Product

Εφαρμογές πολιτικής δικονομίας, τόμος 2β

Product

Εφαρμογές στατιστικής

Εφαρμογές ποσοτικών μεθόδων στην ανάλυση της αγοράς

Κωδικός:
131058
Description: 

Στο πλαίσιο των διαδικασιών προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών για την ικανοποίηση αναγκών ή επιθυμιών των καταναλωτών εφαρμόζονται ποσοτικές μέθοδοι για την ανάλυση της αγοράς. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται η ανάδειξη των αποφάσεων που πρέπει να λαμβάνονται, προκειμένου να αξιοποιούνται κατά τον άριστο δυνατό τρόπο οι διατιθέμενοι παραγωγικοί συντελεστές.

27,51 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στο πλαίσιο των διαδικασιών προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών για την ικανοποίηση αναγκών ή επιθυμιών των καταναλωτών εφαρμόζονται ποσοτικές μέθοδοι για την ανάλυση της αγοράς. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται η ανάδειξη των αποφάσεων που πρέπει να λαμβάνονται, προκειμένου να αξιοποιούνται κατά τον άριστο δυνατό τρόπο οι διατιθέμενοι παραγωγικοί συντελεστές. Στο βιβλίο αναλύονται μέσα από την εφαρμογή μεθόδων ποσοτικής ανάλυσης οι ακόλουθες ελληνικές αγορές: η αγορά αναψυκτικών, η αγορά μπύρας, η αγορά αυτοκινήτων, η αγορά οδοντόκρεμας, η αγορά τσιγάρων, συγκριτική αξιολόγηση της διαφήμισης και της διανομής συγκεκριμένου προϊόντος και η τουριστική αγορά. Μέσα από την ανάλυση αυτών των αγορών, αναδεικνύονται τα θέματα που αναφέρονται στα ακόλουθα επιχειρησιακά επιστητά: - Συμπεριφορά του καταναλωτή - Βασικές αρχές που ισχύουν κατά τη λειτουργία της αγοράς - Προσδιορισμός των πολιτικών marketing των προϊόντων / υπηρεσιών στην αγορά (Marketing Mix) - Εκτίμηση και σύγκριση της αποτελεσματικότητας της διανομής προϊόντων και της διαφήμισης - Προσδιορισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης και διαχρονικός προγραμματισμός της - Προσδιορισμός του άριστου μείγματος μέσων προώθησης προϊόντων στην αγορά (Μedia Mix) - Διερεύνηση των εφαρμοστέων πολιτικών προώθησης προϊόντων στην αγορά στην περίπτωση εισαγωγής νέων προϊόντων - Αλληλεπίδραση των στρατηγικών προώθησης ανταγωνιστικών προϊόντων στις πωλήσεις τους - Προσδιορισμός των παραγόντων που επιδρούν στη διαμόρφωση των πωλήσεων προϊόντων εποχικής ζήτησης. Το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε φοιτητές Ανώτατης Εκπαίδευσης, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς, όσο και σε Ερευνητικά κέντρα, Ιδιωτικά και Δημόσια, που ασχολούνται με την ανάλυση και αξιολόγηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και την ικανοποίηση των αναγκών του. Επίσης, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που λαμβάνουν αποφάσεις για θέματα προώθησης των προϊόντων τους στην αγορά. Τέλος, απευθύνεται σε στελέχη που ασχολούνται με τη διαφήμιση, όπως τον προσδιορισμό της διαφημιστικής δαπάνης, το διαχρονικό προγραμματισμό της και την αποτελεσματικότητά της.
Subtitle: 
Μελέτες περίπτωσης
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-89248-3-9
Book pages: 
310
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο καθηγητής Κυριάκος Εμμ. Κιουλάφας γεννήθηκε στη Σάμο και σπούδασε Οικονομικά, Νομικά και Μαθηματικά στην Ελλάδα, και Διοίκηση Επιχειρήσεων και Επιχειρησιακή Έρευνα στο Πανεπιστήμιο Heriot-Watt της Μ. Βρετανίας όπου του απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορος. Εκπόνησε δε υφηγεσία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο οποίο υπηρέτησε επί 37 συναπτά έτη, εξαντλώντας την επιστημονική Ιεραρχία στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Το 1993 ανακηρύχτηκε Επίτιμος Διδάκτωρ της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών Διοίκησης. Διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος στον ΟΤΕ και σύμβουλος σε θέματα Διοίκησης Τηλεπικοινωνιών σε έλληνες και ξένους πολιτικούς ηγέτες. Με ευρύτατο διδακτικό, επιστημονικό και ερευνητικό έργο στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ασχολήθηκε κυρίως με Εφαρμογές Ποσοτικών Μεθόδων στη Διοίκηση Δημόσιων και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων. Έχει συγγράψει 10 μονογραφίες και πλήθος επιστημονικών εργασιών και μελετών, δημοσιευμένες στα πλέον έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Subtitle: 
Μελέτες περίπτωσης
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-89248-3-9
Book pages: 
310
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο