Product

Μάνατζμεντ ΙΙ

Product

Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ πωλήσεων

Μάνατζμεντ και ηγεσία

Κωδικός:
174804
Description: 

Το συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται σε κάποιες έννοιες, ιδέες και θεωρίες μάρκετιγκ, μάνατζμεντ, ψυχολογίας με σκοπό να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει μια ευρύτερη αντίληψη των πραγμάτων γύρω μας.
Να μπορέσει να τον κινητοποιήσει σε σχέση με τους ανθρώπους γύρω του, ομαδικά αλλά και ατομικά.
Να τον κάνει ανταγωνιστικό με τέτοιον τρόπο ώστε να δίνει και το παράδειγμα στον κόσμο γύρω του.

10,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται σε κάποιες έννοιες, ιδέες και θεωρίες μάρκετιγκ, μάνατζμεντ, ψυχολογίας με σκοπό να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει μια ευρύτερη αντίληψη των πραγμάτων γύρω μας. Να μπορέσει να τον κινητοποιήσει σε σχέση με τους ανθρώπους γύρω του, ομαδικά αλλά και ατομικά. Να τον κάνει ανταγωνιστικό με τέτοιον τρόπο ώστε να δίνει και το παράδειγμα στον κόσμο γύρω του. Η αναφορά και ο συνδυασμός των θεωριών έχει στόχο την ευαισθητοποίηση του αναγνώστη στις καταστάσεις που βιώνει, αλλά και να τον προβληματίσει για το τι μπορεί να κάνει για να αλλάξει αυτές τις καταστάσεις (κοινωνικές, προσωπικές ή επαγγελματικές). Ποια είναι η σχέση μεταξύ των εννοιών που αναφέρονται, όπως αντίληψη, δημιουργικότητα, σκέψη, benchmarking, προσωπική ανάπτυξη; Τα ερωτήματα που τίθενται, όπως και κάποια βήματα που δίνονται, βοηθούν στον προβληματισμό αλλά και προτρέπουν τον αναγνώστη να αλλάξει. Να δεχθεί την αλλαγή ως μια ευκαιρία για να καλυτερεύσει ή να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες, μέσα από τις οποίες θα μπορέσει να αλλάξει καταστάσεις ή συμπεριφορές που δεν του ταιριάζουν. Αναφέρει κάποια βήματα που πρέπει ο αναγνώστης να υιοθετήσει για να βελτιώσει τη συμπεριφορά του αλλά και κάποιες «παγιωμένες» συμπεριφορές που έχουμε όλοι απέναντι στα πράγματα. - Πώς λειτουργεί η δημιουργικότητα ή η έμπνευση; - Πώς μπορούμε να τις προκαλέσουμε για να λειτουργήσουν; - Ποιες είναι οι λειτουργίες συνείδησης; Πού βοηθούν; - Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά στοιχεία της σκέψης μας; - Ποια πρέπει να προσέχουμε και ποια να βελτιώσουμε; - Τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να αλλάζουν; - Τι μπορείς να κάνεις για να πετύχεις στη δουλειά σου αλλά και στην προσωπική σου ζωή; - Πώς γινόμαστε ηγέτες; Όλα τα παραπάνω είναι ερωτήματα που τίθενται στο βιβλίο αλλά και απαντώνται, με σκοπό να μας αφυπνίσει, αλλά και να αλλάξουμε καλύτερο. Να δημιουργήσουμε κάτι το διαφορετικό.
Subtitle: 
Η βελτίωση της απόδοσης στην κρίση
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-457-515-5
Book pages: 
86
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Η βελτίωση της απόδοσης στην κρίση
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-457-515-5
Book pages: 
86
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο