Product

Δημόσιες σχέσεις

Product

Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία στον τουρισμό

Δημόσιες σχέσεις

Κωδικός:
199443
Description: 

Το βιβλίο παρουσιάζει με απλό, κατανοητό και πρακτικό τρόπο το παρεξηγημένο, έως και σήμερα, αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων. Στόχος είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει την έννοια και τον ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων, να εφαρμόσει τα μέσα, τις τεχνικές και τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και να καταρτίσει το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων.

20,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο παρουσιάζει με απλό, κατανοητό και πρακτικό τρόπο το παρεξηγημένο, έως και σήμερα, αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων. Στόχος είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει την έννοια και τον ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων, να εφαρμόσει τα μέσα, τις τεχνικές και τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και να καταρτίσει το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων. Βασισμένο στη σύγχρονη επιστημονική βιβλιογραφία και τη μακροχρόνια διδακτική και ερευνητική εμπειρία της συγγραφέως, το βιβλίο αναλύει τα εξής ζητήματα: - εξέλιξη Δημοσίων Σχέσεων, - έννοια, ρόλος και λειτουργία Δημοσίων Σχέσεων, - διαχωρισμός και αλληλεπίδραση Δημοσίων Σχέσεων-Μάρκετινγκ-Διαφήμισης, - κοινό και κοινή γνώμη, - επικοινωνία των Δημοσίων Σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, - αξιοποίηση social media από τις Δημόσιες Σχέσεις, - πρακτική οργάνωση εκδηλώσεων, - Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, - πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων. Το βιβλίο περιέχει παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης, σχήματα και πίνακες, ερωτήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου και παράρτημα με την ορολογία των Δημοσίων Σχέσεων. ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ - "Επενδύοντας στις Δημόσιες Σχέσεις" Συνέντευξη από το περιοδικό Marketing Week. - Περίπτωση εταιρείας 3Ε: Η Διάρθρωση του Τμήματος Επικοινωνίας. - Περίπτωση εταιρείας Κέντρου Ελέγχου και Νοσημάτων: η Διάρθρωση τμήματος Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων. - Περίπτωση εταιρείας Novartis Hellas:"Παιδικά Χαμόγελα", Εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού για την πρόληψη της μηνιγγιτιδοκοκκικής μηνιγγίτιδας. - Η δύναμη των Social Media: Το παράδειγμα της Socco. - Περίπτωση του Ιδρύματος Ωνάση: Πρόγραμμα Χορηγιών και Υποτροφιών. - Περίπτωση εταιρείας Linea Bianca: Οργάνωση Εμπορικής Έκθεσης. - Περίπτωση εταιρειών Apple και Red Bull: Word of mouth. - Περίπτωση ΕΚΕ του Ομίλου Εταιρειών Εστίασης ΓΡΗΓΟΡΗΣ. - Περίπτωση προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων σε κρίση: Η συντριβή του αεροπλάνου της εταιρείας Air France.
Subtitle: 
Μια σύγχρονη προσέγγιση
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-7745-37-Χ
Book pages: 
233
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Μια σύγχρονη προσέγγιση
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-7745-37-Χ
Book pages: 
233
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο