Product

Η θεωρία του συμβόλου

Product

Η θεωρία των διεθνών σχέσεων στην εποχή της παγκοσμιοποίησης

Η θεωρία του φιλμ

Κωδικός:
81728
Manufacturer: 
Αuthor: 
10,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Subtitle: 
Η δημιουργική κάμερα, το σενάριο, ο ήχος, το μοντάζ
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-322-202-Χ
Book pages: 
191
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Ούγγρος Μπέλα Μπαλάζ (1884-1949), το πραγματικό όνομα του οποίου είναι Χέμπερτ Μπάουερ, είναι γνωστός και ως συγγραφέας παιδικών βιβλίων, ενώ υπήρξε λιμπρετίστας του Μπέλα Μπάρτοκ. Η θεωρητική παρακαταθήκη που άφησε σχετικά με τον κινηματογράφο είναι τεράστια. Εκτός από την κριτική και τη θεωρία ασχολήθηκε και με τη συγγραφή σεναρίων, τη σκηνοθεσία και τη διδασκαλία, ενώ η ενασχόλησή του με την πολιτική των έσπρωξε όλο και περισσότερο κοντά στο μαρξισμό. Από την Ουγγαρία μετοίκησε στη Βιέννη αρχικά, στη Γερμανία στη συνέχεια, και, τέλος, στη Σοβιετική Ένωση και την Ιταλία. Το πρώτο του κείμενο για τον κινηματογράφο "Der Sichtbare Mensch, oder die Kultur des Films", Deutsch-Osterreichischer Verlag, Βιέννη και Λειψία 1924 (Ο ορατός άνθρωπος ή Η κουλτούρα του κινηματογράφου), είναι μια πρωτότυπη και προφητική ανάλυση των δυνατοτήτων του βωβού κινηματογράφου, η πρώτη συστηματική θεωρία του κινηματογράφου που έγινε ποτέ. Η αναγνώριση του έργου του Μπαλάζ οφείλεται στο βιβλίο: "Der Geist des Films", 1930 (Η θεωρία του φιλμ).

Subtitle: 
Η δημιουργική κάμερα, το σενάριο, ο ήχος, το μοντάζ
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-322-202-Χ
Book pages: 
191
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο