Σχολείο για το παιδί που νοσηλεύεται
[...] Η παρούσα συλλογή κειμένων αποτελεί μία απόπειρα επικοινωνίας, επιστημονικού διαλόγου και αλληλοκατανόησης μεταξύ αντιλήψεων, εμπειριών, ερευνητικών μελετών και προτάσεων από διαφορετικά γνωστικά πεδία, τα οποία αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και επηρεάζουν, τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά, τη σύγχρονη εκπαίδευση του παιδιού που νοσηλεύεται στα παιδιατρικά νοσοκομεία.
Πιστεύουμε ότι η αδιάκοπη διεύρυνση των επιστημονικών και ερευνητικών πεδίων οδηγεί σε επικοινωνία ανάμεσά τους και σε κοινές αναζητήσεις, προσδιορίζοντας ταυτόχρονα και συγκλίνουσες μεθοδολογικές προσεγγίσεις.