Product

Ακροτελεύτιοι εσπερινοί

Product

Ακρυλικά

Ακρότητες

Κωδικός:
140626
Manufacturer: 
Description: 

[...] Οι "Ακρότητες" περιέχουν όλα τα θέματα που με απασχολούν ως συγγραφέα: πολιτικά, ηθικά και ψυχολογικά. Μια γυναίκα μόνη, ένας ξένος άνδρας και το παιχνίδι αρχίζει. Από τις πρώτες σκηνές, βλέπουμε τη βία που περνάει από τον Ραούλ στη Μάρτζορι, στην Τέρρυ και τέλος στην Πατρίσια, και εξελίσσεται μέσα από το λόγο και τη δράση. Το κτήνος που κρύβεται μέσα μας περιμένει μια ευκαιρία για να εκραγεί. Η Μάρτζορι για να επιβιώσει πρέπει να γίνει σαν τον Ραούλ. Για να το κάνει αυτό πρέπει να ξεπεράσει τα όριά της. Το θύμα και ο θύτης. Ο φυλακισμένος και ο φύλακας.

10,80 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

[...] Οι "Ακρότητες" περιέχουν όλα τα θέματα που με απασχολούν ως συγγραφέα: πολιτικά, ηθικά και ψυχολογικά. Μια γυναίκα μόνη, ένας ξένος άνδρας και το παιχνίδι αρχίζει. Από τις πρώτες σκηνές, βλέπουμε τη βία που περνάει από τον Ραούλ στη Μάρτζορι, στην Τέρρυ και τέλος στην Πατρίσια, και εξελίσσεται μέσα από το λόγο και τη δράση. Το κτήνος που κρύβεται μέσα μας περιμένει μια ευκαιρία για να εκραγεί. Η Μάρτζορι για να επιβιώσει πρέπει να γίνει σαν τον Ραούλ. Για να το κάνει αυτό πρέπει να ξεπεράσει τα όριά της. Το θύμα και ο θύτης. Ο φυλακισμένος και ο φύλακας. Να εναλλάσσει ρόλους. Πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις το κακό χωρίς κι εσύ ο ίδιος να γίνεις κακός; Η Μάρτζορι έχει δύο επιλογές: να δράσει ή να παραιτηθεί. Καμία επιλογή δεν είναι ασφαλής. Από τη μία η ζωή που κινδυνεύει, από την άλλη η λογική της. Με τις "Ακρότητες" ήθελα να γράψω ένα δικαστικό δράμα, όχι όμως μέσα σε μια δικαστική αίθουσα, αλλά στο σαλόνι ενός σπιτιού (εκεί όπου είναι πιθανότερο να βιαστεί: μέσα στο σπίτι της). Ήθελα να δημιουργήσω μια δίκη, στην οποία οι ήρωες θ' άλλαζαν συνεχώς ρόλους: θα ήταν οι δικαστές, οι δικηγόροι, οι ένορκοι, οι κατηγορούμενοι, οι μάρτυρες ή έστω το ακροατήριο. Ήθελα να δείξω πώς ένας βιαστής μπορεί να πείσει τους ενόρκους. Το κοινό στις "Ακρότητες" γελάει. Όπου υπάρχει ένταση, υπάρχει και η ανάγκη να αφεθείς. Ο Ραούλ έχει χιούμορ και το χρησιμοποιεί για να πάρει με το μέρος του τις άλλες γυναίκες, να αμφισβητήσει, να διασπάσει, να χειραγωγήσει και τέλος να καταστρέψει. Δεν αντιπροσωπεύει καμία κοινωνική τάξη ή φυλετική ομάδα. Αντιπροσωπεύει μόνο τους άνδρες που γνωρίζουν πολύ καλά το σύστημα και ξέρουν πώς να το παρακάμπτουν. [...] (Γουίλλιαμ Μαστροσιμόνε)
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-8378-91-5
Book pages: 
115
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γουίλλιαμ Μαστροσιμόνε γεννήθηκε στο Τρέντον του Νιου Τζέρσεϋ στις 19 Αυγούστου 1947. Σπούδασε δραματουργία στη Σχολή Καλών Τεχνών Mason Gross του Πανεπιστημίου Rutgers. Έργα του: "Ακρότητες" (1978), "Της φαντασίας" (1979), "Βασανιστήριο" (1982), "Shivaree" (1983), "Ο αφανισμός" (1984), "Καταφύγιο" (1984), "Εξημερώνοντας άλογα" (1985), "Η συμφωνία" (1985), "Πιόνι" (1986), "Λιακάδα" (1989). Σενάρια κινηματογραφικών ταινιών: "Ακρότητες" (1986), "Το κτήνος" (1988).

Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-8378-91-5
Book pages: 
115
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο