Product

Είκοσι μελέται διά την Εκκλησίαν Κύπρου

Product

Είκοσι ποιήματα

Είκοσι οκτώ ημέρες

Κωδικός:
123744
Description: 

Πώς διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας;
Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές;
Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική;

17,25 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Πώς διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας; Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές; Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική; Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά; Υπάρχει κομματική προκατάληψη στις τηλεοπτικές ειδήσεις; Πρόκειται για μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά το παρόν βιβλίο, μέσω της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου περίπου 3.500 ειδησεογραφικών τίτλων και 100 τηλεοπτικών πολιτικών διαφημίσεων, κατά τις τελευταίες είκοσι οκτώ ημέρες των πιο πρόσφατων προεκλογικών περιόδων στην Ελλάδα: Της "κλασικής" αναμέτρησης του 2000 και της "μάχης των δύο αντιπολιτεύσεων" του 2004.
Subtitle: 
Προεκλογική περίοδος: Πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία: Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-02-2118-9
Book pages: 
330
Book Dimensions: 
20χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γιάννης Τσίρμπας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Σπούδασε πολιτική επιστήμη και ιστορία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην πολιτική συμπεριφορά στο Essex της Αγγλίας. Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στην πολιτική επικοινωνία στο τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Σήμερα είναι λέκτορας στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών, με γνωστικό αντικείμενο τις ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους της κοινωνικής έρευνας. Έχει εργαστεί, επίσης, ως αναλυτής σε εταιρεία δημοσκοπήσεων και έχει διδάξει πολιτικό μάρκετινγκ στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας καθώς και το μάθημα "Θρησκείες και πολιτική στη νεωτερικότητα" (μαζί με τη Β. Γεωργιάδου) στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία" του Παντείου Πανεπιστημίου. Είναι ο συγγραφέας της μονογραφίας: "28 Ημέρες: Εκλογές, πολιτική διαφήμιση και εισησεογραφία" (εκδ. Παπαζήση, 2007). Δημοσιεύει άρθρα και βιβλιοκρισίες στον τύπο και στο διαδίκτυο. Διηγήματά του έχουν βραβευτεί σε πανελλαδικούς διαγωνισμούς, έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους και έχουν δημοσιευτεί σε λογοτεχνικά περιοδικά. Το 2013 δημοσίευσε τη νουβέλα "Η Βικτώρια δεν υπάρχει" (Νεφέλη), η οποία μεταφράστηκε στα γαλλικά ("Victoria n' existe pas", Quidam Editeur, 2015) και μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο (σκηνοθεσία: Γιάννης Σακαρίδης, τίτλος: "Amerika Square", ερμηνεία: Γιάννης Στάνκογλου, Βασίλης Κουκαλάνης, διάκριση καλύτερης ελληνικής ταινίας της Διεθνούς Ομοσπονδία Κριτικών Κινηματογράφου/Fipresci στο 57ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τον Νοέμβριο του 2016).

Subtitle: 
Προεκλογική περίοδος: Πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία: Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-02-2118-9
Book pages: 
330
Book Dimensions: 
20χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο