Product

Τα όρια της συμβατικής ελευθερίας κατά τον έλεγχο των ρητρών μη ανταγωνισμού στις συμβάσεις εμπορικής διαμεσολάβησης

Product

Τα όρια του εξευρωπαϊσμού

Τα όρια της φωνής

Κωδικός:
113738
Manufacturer: 
Description: 

Στην δικτατορία της εικονικής συνθήκης, η μέγιστη επίπτωση είναι η απώλεια των κριτηρίων. Δεν θα μπορούσε να συμβεί αλλιώς, εφ' όσον ο εικονικός μηδενισμός υποκαθιστά το νόημα. Η ιδιωτεία και η περιγραφή της δίκην μονοδρόμου - αφού οι ιδεολογίες αποδείχθησαν ανεπαρκείς - μαραζώνει το τοπίο, συγχέοντας με έξαλλη συστηματικότητα την τέχνη την πραγματική με την διαφημιστική παρωδία, την μεταμοντέρνα ελευθεριότητα με την ελευθερία. Όμως το φως είναι άλλο πράγμα από την τηλεοπτική υποβολή.

20,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Στην δικτατορία της εικονικής συνθήκης, η μέγιστη επίπτωση είναι η απώλεια των κριτηρίων. Δεν θα μπορούσε να συμβεί αλλιώς, εφ' όσον ο εικονικός μηδενισμός υποκαθιστά το νόημα. Η ιδιωτεία και η περιγραφή της δίκην μονοδρόμου - αφού οι ιδεολογίες αποδείχθησαν ανεπαρκείς - μαραζώνει το τοπίο, συγχέοντας με έξαλλη συστηματικότητα την τέχνη την πραγματική με την διαφημιστική παρωδία, την μεταμοντέρνα ελευθεριότητα με την ελευθερία. Όμως το φως είναι άλλο πράγμα από την τηλεοπτική υποβολή. Η επίδειξη, δηλαδή η κεντρική πηγή της τηλεοπτικής συμπεριφοράς, φτερώνει τον ψηλωμένο νου όσων ταυτίζουν την "δημιουργική" τους "φύση" και τα παράγωγά της με την καταξίωση και την ανάγκη της ανασφάλειάς τους για κοινωνική αποδοχή. Όταν μιλούμε για τον τηλεοπτικό λυρισμό όμως, εννοούμε κάτι οπωσδήποτε πλατύτερο από την τηλεοπτική εικόνα. Εννοούμε την αντίληψη εκείνη που κινείται, αποκλειστικά, στα όρια του θορυβώδους φαίνεσθαι. Η λογοτεχνική δημιουργία ταυτίζεται με την τηλεοπτική διαχείριση αυτού που ονομάζεται λογοτεχνία και σε ένθετα εφημερίδων και περιοδικά φανερώνεται ως life-style και μανία προβολής. Για τα ελάχιστα λεπτά της φήμης, μ' άλλα λόγια της ψευδαίσθησης. Αφού το μόνο που δεν θέλουμε να σκεφτούμε είναι ότι, εξ' αρχής, αυτή η "φήμη" είναι γεννημένη στον βυθό του θανάτου.
Subtitle: 
Δοκίμια για την νεοελληνική λογοτεχνία
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-04-3379-8
Book pages: 
288
Book Dimensions: 
22χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Δημήτρης Κοσμόπουλος γεννήθηκε στο Κοντογόνι (Παπαφλέσσα) Πυλίας στη Μεσσηνία. Μεγάλωσε στην Καλαμάτα. Σπούδασε νομικά και θεολογία. Είναι ποιητής, δοκιμιογράφος και μεταφραστής. Zει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει εκδώσει οκτώ ποιητικά βιβλία και τρία βιβλία δοκιμίων για θέματα λογοτεχνίας και κριτικής. Το 2005 του απονεμήθηκε το βραβείο Έλληνα Λυρικού ποιητή "Λάμπρος Πορφύρας" της Ακαδημίας Αθηνών και το 2013 το Διεθνές Βραβείο Κ. Π. Καβάφη για το σύνολο του ποιητικού του έργου. Δοκίμια και κριτικά κείμενά του έχουν δημοσιευτεί σε όλα τα λογοτεχνικά περιοδικά και σε εφημερίδες. Ποιήματά του έχουν μεταφραστεί στις κυριότερες ευρωπαϊκές γλώσσες και στα αραβικά, και έχουν συμπεριληφθεί σε ελληνικές και ξένες ανθολογίες. To "Κατόπιν εορτής" (εκδ. Ερατώ, 2014) είναι το όγδοο ποιητικό του βιβλίο. Διευθύνει το λογοτεχνικό περιοδικό Νέα Ευθύνη.

Subtitle: 
Δοκίμια για την νεοελληνική λογοτεχνία
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-04-3379-8
Book pages: 
288
Book Dimensions: 
22χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο