Ανόργανη χημεία Γ΄ λυκείου
Εκείνο που αποτέλεσε αφετηρία για τη συγγραφή του βιβλίου ήταν αφενός η ταξινόμηση της εξεταζόμενης ύλης και η πλήρης ανάπτυξη της και αφετέρου η παρουσίαση των εννοιών, με ακριβή και απλό τρόπο, έτσι ώστε να συμβάλλουμε στον περιορισμό της κακοποίησης των εννοιών της Χημείας που δυστυχώς επαναλαμβάνεται. Με το σκεπτικό ότι αν είμαστε αυστηροί με τη διατύπωση αυτών των εννοιών δυσκολεύουμε τους μαθητές στη μελέτη τους, φτάνουμε στο σημείο να ταυτίζουμε το ορθό με το δύσκολο. Ας αναλογιστούμε όμως πόσο δύσκολο είναι να απαλειφθούν από το μυαλό των μαθητών οι εσφαλμένες έννοιες.