Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στις αρχές του 21ου αιώνα
Το βιβλίο αυτό αποτελεί συλλογική προσπάθεια πανεπιστημιακών δασκάλων και ερευνητών που ασχολούνται με τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Οι νέες αντιλήψεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία που είναι ο καρπός ερευνών των τελευταίων 20-25 ετών έχουν συμβάλλει αποφασιστικά στην αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων, στη συγγραφή νέων σχολικών εγχειριδίων και την υιοθέτηση νέων διδακτικών προσεγγίσεων που βασίζονται στην ομαδοσυνεργατική μάθηση, τη μάθηση μέσω της επίλυσης προβλημάτων, κτλ.