Product

Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας

Product

Στρατηγικό τραπεζικό μάρκετινγκ

Στρατηγικό μάρκετινγκ του αθλητισμού και της αθλητικής αναψυχής

Κωδικός:
156650
Description: 

Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί.

27,52 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί. Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και οι αθλητικές απόψεις, επιλεγμένες από παραδείγματα του διεθνούς αθλητισμού, επεξηγούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αθλητικού μάρκετινγκ και αναδεικνύουν το βιβλίο αυτό σε ένα πρακτικό εργαλείο και ένα θεωρητικό οδηγό του αθλητικού μάρκετινγκ διεθνώς. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: -Μια πρώτη ματιά στο Αθλητικό Μάρκετινγκ ΜΕΡΟΣ Ι: ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -Η Διαδικασία Σχεδιασμού του Στρατηγικού Μάρκετινγκ της Αθλητικής Αναψυχής -Κατανοώντας τον Αθλητικό Καταναλωτή -Έρευνα Αγοράς: Τμηματοποίηση, Ομάδα-Στόχος και Τοποθέτηση ΜΕΡΟΣ ΙΙ: ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ -Το Αθλητικό Προϊόν -Στρατηγικές Τιμολόγησης -Ο Τύπος της Αθλητικής Εγκατάστασης -Ικανοποίηση Πελατών και Ποιότητα Υπηρεσιών -Το Μείγμα Προώθησης του Αθλητισμού -Διαφήμιση - Αθλητισμός και Τηλεόραση -Αθλητισμός και το Διαδίκτυο -Πώς να προσελκύσετε και να θέσετε σε εφαρμογή μια χορηγία -Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας της Χορηγίας -Δημόσιες Σχέσεις -Προώθηση εγκεκριμένων προϊόντων (licencing) ΜΕΡΟΣ ΙΙI: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ -Συντονισμός και Έλεγχος της Στρατηγικής του Μάρκετινγκ
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-8410-53-3
Book pages: 
400
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-8410-53-3
Book pages: 
400
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο