Product

Το μέλλον της ζωής

Product

Το μέλλον του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Το μέλλον του ανταγωνισμού

Κωδικός:
118421
Αuthor: 
Description: 

Οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη από ποτέ ποικιλία προϊόντων στη διάθεσή τους και, παρόλα αυτά, είναι λιγότερο ικανοποιημένοι. Τα διοικητικά στελέχη έχουν περισσότερες στρατηγικές επιλογές και, ωστόσο, παρέχουν λιγότερη αξία. Τι υποδηλώνουν αυτές οι παραδοξότητες όσον αφορά Το μέλλον του ανταγωνισμού;

26,55 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη από ποτέ ποικιλία προϊόντων στη διάθεσή τους και, παρόλα αυτά, είναι λιγότερο ικανοποιημένοι. Τα διοικητικά στελέχη έχουν περισσότερες στρατηγικές επιλογές και, ωστόσο, παρέχουν λιγότερη αξία. Τι υποδηλώνουν αυτές οι παραδοξότητες όσον αφορά Το μέλλον του ανταγωνισμού; Οι Prahalad και Ramaswamy δείχνουν ότι η παραδοσιακή και επικεντρωμένη στην επιχείρηση άποψη της δημιουργίας αξίας αμφισβητείται από τους δραστήριους, διασυνδεδεμένους, και πληροφορημένους καταναλωτές -που συνδυάζουν τις τεχνολογίες με τους επιχειρηματικούς κλάδους. Η αξία δεν έγκειται πια στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που οι επιχειρήσεις παρέχουν στους πελάτες τους. Σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό η αξία δημιουργείται από κοινού μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας. Βασισμένο σε μια μεγάλη σειρά συνεχών πειραμάτων σχετικών με τη συν-δημιουργία σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους, "Το Μέλλον του Ανταγωνισμού" παρουσιάζει μια καινούργια προσέγγιση στη δημιουργία αξίας. Σε αυτό το πλαίσιο, οι αλληλεπιδράσεις καταναλωτή-εταιρείας και οι προσωπικές εμπειρίες συν-δημιουργίας -που ενισχύονται από τις τεχνικές και κοινωνικές υποδομές- επιτρέπουν σε κάθε καταναλωτή να συν-δημιουργεί μοναδική αξία με ένα δίκτυο εταιρειών και με ομάδες καταναλωτών. Με τη χρήση πραγματικών παραδειγμάτων εταιρειών που ανακαλύπτουν νέες πρακτικές, οι Prahalad και Ramaswamy αναπτύσσουν τα κύρια δομικά στοιχεία της συν-δημιουργίας -διάλογος, πρόσβαση, εκτίμηση επικινδυνότητας, και διαφάνεια- και διερευνούν πώς οι νέες τεχνολογίες εμπειριών και οι κοινωνικές δυνατότητες μπορούν να διαμορφώσουν υγιή περιβάλλοντα εμπειριών. Για να ανταγωνίζονται αποτελεσματικά, οι διευθύνοντες σύμβουλοι και τα ανώτερα στελέχη πρέπει να εστιάζουν στην ανάπτυξη νέου στρατηγικού κεφαλαίου. Εδώ περιλαμβάνεται η δυνατότητα των στελεχών να ενισχύουν την αποτελεσματικότητά τους βιώνοντας την επιχείρησή τους ως καταναλωτές, η γρήγορη απόκτηση νέων γνώσεων, η διαχείριση της ποιότητας των εμπειριών, η επιλεκτική χρήση ικανοτήτων ανάλογα με τις ανάγκες, η ευέλικτη και γρήγορη αναδιοργάνωση των πόρων, και η συνεργασία για τη συν-δημιουργία αξίας μέσω δικτύων εμπειριών. Αυτό το βιβλίο ορίζει το πλαίσιο για τα ανώτερα διοικητικά στελέχη για τη συν-δημιουργία του μέλλοντος, αποκαλύπτοντας πρωτοφανείς ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας και την καινοτομία.
Subtitle: 
Συν-δημιουργία μοναδικής αξίας με τους πελάτες
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-461-014-7
Book pages: 
295
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο C. K. Prahalad είναι καθηγητής της έδρας Harvey C. Fruehauf στη Διοίκηση Επιχειρήσεων της ομώνυμης σχολής του Πανεπιστημίου του Michigan.

Subtitle: 
Συν-δημιουργία μοναδικής αξίας με τους πελάτες
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-461-014-7
Book pages: 
295
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο