Η ανάταξη της ερώτησης στο μάθημα των κλασικών γλωσσών
Πλέον τα παιδιά μας δεν μαθαίνουν αρχαία γιατί δεν τα χρειάζονται· καθώς ψευτίζει η ζωή, την ακολουθούν όσα την συντηρούν πραγματικά. Πόσο μάλλον η κλασική σκέψη (και καθετί κλασικό)! Σημασία έχει να μπορούν οι σκεπτόμενοι να θέτουν και αξιολογικά ερωτήματα, αφού οι νοήμονες προκαλούν τη μοίρα τους και δεν την παρακολουθούν παθητικά. Είναι τέχνη η δύναμη να ρωτάς και κυρίως να μπορείς να ρωτάς. Ο μαθητικός κόσμος δεν έχει ανάγκη μόνο από απαντήσεις άλλα και από ερωτήσεις.