Για μια ανθρωπολογία των διαπολιτισμικών ανταλλαγών
Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στις επικοινωνιακές στρατηγικές που ομάδες εφήβων με διαφορετική γλώσσα και πολιτισμό αναπτύσσουν κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών ανταλλαγών. Η πραγματοποίηση μιας βιντεοταινίας ως ερευνητικού εργαλείου αποτελούμενου από αυτοσχέδιες σεκάνς, παρείχε το θεμελιακό υλικό για τη μελέτη αυτής της διαπολιτισμικής σχέσης. Δημιούργησε τη δυνατότητα όχι μόνο της παρατήρησης όλων των διαστάσεων της επικοινωνιακής συμπεριφοράς των νέων αλλά επίσης και της μετά-επικοινωνιακής διαδικασίας.