Product

Προγραφικές δραστηριότητες και στοιχεία της φύσης

Product

Προδιαγραφές για μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων

Προγραφικές, προαναγνωστικές δραστηριότητες

Κωδικός:
144671
Manufacturer: 
Description: 

Το βιβλίο στοχεύει στην πρώτη επαφή με την ανάγνωση των φωνημάτων και τη γραφή των γραφημάτων του αλφάβητου. Δεν στηρίζεται στην τυχαία γραφή και στην τυχαία σύνδεση φωνήματος - γραφήματος αλλά καθοδηγεί το μαθητή με σύστημα στην κατάκτηση της σωστής γραφής και ανάγνωσης.

11,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο στοχεύει στην πρώτη επαφή με την ανάγνωση των φωνημάτων και τη γραφή των γραφημάτων του αλφάβητου. Δεν στηρίζεται στην τυχαία γραφή και στην τυχαία σύνδεση φωνήματος - γραφήματος αλλά καθοδηγεί το μαθητή με σύστημα στην κατάκτηση της σωστής γραφής και ανάγνωσης. Kάθε μάθημα περιλαμβάνει: - την πρώτη άσκηση, στην οποία προσπαθούμε να συνδέσουμε μια βιωματική εικόνα με ένα βιωματικό ήχο που παράγει το φώνημα που θέλουμε να διδάξουμε. - τη δεύτερη άσκηση, η οποία είναι μια φωνολογική άσκηση που δίνει τη δυνατότητα και μιας μικρής λογοθεραπευτικής παρέμβασης σε παιδιά που δεν καταφέρνουν να προφέρουν το φώνημα ή το μπερδεύουν με κάποιο άλλο. - την τρίτη άσκηση, η οποία μοιάζει με τους πίνακες αναφοράς που δημιουργούν ερεθίσματα λειτουργικής ανάγνωσης με στόχο το κάθε φώνημα της κάθε λέξης. - την τέταρτη άσκηση, η οποία είναι μια άσκηση γραφής όπου συνδέουμε το γράφημα με το φώνημα, μια και οι μαθητές γράφουν το αντίστοιχο γράφημα για πρώτη φορά. Τα χρωματιστά τόξα βοηθούν για να ξεκινούν τα παιδιά προς τη σωστή κατεύθυνση. Στο τέλος, υπάρχει και μια απεικόνιση του γράμματος με κουκκίδες για μια μετάβαση στη γραφή με γραμμές. Πιστεύουμε αυτή η συγγραφική προσπάθεια να βοηθήσει τα παιδιά της προσχολικής εκπαίδευσης, παρέχοντας τους τα εφόδια για ένα σωστό ξεκίνημα στον κόσμο της γλώσσας και της γραφής.
Subtitle: 
Αντιμετώπιση των πρώτων μαθησιακών δυσκολιών για τα παιδιά του νηπιαγωγείου και την αρχή της Α΄ δημοτικού
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-04-3962-1
Book pages: 
110
Book Dimensions: 
28χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Μπούκας Δημήτρης γεννήθηκε το 1966 στο Περιστέρι Αττικής. Σπούδασε στην Παιδαγωγική Ακαδημία Ρόδου, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Αθήνας, στο Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής Ρόδου και στο Κ.Ε.Α.Τ. τη γραφή Βraille για άτομα με προβλήματα όρασης. Το 1991-1993 εργάστηκε ως δάσκαλος και διευθυντής του Α΄ Διαπολιτισμικού Σχολείου Παλιννοστούντων του Υπουργείου Εξωτερικών. Το 1993-2002 εργάστηκε ως δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και από το 2004 εργάζεται ως δάσκαλος ειδικής αγωγής .Έχει εκδώσει τα βιβλία "Πρακτικός Οδηγός για τις Μαθησιακές Δυσκολίες", "Μαθαίνω Ελληνικά 1,2,3,4" , "Προγραφικές και προαναγνωστικές δραστηριότητες για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες", "Εγχειρίδιο της Ελληνικής Γλώσσας" κ.ά. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια για ΑμεΑ και σε προγράμματα για την εκπαίδευση ΑμεΑ. Είναι δημιουργός του παιδαγωγικού συστήματος "C.D.R.W.B." και "Αίσθησης" για παιδιά ΑμεΑ.

Subtitle: 
Αντιμετώπιση των πρώτων μαθησιακών δυσκολιών για τα παιδιά του νηπιαγωγείου και την αρχή της Α΄ δημοτικού
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-04-3962-1
Book pages: 
110
Book Dimensions: 
28χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο