καινουρια. http://www.gullivertown.com/index.php?Gulliver_Session=8ca5851727d5aa39c1b9fca97fcfde52 Εγω οταν ερχομαι Ελλαδα και βλεπω τις τιμες των βιβλιων, ζαλιζομαι. Ακομα και οταν γυρισω μονιμα στην Ελλαδα, συμφερει να παραγγελνω σε μεγαλες ποσοτητες απο ιταλικα μαγαζια κι ας πληρωνω και 20 ευρω ταχυδρομικα. Καλο κουραγιο φιλοι βιβλιοφιλοι.
Σχόλιο απο : Ηλιας on 2009-01-22 00:55:37
Και για να κανω πιο λιανο το πιο πανω σχολιο μου. Ειδα πως σε αυτο εδω το σαιτ για παραδειγμα, το \"Στυλοβατες της Γης\" του Κεν Φολετ, τιμαται 25 ευρω και με εκπτωση παει στα 22,50. Εγω το αγορασα στα ιταλικα πριν 2 μηνες σε εκδοση 1995, επανεκτυπωση του 2007, για 11 ευρω, μειον 30% εκπτωση. Να σημειωσω δε, πως ο ΦΠΑ ειναι 20% στην Ιταλια. http://www.ibs.it/code/9788804413479/follett-ken/pilastri-della-terra.html Βεβαια υπαρχει και η εκδοση 2007, για 14 ευρω. http://www.ibs.it/code/9788804572268/follett-ken/pilastri-della-terra.html Και τελος η εκδοση με δεσιμο, 20 ευρω. http://www.ibs.it/code/9788804573319/follett-ken/pilastri-della-terra.html Με τις περιοδικες εκπτωσεις, καπου θα τα πετυχεις με 30% εκπτωση (Η Mondadori παντα κανει 25/30%). To δε νεο βιβλιο του Φολετ, που ειναι η συνεχεια, το \"World Without End\", τιμαται 15 ευρω σε paperback. http://www.ibs.it/code/9788804579991/follett-ken/mondo-senza-fine.html To πηρα φυσικα με 30% εκπτωση, αφου περιμενα μεχρι να μπει εκπτωση η Mondadori. Σε εκδοση με δεσιμο κανει 20 ευρω. Οποτε, ναι, το να πωλειται στην Ελλαδα 25 ευρω το Pillars of the Earth, ενω στην Ιταλια παλι με μαλακο εξωφυλλο το βρισκεις με 11 και 14 (χωρια την 30% εκπτωση), ενω με 20 ευρω δεμενο, ειναι εξωφρενικη τιμη. Ειδικα αν σκεφθει κανεις πως στην Ιταλια το ΦΠΑ ειναι μεγαλυτερο και το πορτοφολι των Ιταλων επισης μεγαλυτερο απο του Ελληνα. Ποιος θα το παρει 25 ευρω με μαλακο εξωφυλλο στην Ελλαδα? Λιγοι και παντως δε θα παρουν πολλα αλλα. Εγω παιρνω πανω 15 βιβλια τη φορα στην Ιταλια, γιατι κανουν καλες τιμες. Στην Ελλαδα που να τα εκανα αυτα.
Σχόλιο απο : ΡΙΤΣΑ* on 2009-01-23 13:51:34
ΑΡΚΕΤΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ, ΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ... ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σχόλιο απο : Vannila on 2009-01-25 11:57:30
re pedia mia xara einai 20euro ego eimai plusia kai kn oti gustaro osoi dn exete xrima n pate na gami8ite na vgalete!!
Σχόλιο απο : manos on 2009-01-30 18:25:32
re ti malakies leei i Vanilla
Σχόλιο απο : on 2009-02-07 16:44:55
ναι πραγματι καλα ειναι τελειως ....αυτη η vanilla?
Σχόλιο απο : λουιζα on 2009-02-07 20:19:09
τα 20 ευρω για ενα βιβλιο ειναι πραγματικα υπερβολικα. ειμαι μαθητρια και μου ειναι δυσκολο ως ακατορθωτο να δινω τοσα λεφτα καθε τοσο.το τελευταιο βιβλιο που αγορασα ηταν τον οκτωμβρη δηλαδη πριν 4 μηνες και αν εξερεσουμε τα bell που τα παιρνω με 2 ευρω απο τα περιπτερα ο μονος τροπος για να διαβαζω ειναι να δανειζομαι απο παντου απο βιβλιοθηκες, φιλους, συγγενεις. ακομα θεωρω οτι και η τιμη των δισκων ειναι υπερβολικη. αν ειναι να δινουμε μισο μερκαματο για ενα βιβλιο και μισο μεροκαματο για εναν δισκο, τι θα φαμε?
Σχόλιο απο : ΛΟΛΑ! on 2009-02-16 17:14:47
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ . ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ!!!!!!!!!!
Σχόλιο απο : Βικυ on 2009-02-16 18:28:36
63 ευρώ για ενα βιβλίο γραμματέων!!!!! Ελεος!!!! Τους μισθούς μας τους έχουν δεί? Μετά απορούν γιατι κλείνουν τα καταστήματα καί γιατί ο κόσμος δεν διαβάζει πια!!!!!
Σχόλιο απο : Ντίντης on 2009-02-23 01:23:38
και γιατι \'Αννα το βιβλίο ενώ το βαν λόττο με οχι κανονικα αφο\'υ αντικαταστάθηκαν τα Γαλλικά τότε 40000 ευρω του φτωχού που γυρνάει ο τροχός?
Σχόλιο απο : Χρονάς on 2009-02-23 01:27:16
Ναι ντιντή η άννα σχόλιο και δεν είναι εκέι αλλά 3000 ευρώ επειδή ο τροχός δεν γύρισε για να σκα΄βει
Σχόλιο απο : Νενα on 2009-02-25 17:50:03
παιδια ολα στα μισα πρεπει να κατεβουν. Απο 20 ευρω που εχει ενα βιβλιο και θεωρειται κανονικη τιμη, πρεπει να παει 9-10 ευρω. Για να αγορασει ο κοσμος. Οχι για να διαβασει. Γιατι υπαρχει μεγαλη διαφορα σ αυτα τα δυο. Το οτι δεν αγοραζει ο κοσμος δεν σημαινει οτι δεν διαβαζει κιολας. Δανειζονται πολλοι απο βιβλιοθηκες ή απο αλλους γνωστους τους. Αλλα αν στην Ελλαδα οι εμποροι συμπεριφερονταν με λιγο περισσοτερη εξυπναδα και κατεβαζαν τις τιμες αρκετα τοτε και αυτοι θα εβγαιναν κερδισμενοι γιατι θ αγοραζε ο κοσμος, αλλα και οι αναγνωστες που αναμφιβολα θα αυξανονταν...
Σχόλιο απο : Ηλιας Τάκης on 2009-03-01 22:19:16
20 € για ενα βιβλιο είναι μια πολυ καλή τιμή. Αν το δουμε απο αρκετες πλευρές, ξοδεύουμε πολύ περισσότερα σε άλλα και άλλα, ανούσια και ανόητα, μονο και μονο για να δείξουμε ποιοι είμαστε........ και στα βιβλια λέτε οτι είναι ακριβά. Οσο για τις τιμές του εξωτερικου θα ήθελα να πώ οτι τα βιβλια στη Γερμανια, εχουν 2 εκδόσεις, την φθηνή με 7 και 8 € και την ακριβή με 18 και 20 €.
Σχόλιο απο : ειρηνη on 2009-03-04 21:14:33
παιδια τα βιβλια μπορει να ειναι ακριβα για να τα αγορασουμε αλλα δεν ειναι ακριβα αν παμε σε μια δανειστικη βιβλιοθηκη
Σχόλιο απο : on 2009-03-08 10:46:52
Η συγγραφή βιβλίου δεν είναι εύκολη εργασία. Θέλει πνευματικό και σωματρικό κόπο αλλά και υπεύθυνότητα, γι\' αυτό στην ερώτηση: \" εάν είναι ακριβό ή φθινό, ταιριάζει η απάντηση: είναι ανεκτίμητο.( για το καλό βιβλίο). Χ. Μακρής Σαλαμίνα.
Σχόλιο απο : ΜΙΛΤΟΣ on 2009-03-11 16:59:00
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕ...
Σχόλιο απο : ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ on 2009-03-12 20:24:23
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΑ ΕΙΚΟΣΙ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝΤΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ(ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ)ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΜΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΑΠΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΝΩ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ;ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ(ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ) ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΝΕΥΡΙΑΖΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ:-)
Σχόλιο απο : 8wmakos on 2009-03-16 13:44:39
vre paidia 20euro dn einai pola alla gt na to plironoume eno leme pws exoume dorean paidia e.? all ok se ales xwres px... albania ola ta vivlia ta agorazoun..... eno edw ena vivlio lene na paroune kai kanou katalipsi kai pou sto telos dn vgeni kai tpt..... to mono pou vgenei einai na xasoun ekdromes kai na kanoun 8wra kai 9wra...... eleos dld....
Σχόλιο απο : Γιώργος on 2009-04-03 14:43:25
Το οτι η αγορα ειναι μικρή δεν με πειθει σαν επιχειρημα.Ο κάθε επιχειρηματίας οταν ξεκινα μια δραστηριότητα θα πρεπει να λαμβανει υπ\'οψιν του και τη χωρα που ζει.Δεν μπορει να θελει να εχει τα ιδια κερδη ενα βιβλιοπωλειο στην πλατεια του χωριου με ενα βιβλιοπωλειο στην Times Square.Επίσης θα ήθελα τιμές αναλογες με του εξωτερικου σε σχεση με τον μισθο.Δηλ. 1κατωτατο ωρομισθιο=1βιβλιο
Σχόλιο απο : amathis on 2009-04-15 09:13:18
mia logiki timi gia ena biblio prepi na kimenete se stadia prosita pros to katanaloti.peripou 10E.olo to skeptiko gia ta ipolipa pou akousa einai aplos malakies!!
Σχόλιο απο : eleni on 2009-05-14 18:36:36
basika gia 1 biblio ine ligo akribo 20euros... giati ena biblio kani peripoy 15 eyrw kapoy eki alla den exi simasia i timi an axsizi to biblio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σχόλιο απο : on 2009-05-18 16:32:31
Πολύ ακριβό!!! :-(
Σχόλιο απο : Χρήστος on 2009-05-23 07:36:58
Παιδιά εμένα με εντυπωσίασε ο Παπαϊωάννου που έδωσε 120 ευρώ για ενα βιβλίο. Και εσείς βάρβαροι ουτε ενα συγχαρητήρια δεν του δώσατε, ουτε στα χέρια τον σηκώσατε ουτε μια βραδυά τιμητική γι αυτόν δεν οργανώσατε. Κρίμα. Είστε όλοι σας βάρβαροι, φτωχαδάκια, διαβάζετε τα βιβλία για να ψυχαγωγηθείτε και να μάθετε καί όχι για να γεμίσετε το κενό της βιβλιοθήκης σας, οπώς ο διακεκριμένος Παπαϊωάννου. Τώρα όσον αφορά τις τιμές των βιβλίων, ενα βιβλίο που πουλιέται 30 ευρώ και πουλάει 200 αντιτυπα, θα είχε πουλήσει τουλάχιστον 1.000 αντιτυπα εάν η τιμή του ηταν 10 ευρώ. Συνεπώς ολοι οι συντελεστές του βιβλίου (εκδότης-Συγγραφέας κλπ) θα είχαν βγάλει περισσότερα κέρδη. Αν επιμένουν στις ακριβές πωλήσεις (οι συγγραφείς και οι εκδότες) αυτο σημαινει οτι ουδόλως ενδιαφέρονται για φιλομάθεια και την πρόοδο του αναγνωστικού κοινου της Ελλάδος ,αλλα μόνον στο κέρδος. Ε, αυτούς ας τους προσπεράσει το αναγνωστικό κοινο, και να στραφεί στα φτηνά και ποιοτικά βιβλία.-
Σχόλιο απο : leninist on 2009-05-30 01:20:00
Παιδια...Ένα βιβλίο 800σελίδων που πρόσφατα αγόρασα (Λεβιάθαν - Τόμας Χομπς) κόστισε 13 ευρώ !!! και ήταν εξαιρετική έκδοση... Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, γιατί βιβλία 100 σελ. να κοστίζουν 20 ευρώ +++...Ναα αναφέρω και το εξής : Ο Χόμπς επηρέασε με τη σκέψη του τον καπιταλιστικό κόσμο (δηλαδή το σύγχρονο κόσμο των νεο-βαρβάρων) κατα 60 τοις εκατό... Λοιπόν, ένας απλός λογοτέχνης γιατι να κοστίζει τόσο ακριβά ????? Δικάστεμε και Καταδικάστε με...Αυτά ήθελε να πώ
Σχόλιο απο : ζουζου on 2009-06-17 13:13:58
egw pisteuw pos ta biblia den prepei na polounte...ala na xarizontai! einai kt pou mas xarizei polla pragmata..gnoseis kai alla polla!!! mexri k auta 8a plironoume????
Σχόλιο απο : βιβλιοφαγος on 2009-07-05 11:18:47
παρα πολυ ακριβα
Σχόλιο απο : vangelis t. on 2009-08-08 03:45:56
αρκετα προσιτη τιμη για αυτα που προσφερει το υποψη βιβλιο.Η αξια του ειναι λογικη σε σχεση με αλλες παραλογες τιμες που ακουμε.
Σχόλιο απο : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ on 2009-08-18 00:44:20
Εντάξει λέχθηκαν πολλά για το κόστος εκτύπσης, διάθεσης, δικαιωμάτων κλπ για τα βιβλία. Ένα βασανιστικό ερώτημα είναι γιατί στη χώρα μας δεν υπάρχουν αρκετές βιβλιοθήκες, ακόμη και δανειστικές για να μπορούμε ΑΝΕΞΟΔΑ να διαβάζουμε;;;
Σχόλιο απο : ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠ. on 2009-08-21 04:05:34
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ 17,5€ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ (ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ)ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΒΛΙΟ 11€.
Σχόλιο απο : Παναγιωτίδου Μάνια on 2009-08-21 19:09:57
Γειά σου Ράνια αν διαβάζεις τα σχόλια.Σε σχέση με αυτά που χαρίζει το βιβλίο όχι δεν τα θεωρώ πολλά.Σε σχέση με την οικονομική δυνατότητα των περισσοτέρων δυστυχώς ναι είναι. Εγώ έχω βρεί μιά λύση που βολεύει εμένα. Όταν με ρωτούν τι δώρο θέλω τους λέω και τον τίτλο του βιβλίου τους βάζω και μου γράφουν και μιά αφιέρωση και έχω ένα ¨ακριβό δώρο¨στη βιβλιοθήκη μου.Όταν δεν είμαι σίγουρη για το βιβλίο το δανίζομαι απ΄τη Δημοτική Βιβλιοθήκη της περιοχής μου και αν μου αρέσει μαζεύω λεφτά και το παίρνω. Επίσης τη λύση της βιβλιοθήκης την χρησιμοποιώ και όταν δεν έχω αρκετά χρήματα εκείνον τον καιρό.Ευτυχώς για τα παιδιά μου όσον αφορά την κλασσική λογοτεχνία έχει φροντίσει ο πατέρας μου μιά και ξεκινήσαμε απο νωρίς και τα έχω σχεδόν όλα.
Σχόλιο απο : Θωμάς Λουπέτης on 2009-09-07 03:08:57
Ο μισθός ενός νέου που μόλις αποφήτοισε κοιμένεται στα 900 ? στην καλύτερη των περιπτώσεων,μικτά πάντοτε. Αν αφαιρέσετε το 16% για ΙΚΑ τότε στη τσέπη του μπαίνουν 900 - 144= 756?/25=30,24 ? ημερησίως,το οποιο σημαίνει οτι για να πάρει ένα βιβλίο πρέπει να ξοδέψει τα2/3 του μεροκάματου για την αγορά ενός βιβλίου.Αν μιλάμε για ανιδείκευτο εργάτη τότε πρέπει να ξοδέψει όλο του το μεροκάματο. Απλά τα πράγματα. Το καλοκαίρι διάβασα 7 βιβλία τα οποία φυσικά και δεν αγόρασα αλλά δανείστηκα.Θα ήθελα πολύ όλα αυτά να ήταν στη βιβλιοθήκη μου αλλά με τέτοιες τιμές θα πρέπει να πιάσω κ 2η δουλεία. Πολύ ακριβό έχει γίνει πια το κυνηγητό της γνώσης.
Σχόλιο απο : ΒΙΚΥ on 2009-09-07 03:13:57
ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΓΟΡΑΖΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕ 15ΕΥΡΩ.ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΜΩΣ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΟΔΕΒΑ ΠΟΤΕ 25 Κ 30 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ 2 ΦΟΡΕΣ.ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ 4 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΑΝΙΖΩΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΟ ΕΧΩ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ.ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ
Σχόλιο απο : κωστας 34 on 2009-09-07 10:16:34
Σήμερα ειναι ακριβο, σε δεκα χρονια οχι.
Σχόλιο απο : Αργυρώ on 2009-09-10 10:36:50
Εγώ πάντως βρήκα τη λύση και ησύχασα. Επειδή μου είναι αδύνατο να ζήσω χωρίς να διαβάζω τουλάχιστον τρια βιβλία την εβδομάδα και επειδή τα οικονομικά μου δεν ήταν ποτέ ανθηρά, αποφάσισα να διαβάζω ηλεκτρονικά βιβλία. Υπάρχουν πολύ φθηνά ηλεκτρονικά βιβλία στο διαδίκτυο, όπως επίσης υπάρχουν και πολλά που είναι δωρεάν. Στην ελληνική γλώσσα υπάρχουν ελάχιστα, αλλά όποιος ψάχνει βρίσκει. Προσωπικά έχω καταφέρει μέσα σε ένα χρόνο και έχω αποθηκεύσει βιβλία 15 GB σε μορφή pdf. Οι εκδοτικοί οίκοι δεν θέλουν να βγάλουν στο διαδίκτυο ηλεκτρονικά βιβλία. Τελευταία υπάρχει εκδοτικός οίκος που πουλάει το B-Book, μια συσκευή ανάγνωσης ηλεκτρονικών βιβλίων, σου δίνει δωρεάν και μερικά βιβλία μαζί, μάλλον πρόκειται περί βιβλίων που δεν είχαν πωλήσεις, και από εκεί και πέρα δεν σου δίνει καμία δυνατότητα να βάλεις άλλα βιβλία σε αυτή τη συσκευή. Είναι προφανές ότι αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να πουλήσουν τη συσκευή και δεν έχουν καμία διάθεση να βγάλουν στο διαδίκτυο ηλεκτρονικά βιβλία. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το χαρτόδετο βιβλίο στην Ελλάδα είναι πανάκριβο, το ηλεκτρονικό ανύπαρκτο και η εκπαίδευση άθλια και αυτό δεν είναι τυχαίο, αντίθετα υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι λόγοι γι αυτό. Με λίγα λόγια, ο Έλληνας δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να έχει πρόσβαση στη γνώση, εκτός ολίγων διαλεκτών (γόνων πλουσίων οικογενειών).
Σχόλιο απο : Σταύρος on 2009-09-18 15:30:43
Μια καλή επιλογή των βιβλίων που ο καθένας θέλει, δεν νομίζω να κοστίζει ακριβά. Αλλωστε γιατί να υπολογίζουμε τι ξοδεύουμε για την αγορά ενός βιβλίου και να μην υπολογίζουμε τι αξίζει ένα βιβλίο, τι κέρδος μας φέρνει το βιβλίο?
Σχόλιο απο : bobrod23 on 2009-10-03 07:41:44
[url=http://ativan.justfree.com/ativan-sublingual-0.5mg.html]Ativan Sublingual 0.5mg[/url] 54671ge [url=http://freewebtown.com/avandia/drug-avandia.html]Drug Avandia[/url] snvj493m [url=http://bactrimpill.0catch.com/bactrim-dosaging.html]Bactrim Dosaging[/url] 59gj49ve [url=http://biaxinpills.bravehost.com/biaxin-drug.html]Biaxin Drug[/url] 5dn95nd [url=http://effexor.webng.com/effexor-xr-75mg.html]Effexor Xr 75mg[/url] kf6k7llg [url=http://keflex.yourfreehosting.net/keflex-and-diflucan.html]Keflex And Diflucan[/url] jofjd5yh [url=http://lamisil.150m.com/what-is-lamisil.html]What Is Lamisil[/url] djek5mv0 [url=http://members.lycos.co.uk/paxil/paxil-dosage.html]Paxil Dosage[/url]
Σχόλιο απο : REGINA on 2009-10-10 04:01:39
ta perisotera vivlia sthn vivliothikh m kostizoun apo 12-to polu 18 euro..vevaia uparxoun k kapoies periptwseis pou a6izei kapoio vivlio 20 euro..alla opws eipa k prin einai ligo akrivoutsiko 20 euro..omws dn 6eroume k gt udous vivlio milame
Σχόλιο απο : Kάτια on 2009-10-11 07:46:18
Η Εκμετάλλευση της εκμετάλλευσης! Στην Ελλάδα ζούμε! ας το ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ! αυτό και πολλά άλλα...
Σχόλιο απο : Αγγελική on 2009-10-11 07:52:34
ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ!!!!
Σχόλιο απο : ELENA on 2009-10-18 04:54:26
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΙ ΣΟΙ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΚ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΑ 20 ΕΥΡΩ
Σχόλιο απο : γιαννης πουστοαρχιδης on 2009-10-24 11:00:53
τι ειναι αυτα?20ευρω? δεν πανε να γαμηθουνε! προτιμω να δωσω 20ευρω σε μια πουτανα για να την ξεσκισω και να μου τσιμπουκωσει την πουτσαρα μου!
Σχόλιο απο : ε.π. on 2009-10-26 16:50:22
Προφανώς και 20 ευρώ για ένα βιβλίο είναι ακριβά. Φυσικά όχι για όλους, αλλά για αυτούς-ές (εμάς δλδ) που πληρωνόμαστε με μεροκάματα των 30 ευρώ ή μισθούς των 680... Επιπλέον με το scribd κλπ υπάρχει τρόπος να διαβάσεις ανέξοδα. Και να μην ξεχνάμε διάφορες προσπάθειες συλλογικοτήτων να κυκλοφορούν βιβλία που διανέμονται χωρίς αντίτιμο, σπάζοντας τον ένα κρίκο της αλυσίδας της εμπορευματικής σχέσης...
Σχόλιο απο : Άννα Κορνηλίου on 2009-11-09 06:04:07
έχω μείνει έκπληκτη από το επίπεδο ωρισμένων... Για να πεις τη γνώμη σου δεν είναι ανάγκη να βρίζεις ούτε να προσβάλεις. Αν είσαι ικανός, προκάλεσε την εντύπωση ή το δέος με ευγενική γλώσσα. όσο για το βιβλίο και την τιμή του: Εγώ ζω με 550ε το μήνα. Δεν έχω καν τηλεόραση, δεν πίνω, δεν καπνίζω και όσα χρήματα μου περισσεύουν από την καλυψη των βασικών μου αναγκών (ενοίκιο, λογαριασμοί κ.λπ.) πολύ ευχαρίστως τα διαθέτω σε βιβλία, θέατρο, κινηματογράφο, εκδρομές στη φύση: αυτά είναι, κατά τη γνώμη μου, που αξίζουν να ονομάζονται ψυχαγωγία. Η τιμή ενός βιβλίου εξαρτάται και από το περιεχόμενό του: το λεξικό Lidle Scott ας πούμε, απευθύνεται σε ερευνητές φιλολόγους και δεν μπορεί να κοστίζει 20 ή 30 ευρώ, ούτε 50! Αλλά η λογοτεχνία και η ποίηση θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να είναι πιο ευπρόσιτες στους πολλούς. Όταν έμενα με τους γονείς μου, αγόραζα και 15 - 20 βιβλία το χρόνο. Τώρα δανείζομαι από βιβλιοθήκες και αγοράζω μόνο όταν θέλω να κάνω δώρο. Αν θέλει κανείς, μπορεί να βρει τα πάντα δωρεάν. Μην περιμένετε βέβαια να βρείτε το τελευταίο βιβλίο του Dan Brown φέτος, μπορεί όμως να το βρείτε του χρόνου! Και κάνετε και καμιά δωρεά στις βιβλιοθήκες των πόλεών σας. Δεν είναι κακό πράγμα η γενναιοδωρία!
Σχόλιο απο : joanna on 2010-03-11 08:43:21
δεν είναι δυνατόν σεμία εποχή που η οικονομική κρίση θερίζει και παράλληλα το βιβλίο αρχίζει να χάνει τη μονάδικότητά του ως εκπαιδευτικό μέσο, ένα βιβλίο να κοστίζει 20€ ή και παραπάνω! αν και είμαι λάτρης των βιβλίων, πολλές φορές που δίνω τοσα λεφτά για να τα αγοράσω, πραγματικά τα λυπάμαι... επιτέλους, βοηθείστε και τους νέους, με τους μισθούς των 700€ να μορφωθούν χωρίς το κόστος να αποτελεί φραγμό!
Σχόλιο απο : ΜΙΝΟΑΝ2 on 2010-03-13 09:28:53
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΦΘΗΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΔΩ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ
Σχόλιο απο : agni on 2010-03-23 08:49:01
geia sas....:) dn pisteyw ps 20 eyro g ena vivlio einai polla....k parapanw dinw,g auton tn magiko kosmo....g tn magiko kosmo p ka8e vivivlio s ta3ideuei....s kosmous magikous,e3wpragmatikous,alla akoma k ena vivlio p leei g tn ka8hmerinh zwh,s ta3ideuei stn diko t monadiko kosmo...s provlhmat,sunh8ies k sxeseis p oute ts fantazetai kaneis...dn 8 pw k egw t suni8ismeno, oti t vivlia s voh8an n ekfrazesai swsta,oloi t 3eroume auto....k pragmatika,m t dinei auto...... ena vivlio dn krataei panw apo 1 mhna.k omws ekeinon tn mhna ais8anesai toso gematos....paw 2a gumnasiou,alla pragmatika dn nwmizw oti 8 stamathsw n diavazw s olh m t zwh...oso g auto pou aneferan kapoioi,g tn dwrean paidia,t vivlia auta t lene e3wsxolika....dn exoun sxesh m t sxoleio....t diavazeis gt etsi goustareis....epidh s\'aresei...alla ektos autou stis vivlio8hkes ean ya3eis lg 8 vreis vivlia,pl a3iologa k endiaferonya....gt oxi loipon?????alla k pali uparxoun polloi alloi tropoi n t vreis pio f8hna.... e loipon oxi....20 euro DN einai polla g 1 vivlio....
Σχόλιο απο : ΤαΝάΚι on 2010-03-29 14:41:09
Γεια σας. ειμαι μαθητρια γυμνασιου ακομα και προκειμενου να κανω ορισμενες εργασιες χρειαστηκε να σπαταλισω πολλα χρηματα και αν παρουμε υποψη οτι οι γονεις μου ειναι ανεργοι .... παλια συνηθιζα να διαβαζω τουλαχιστον 3 με 4 την βδομαδα αλλα πλεον δεν μπορω και ξαναδιαβαζω παλια αγαπημενα .... δεν μπορω να διαθεσω 20 $ για ενα βιβλιο τη στιγμη που μπορω να αγορασω πραγματα απαραιτητα για την επιβιωση του σπιτιου.... αρα προσιτες τιμες θα ηταν το καλυτερο,,....
Σχόλιο απο : anna on 2010-04-07 06:51:02
παιδια κατα την γνωμη μου θα ελεγα οτι ειναι ακριβο το βιβλιο που κανει 20 ευρο γιατι δεν αγοραζεισ μονο αυτο αλλα και πολλα αλλα ... οποτε αν δινεις 20 ευρο για ενα βιβλιο καηκαμε...:p
Σχόλιο απο : Θανάσης Π. on 2010-04-16 11:19:54
Πολύ ασαφής η δημοσκόπηση. Υπάρχουν βιβλία που κοστίζουν πολύ και αξίζουν λίγο και αντίστροφα. Ο καθένας έχει δικά του κριτήρια για το πόσο αξίζει (άρα και πρέπει να κοστίζει) κάποιο βιβλίο. Έχω δώσει περισσότερα από 200 Ευρώ για κάποιο βιβλίο και θα έδινα και περισσότερα για το ίδιο και στενοχωρέθηκα όταν \"θυσίασα\" 10 Ευρώ και χώρο στη βιβλιοθήκη μου για ένα άλλο.
Σχόλιο απο : ευη on 2010-04-09 04:19:24
πιστευω πως για ενα βιβλιο αξιζει αυτο το ποσο δινουμε τοσα λεφτα σε πραγματα που δεν ειναι τοσο χρησιμα ,αξιζουν λιγα περισσοτερα χρηματα για ενα βιβλιο που προσφερει αρκετα πραγματα στον αναγνωστη....
Σχόλιο απο : Σταύρος Πιτέλης on 2010-03-05 11:05:05
ναι είναι \'\'πολύ ακριβό\'\' διότι είμαι υπέρ της ελεύθερης γνώσεις όσον αφορά τα εκπαιδευτικά-πανεπιστημιακά βιβλία είμαι φοιτητής και ελπίζω το gadget των ebooks να καρποφορήσει όπως έγινε και με τη μουσική (ΜP3s).Θα δείτε που στην τελική θα κλείνουν βιβλιοπωλεία το ένα μετά το άλλο όπως γίνεται με τα καταστήματα μουσικής και θα είμαι πραγματικά ικανοποιημένος αν γίνει. Υ.Γ. δε τα λέω αυτά για εκφράσω και να υπερασπιστώ συγκεκριμένες πολιτικές πεποιθήσεις είμαι όμως ένας απλός πρωτοετής φοιτητής(Πολιτικός Μηχανικός ΑΠΘ) που έχει ξοδέψει σε λύκειο και πανεπιστήμιο πάνω απο 500Ε σε βιβλία φυσικών επιστημών και ανησυχώ για το τελικό ποσό που θα φτάσει μέχρι να αποφοιτήσω.
Σχόλιο απο : sani on 2010-01-03 10:46:13
auto pou plirwnoume einai kai i metafrasi i opoia se polles periptwseis dystyxws einai athlia.Gia ta eukola vivlia synithws egw katafeygw sto internet kai ta katevazw tsamba sta agglika,dystyxws omws gia na tha diavaseis thoreau i shakespear anagastika katafeygeis stis ellinikes metafraseis.Na plirwsw kai 20 kai 30 eurw ok,arkei i metafrasi na einai kali.Idiaitera athlies oi metafraseis apta rwssika.Ntropi.
Σχόλιο απο : ποπκιη on 2010-01-11 12:55:18
γιατι λολα φτοχω εισαι και δεν πασ να παρεισ βιβλια;;;;
Σχόλιο απο : Kalanto on 2010-01-16 08:25:49
Απατεώνες εκδοτικοί οίκοι σταματήστε να: Α. Δίδετε ψίχουλα σε μεταφραστες και συγγραφείς Β. Τυπώνετε και να κυκλοφορείτε ό,τι θέλετε εσείς, κρίνοντας από το πόσο κέρδος θα σας αποφέρει! Σταματήστε την απάτη και φερθείτε λίγο κόσμια
Σχόλιο απο : GiorgosX on 2010-01-17 07:41:13
Βασικα με 20 ευρώ μπορείς να πάρεις 2 πολύ καλά βιβλία αντι για ενα!Εγώ για παράδειγμα είχα πάρει ενα βιβλίο 24 ευρώ που είχε βγεί το 2004 και δεν ηταν τίποτα το ιδιέτερο.Ενω οταν αγόρασα το χαμόγελο της εκάτης με 8.50 ευρω το διάβασα 2 φορές
Σχόλιο απο : sgl crew by base on 2010-01-18 07:56:56
t lete?20euro gia ena biblio
Σχόλιο απο : Σπυριδουλα!!!! on 2010-01-31 09:02:26
Για να σας πω την αληθεια πιστευω οτι δεν ειναι ουτε ακριβω αλλα ουτε και φτηνο!!!
Σχόλιο απο : Nikos on 2010-01-31 19:26:43
δεν ειμ φιλος του βιβλιου αλλ σιγουρα αν ηταν φθηνοτερα θα ημουν... μακαρι μια μερα να αλλαξει αυτο.... υπαρχουν τοσα βιβλια που θελω να αγορασω και ειναι απ 18 ευρω και πανω.... :(
Σχόλιο απο : maria on 2010-02-06 17:54:43
to pio akrivo vivlio einai ena adiavasto vivlio !
Σχόλιο απο : ειρηνη κ. on 2010-02-23 12:36:13
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑ. ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Σχόλιο απο : Nena on 2010-03-01 04:43:48
Η μεση τιμη των βιβλιων που αγοραζω ειναι 20-22 ευρω.. Σε μια εβδομαδα το πολυ (πολλες φορες κ σε 3-4 μερες) το τελειωνω. Ως φοιτητρια δεν μπορω να αγοραζω καθε φορα βιβλια χωρις να σκεφτω το κοστος. Κ δυστυχως ειναι μια απο τις πολυαγαπημενες μ ασχολιες. 20 ευρω ειναι οντως ΠΟΛΛΑ!!
Σχόλιο απο : markos on 2010-05-31 11:51:09
pesta re file akou 20 euro i malakes as pane na agorasoun ayti me 20
Σχόλιο απο : ingel on 2010-05-31 11:52:22
reeeeeeeeeeeeeee eistai sovari 20 euro
Σχόλιο απο : MARIA GIVETSI on 2010-06-01 08:53:15
....εφόσον λοιπόν ακόμα και τα 20 Ευρώ είναι πολλά για ένα βιβλίο (αν κι εγώ αυτά που αγόρασα πρόσφατα στοίχιζαν και λιγότερο) γιατί δεν σκέφτεται και δεν προτείνει κανείς να προχωρήσουν σιγά σιγά στην εκδοχή των ηλεκτρονικών βιβλίων. Άν είναι σε μορφή pdf μπορεί να το διαβάσει ο καθένας με δωρεάν πρόγραμμα που διαθέτει κάθε site που πουλάει τέτοια βιβλία. Αλλά απ\'οτι παρατήρησα και σε γνωστά ξένα sites όπως το Amazon εκμεταλεύονται τη διαφορά υπέρ τους οι εκδοτικοί οίκοι διαθέτοντας το e-book σε ελάχιστα κατώτερη τιμή. Λες και το χαρτί καθώς και η εκτύπωση δεν κοστίζουν τίποτα και όλο το ποσό είναι συγγραφικά δικαιώματα και κέρδος εκδότη. Ετσι όπως πάνε ό κόσμος θα μειώσει ακόμα περισσότερο την ανάγνωση. Μαλλον το θεωρούν είδος πολυτελείας. Εδώ στην Ουγγαρία που μένω τα βιβλία στ 3 το πολύ χρόνια φεύγουν απ\' τα κανονικά βιβλιοπωλεία και πάνε στα παλαιοβιβλιοπωλεία με αρκετή διαφορά στην τιμή.... και όλος ο κόσμος είναι με ενα βιβλίο στο χέρι.
Σχόλιο απο : on 2010-06-07 08:48:56
ειναι λιγο ακριβουτσικο εδω στη ΚΥΠΡΟ τα περισσοτε®α ειναι παρα πολυ φτηνα
Σχόλιο απο : konstantinos on 2010-07-03 10:15:16
ειδα και ακουσα πολλες γνωμες-αποψεις,ομως εγω ζω σε ιδρυμα πολλα χρονια τωρα και διαβαζω ανελλιπως καθε μερα και μου φαινεται πως αν και απιστευτα φτωχος αφου μπορω (εστω και με μεγαλη προσπαθεια) εγω να αγορασω ενα βιβλιο τη βδομαδα ποσα μπορειτε εσεις??? και κατι ακομα, εχετε μονο μια ζωη ετσι? αρα λοιπον σκεφτειτε και το εξης 1 βιβλιο τη βδομαδα,4 το μηνα,48 το χρονο.....και παει λεγοντας,οποτε ροτω εγω ο μικρος και αδαης φτωχος...τι φτεει?? η τιμη του βιβλιου? το ποσο φτωχος εισαι????? το ποσο τα χρεωνουν οι εκδοτες?(οπως ειδαμε παραπανω δεν ειναι και πολυ στο χερι τους) η σωστη επιλογη του βιβλιου και η διψα για γνωση φτανουν για να λυσουν τα μεγαλυτερα μυστηρια και να οδηγησουν τον ανθρωπο σε ενα αλλο επιπεδο!!!!!!!!
Σχόλιο απο : αντα on 2010-07-26 17:36:59
Πανάκριβο. Η λύση, για όσους διαβάζουν αγγλικά (και δυστυχώς, ως επι το πλείστον, μόνο για αγγλικά βιβλία) ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ. ΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ. ΜΟΝΟ Α Ν Α Κ Υ Κ Λ Ω Σ Η ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ. \'Εχοντας την δυνατότητα να βρίσκομαι στην Αμερική αρκετούς μήνες τον χρόνο, αγόραζα τα βιβλία μου από το www.abebooks.com (βιβλία των $40, $50, $70, ξεκινούν από $1 (Ναι, $1--επισκεφτείτε την ιστοσελίδα), $2 και $3 (χρεώνουν βέβαια την αποστολή που είναι λίγο ακριβώτερη από τις συγκεκριμένες τιμές, $3-4). Το θέμα είναι τι γίνεται με τα ελληνικά βιβλία (ελλήνων συγγραφέων ή μεταφράσεις ξένων --για όσους δεν διαβάζουν αγγλικά);;
Σχόλιο απο : Θανάσης on 2010-07-29 16:45:10
Πολλοί καθυστερημένοι είναι εδώ μέσα, δεν χαμπαριάζουν τίποτα, ενώ οι ίδιοι οι συγγραφείς μετράνε το έργο τους με το κομμάτι, κάποιοι το θεωρούν ανεκτίμητο.... Τέλος πάντων, τα 20 ευρώ για ένα βιβλίο πάει στο διάολο να τα δώσουμε, τώρα αν σε μιά βιβλιοθήκη (ή ακόμα χειρότερα σε ένα βιβλιοπωλείο) τα 90% είναι για πέταμα, τότε είναι σαν να πληρώνουμε το ένα καλό (για εμάς) βιβλίο 500 ευρώ
Σχόλιο απο : Polykarpos on 2010-08-01 16:47:22
min ksexnate kai olas pos stn elada prepi na gini kai metefrasi pou poles fores ginete kai 2 kai triti fora pou afto simeni dapanes xrimaton
Σχόλιο απο : kostas on 2010-08-04 16:21:47
55 euro sto amazon 185 euro sthn ellada.A re apateones ksilo pou thelete.....
Σχόλιο απο : ioaan0ola on 2010-08-22 09:17:54
ego otan agorazo vivlio den mporo na dino sinexeia 20 kai 25 euro den m trexoun kiolas...... oso pio xamili timi toso pio poli tha poulisei alla auto den to katalavainoun!!!!! einai tora 2-3 vivlia pou m aresoun alla den tolmao na ta agoraso giati to ka8ena kanei 20........ poli aisxrokerdia rr gamoto mou..... akoma kai sta vivlia..... kai sto kato kato an theloun na diavasoume ta vivlia tous na ri3oun tis times allios na ta diavasoun monoi tous..... ai sixtir!!!!:)
Σχόλιο απο : Lef on 2010-09-07 18:20:54
Ρε συ Valillia και στο κέϊκ να σε βάλουμε... εσύ θα λασπώσεις!! Στο θέμα μας. 20 € για ένα βιβλίο στην Ελλάδα και δεδομένων των δυσκολιών (που προαναφέρθηκαν) μάλλον θα πρέπει να θεωρείται μια νορμάλ τιμή ρε παιδιά. Φυσικά είναι πάντα σε συνάρτηση με τον όγκο (όσο κι αν δεν μας αρέσει) αφού δεν θα μπορούσε ποτέ ένα βιβλίο πχ 300 σελίδων να κοστίζει 10 €, όπως κι ένα 50 σελίδων 30 €. Μη κάνουμε συγκρίσεις με Γαλλίες κι Ιταλίες όπου το αναγνωστικό κοινό είναι πολλαπλάσιο του Ελληνικού και κατά συνέπεια κι η κατανάλωση (υπάρχει δηλ περιθώριο μείωσης τιμής). Άλλο βέβαια, αν \"κάποιοι\" κατάντησαν τον Έλληνα... Ελληνάκο και πλέον η αγορά ενός βιβλίου είναι απαγορευτική (σε λίγο καιρό σε οποιαδήποτε τιμή φοβάμαι). Σε μια εποχή που όλα εκτοξεύονται στα ύψη, ενώ η τσέπη μας ελαφραίνει όλο και περισσότερο, είναι φυσικό να μας φαίνεται πιά ακριβό το βιβλίο των 20 €. Και για να αμπελοφιλοσοφήσουμε λίγο, τίθεται το ερώτημα-δίλημμα επιλογής μεταξύ ζωτικής τροφής και πνευματικής. Μάλλον θα υπερισχύσει η πρώτη αφού χωρίς βιβλίο ζεις, χωρίς φαϊ όχι ;-(
Σχόλιο απο : agrammatos on 2010-10-02 17:10:56
απο την μια δικαιολογουν την τιμη λογω του μικρου αναγνωστικου κοινου απο την αλλη οι εκδοτικοι οικοι αυξανονται. Αλλα και οι πιο πολλοι τιτλοι βιβλιων ειναι ποιοτικα πολυ κατω του μεσου ορου. Γι αυτο επανεκδιδονται παλι βιβλια γνωστων και πολυδιαβασμενων συγγραφεων. Θεωρω την τιμη πανακριβη και για την ποιοτητα του υλικου. Ολα συνηγορουν οτι πρεπει να μειωθει η τιμη του αν θελουν να εχουν μεγαλυτερο αναγνωστικο κοινο.
Σχόλιο απο : on 2010-10-03 06:29:47
Σχόλιο απο : on 2010-10-06 07:46:09
Σχόλιο απο : Val on 2010-10-07 04:11:21
Να βγαίνουν τα βιβλία με φτηνότερο χαρτί, όπως στην Αγγλία και την Αμερική. Δεν είναι δυνατόν να βρίσκουμε τους ίδιους τίτλους στο πρωτότυπο με 7-8 ευρώ και στα ελληνικά με 20.
Σχόλιο απο : ΝΟΥΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ on 2011-05-09 07:12:46
ΝΑΙ ,ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ
Σχόλιο απο : Στέλλα Κ. on 2012-02-02 05:53:13
Ναι, μου φαίνεται ακριβό ένα βιβλίο των 20€. Έχω διαθέσει και πολλά παραπάνω για βιβλία που αξίζουν, αλλά νομίζω ότι είναι ακρίβό. Και εξηγώ: Μέχρι πρότινος διάβαζα πολύ, περίπου 10-12-15 βιβλία το χρόνο (προτού πέσουν οι μισθοί μας). Τώρα δεν μπορώ να διαβάσω ούτε τα μισά. Αν προσθέσω και τα βιβλία που μου παραγγέλνουν τα παιδιά μου, τότε πρέπει να ομολογήσω ότι καταλήγω να γράφω σε κατάλογο τα βιβλία που επιθυμώ να διαβάσω, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ, αφού εκείνα προηγούνται. Δυστυχώς ή ευτυχώς προηγούνται και άλλα κόστη και τελικά καταλήγω να διαβάζω μόνο το καλοκαίρι και αυτό μετά από βοήθεια της αδελφής μου, της μητέρας μου, των φίλων στα γενέθλια, κοκ.
Σχόλιο απο : fpmostubya on 2012-06-04 04:34:08
yjdkxcjcmjpqpmjp, http://www.qaqexyfjxk.com hwjudcuacu
Σχόλιο απο : eklfdpwhya on 2012-06-05 06:10:24
idjppcjcmjpqpmjp, http://www.swznpetfyz.com ggfzccwqvm
Σχόλιο απο : cjbwylyiiy on 2012-08-15 12:15:55
abdtncjcmjpqpmjp, http://www.lgfgqhuqmd.com sobgrbzvua
Σχόλιο απο : Χριστίνα on 2012-09-24 17:34:23
Τα βιβλία στην Ελλάδα είναι πανάκριβα,και απ\'οτι γνωρίζω οι συγγραφείς παίρνουν μόνο το 10% για κάθε ένα απο αυτά ,οπότε και εμείς οι \"βιβλοφάγοι\"με την σειρά μας θα αγοράσουμε λιγότερα ......
Σχόλιο απο : hkiqqprnri on 2013-03-01 14:53:45
vodttcjcmjpqpmjp, http://www.rbmxaswszg.com cqzragzigz
Σχόλιο απο : ozligafgtd on 2013-03-14 14:11:12
fgyjlcjcmjpqpmjp, http://www.hecorrwabf.com wzguhndpgd
Σχόλιο απο : thujopaiav on 2013-03-14 15:03:56
xchntcjcmjpqpmjp, http://www.wxlwrjzasj.com ssbgmmkbia
Σχόλιο απο : dthoauuexa on 2013-03-16 12:57:31
tsxxrcjcmjpqpmjp, [url=http://www.vkijnxsnix.com]xhunkbbpjo[/url]
Σχόλιο απο : workqxdpkn on 2013-03-18 13:14:51
gzedccjcmjpqpmjp, [url=http://www.lihwjwwrwd.com]nufwszygil[/url]
 
Συνολικές ψηφοφορίες = 30900
[ Προσθέστε το σχόλιο | Ψηφοφορία τώρα | Αλλες ψηφοφορίες ]

Συνέχεια
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Πάσχα 1962 Με Την Περιηγητική
Πάσχα 1962 Με Την Περιηγητική
45.00EUR
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2014 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved. by:  business-hosting.gr
  Όλοι οι γιατροι του εοπυυ. Εφημερεύοντα Φαρμακεία, Νοσοκομεία, Διαγνωστικά κέντρα.