Product

Η πολιτική διάσταση της "μυθικής μεθόδου"

Product

Η πολιτική δίκη

Η πολιτική διαφήμιση

Κωδικός:
83164
Description: 

Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 31ης Μαρτίου 1946 και -πενήντα τέσσερα έτη μετά- των εκλογών του 2000, εξετάζεται το ευρύτερο πλαίσιο, κατά το οποίο καταγράφεται ένα σχήμα λειτουργίας των πολιτικών συγκρούσεων και εισάγεται η έννοια της "καλλυντικοποίησης" (δηλαδή του μετασχηματισμού της αντίληψης της πραγματικότητας σε μία σειρά ασύνδετων εικόνων).

8,10 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 31ης Μαρτίου 1946 και -πενήντα τέσσερα έτη μετά- των εκλογών του 2000, εξετάζεται το ευρύτερο πλαίσιο, κατά το οποίο καταγράφεται ένα σχήμα λειτουργίας των πολιτικών συγκρούσεων και εισάγεται η έννοια της "καλλυντικοποίησης" (δηλαδή του μετασχηματισμού της αντίληψης της πραγματικότητας σε μία σειρά ασύνδετων εικόνων). Μέσω του μετασχηματισμού του προεκλογικού πολιτικού λόγου και των χρήσεων της διαφημιστικής επικοινωνίας, καταγράφεται η συστηματοποίηση της πολιτικής επικοινωνίας κατά τις εκλογές του έτους 2000, μέσω των "αντιπαραθέσεων" (debates), των "exit polls" και της αρνητικής διαφήμισης. Η πραγματικότητα των προεκλογικών δαπανών προβολής και των σχετικών νόμων και διατάξεων εξετάζεται ως προς τις επιρροές της διαφημιστικής επικοινωνίας, πεδίο στο οποίο κυριαρχεί η τηλεόραση και οι οπτικές των ψηφοφόρων, αλλά και η επιρροή των νέων τεχνολογιών στην διαμόρφωση του προεκλογικού πολιτικού λόγου. Ο επίλογος ανακεφαλαιώνει τα διάσπαρτα συμπεράσματα, καταγράφοντας μερικές από τις κύριες όψεις των "μαχών" για την κυριαρχία στο πεδίο της πολιτικής εξουσίας.
Subtitle: 
Μια εφαρμογή στις βουλευτικές εκλογές του έτους 2000
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-12-1203-5
Book pages: 
84
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Μανώλης Χαιρετάκης είναι ομότιμος καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου δίδασκε θεωρία και εφαρμογές των Μ.Μ.Ε. και της διαφήμισης.. Σπούδασε Μαθηματικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάσθηκε για δύο περίπου δεκαετίες σε ελληνικές και ξένες διαφημιστικές εταιρείες, σαν υπεύθυνος του τομέα του προγραμματισμού των ΜΜΕ και της έρευνας για τα ΜΜΕ. Έχει δημοσιεύσει πάνω από δέκα βιβλία και περισσότερο από 300 άρθρα και μελέτες για τα Μ.Μ.Ε. και είναι μέλος διεθνών ινστιτούτων για τα Μ.Μ.Ε.

Subtitle: 
Μια εφαρμογή στις βουλευτικές εκλογές του έτους 2000
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-12-1203-5
Book pages: 
84
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο