Product

Διαχείριση ολικής ποιότητας

Product

Διαχείριση πιστωτικού κινδύνου

Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών

Κωδικός:
134440
Description: 

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).

Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies).

Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.

11,70 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM). Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies). Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων. Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα: - Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (παραδοσιακοί δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, "πελατοκεντρικοί" δείκτες μέτρησης). - Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού (ποσοτικοί δείκτες ανάλυσης των οικονομικών επιδράσεων, ο δείκτης αξίας του "Μεγέθους πορτοφολιού" (Size of wallet), μερίδιο των απαιτήσεων της κατηγορίας, πελατοκεντρικοί δείκτες: δείκτες Αξίας στρατηγικά προσανατολισμένοι, οι τεχνικές ελέγχου των προ-οικονομικών επιδράσεων). - Σχεδιασμός προγραμμάτων Μάρκετινγκ στις τουριστικές δραστηριότητες (σχεδιασμός της στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εμπόδια κατά το σχεδιασμό και την εφαρμογή των στρατηγικών). - Η διαδικασία προσδιορισμού των χαρακτηριστικών στον έλεγχο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (διαστάσεις και μέτρηση της ποιότητας, ζώνη ανοχής, ηγεσία στην ποιότητα, διάρκεια ζωής του πελατειακού κύκλου, μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη). - Διερευνήσεις αντιπροσωπευτικών επιχειρησιακών προβλημάτων. - Ασκήσεις εξοικείωσης (δείκτες διευκρίνησης των δραστηριοτήτων του πελάτη, ο δείκτης προσδιορισμού του τμήματος επαναλαμβανόμενης επίσκεψης).
Subtitle: 
Customer Relationship Management (CRM) and Tourism Destination Marketing (T.D.M.)
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-461-173-9
Book pages: 
128
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Χρήστος Α. Βασιλειάδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής. Αποτελεί μέλος του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στην Θεσσαλονίκη. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ υπηρεσιών και τη διαχείριση των τουριστικών προορισμών. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.). Είναι μέλος του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Διαθέτει μεταδιδακτορικό τίτλο έρευνας στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Είναι συγγραφέας επίσης των βιβλίων: "Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών" και "Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών".

Subtitle: 
Customer Relationship Management (CRM) and Tourism Destination Marketing (T.D.M.)
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-461-173-9
Book pages: 
128
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο