Product

Από την κρίση του κοινοβουλευτισμού στη Δημοκρατία

Product

Από την Κρώμνη του Πόντου στα Καπνοτόπια της Μακεδονίας

Από την κρίση των ΜΜΕ στα sosial media

Κωδικός:
184296
Description: 

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες.

12,90 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου στο οποίο πλέον έχουν πρόσβαση όλοι ή να ανοίξουν τη συζήτηση για την υιοθέτηση ενός μοντέλου που βρίσκεται πιο κοντά στις κοινωνικές απαιτήσεις. Σήμερα, στην εποχή των δικτύων και των συνδέσμων, το νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης για τα ΜΜΕ που προτείνουν τα social media μοιάζει εφικτό.
Subtitle: 
Ένα νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-7872-92-4
Book pages: 
240
Publication Place: 
Αθήνα
Subtitle: 
Ένα νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-7872-92-4
Book pages: 
240
Publication Place: 
Αθήνα