Product

ΜΜΕ και δεοντολογία

Product

ΜΜΕ, κοινωνία και πολιτική

ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

Κωδικός:
160690
Description: 

Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφο, νέα ΜΜΕ, διαδίκτυο, πολυμέσα) την πορεία τους στην Ελλάδα, με έμφαση στις ποσοτικές τους διαστάσεις και στην πορεία τους στον χρόνο. Εξετάζει επίσης έναν βασικό παράγοντα, που είναι τα κάθε λογής ακροατήρια των ΜΜΕ (το αναγνωστικό κοινό, το ραδιοφωνικό ακροατήριο, το τηλεοπτικό κοινό, το κοινό των νέων ΜΜΕ), καθώς και τις ποιοτικές και ποσοτικέ διαστάσεις της διαφήμισης όπως και τις φάσεις που πέρασε.

49,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφο, νέα ΜΜΕ, διαδίκτυο, πολυμέσα) την πορεία τους στην Ελλάδα, με έμφαση στις ποσοτικές τους διαστάσεις και στην πορεία τους στον χρόνο. Εξετάζει επίσης έναν βασικό παράγοντα, που είναι τα κάθε λογής ακροατήρια των ΜΜΕ (το αναγνωστικό κοινό, το ραδιοφωνικό ακροατήριο, το τηλεοπτικό κοινό, το κοινό των νέων ΜΜΕ), καθώς και τις ποιοτικές και ποσοτικέ διαστάσεις της διαφήμισης όπως και τις φάσεις που πέρασε. Ενσωματώνοντας ένα μεγάλο μέρος μιας ενδιαφέρουσας έρευνας με θέμα τον τίτλο του βιβλίου, όπου οι απόψεις των ερωτώμενων καταγράφονται κατά λέξη, παρουσιάζεται ένα σύντομο ιστορικό της κατανάλωσης στην Ελλάδα κατά το διάστημα 1960-2000. Τέλος, περιγράφεται χρονικά η διαδρομή της σύγκλισης των ΜΜΕ, της διαφήμισης και της κατανάλωσης σε ένα ενιαίο όλο, με βάση την εμπορευματοποίηση και την εξελικτική πορεία της τηλεόρασης, που αποτελεί βασικό παράγοντα αυτής της σύγκλισης.
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-12-1953-6
Book pages: 
860
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-12-1953-6
Book pages: 
860
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο