Product

Έρευνα μάρκετινγκ

Product

Έρευνα πάνω στη φύση και τις αιτίες της μιζέριας των ανθρώπων

Έρευνα μόδας

Κωδικός:
101288
Manufacturer: 
Description: 

Το βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να καλύψει μία βασική ανάγκη του φοιτητή και του επαγγελματία της μόδας. Οι φοιτητές μόδας ξεκινούν τις σπουδές τους με ελάχιστες ή και μηδανικές γνώσεις γύρω από τον χώρο της μόδας και με μοναδικό τους εφόδιο την αγάπη τους για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Στο παρελθόν, το γεγονός αυτό ίσως να μην ήταν και τόσο σημαντικό. Σήμερα, όμως με δεδομένο ότι οι πιέσεις για την επέκταση και την καλύτερη εκμετάλλευση των διδακτικών ωρών έχουν ενταθεί, η απουσία κάποιων βασικών γνώσεων προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.

20,19 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να καλύψει μία βασική ανάγκη του φοιτητή και του επαγγελματία της μόδας. Οι φοιτητές μόδας ξεκινούν τις σπουδές τους με ελάχιστες ή και μηδανικές γνώσεις γύρω από τον χώρο της μόδας και με μοναδικό τους εφόδιο την αγάπη τους για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Στο παρελθόν, το γεγονός αυτό ίσως να μην ήταν και τόσο σημαντικό. Σήμερα, όμως με δεδομένο ότι οι πιέσεις για την επέκταση και την καλύτερη εκμετάλλευση των διδακτικών ωρών έχουν ενταθεί, η απουσία κάποιων βασικών γνώσεων προκαλεί εύλογους προβληματισμούς. Το βιβλίο αυτό, στοχεύει στο να επαναφέρει μία ισορροπία και να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες γύρω από τον χώρο της μόδας. Παράλληλα, αποτελεί για τον επαγγελματία του χώρου μια νέα δεξαμενή ιδεών και χρήσιμων απεικονίσεων για ανδρικά, γυναικεία και παιδικά ρούχα. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
Subtitle: 
1600 ιδέες
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-411-531-6
Book pages: 
255
Book Dimensions: 
29χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
1600 ιδέες
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-411-531-6
Book pages: 
255
Book Dimensions: 
29χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο