Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
73029 Ψήφοι
115 Σχόλια
 
   Facebook
Αποτελεσματική διαφήμιση

Αποτελεσματική διαφήμιση

Κωδικός: 199144

Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Rosili
ISBN: 960-7745-38-8
Έτος Έκδοσης: 2015
Κωδικός προϊόντος: 199144

Λιανική τιμή:86.92EUR

τιμή bibliopolio.gr 78.23EUR

Έκπτωση: 8.69EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη. Το βιβλίο "Αποτελεσματική Διαφήμιση: Πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες" καλύπτει απόλυτα αυτή την ανάγκη και μας ξεναγεί στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και case studies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν. Το βιβλίο είναι δομημένο σε έξι μέρη: 1. Εισαγωγή στη διαφήμιση εξέλιξη διαφήμισης, περιβάλλον διαφήμισης, επιχειρηματικότητα και διαφήμιση 2. Κατανοώντας το κοινό-στόχο τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και μείγμα μάρκετινγκ, επικοινωνία και συμπεριφορά καταναλωτών 3. Το σχέδιο account planning και έρευνα, σχέδιο μάρκετινγκ, διαφήμισης και IMC 4. Η δημιουργική διαδικασία στρατηγική και διαδικασίες για τη δημιουργία της διαφήμισης, εικαστικό και κείμενο για τη δημιουργική εκτέλεση 5. Προσεγγίζοντας το κοινό-στόχο έντυπη διαφήμιση, τηλεόραση και ραδιόφωνο, ψηφιακά διαδραστικά μέσα, εξωτερική διαφήμιση, άμεση αλληλογραφία και προϊόντα προώθησης 6. Ενσωματώνοντας στοιχεία επικοινωνίας μάρκετινγκ media planning and buying, IMC: άμεσο μάρκετινγκ, προσωπικές πωλήσεις, συσκευασία και προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και εταιρική διαφήμιση Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο όχι μόνο για τους φοιτητές και τα στελέχη που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση αλλά και για όλους εκείνους που με τις αποφάσεις τους επηρεάζουν την απόδοση των οργανισμών κι επιχειρήσεων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και της οικονομίας γενικότερα.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Κωδικός προϊόντος: 199144
ISBN: 960-7745-38-8
Γλώσσα: Ελληνικά
Μήνας Έκδοσης: 1
Έτος Έκδοσης: 2015
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Αριθμός Σελίδων: 538
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Τόμοι: 1



 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Rosili
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Μυστική Σερβία
Μυστική Σερβία
Μη διαθέσιμη τιμή ...
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Αποτελεσματική διαφήμιση
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2019 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.