Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
72981 Ψήφοι
115 Σχόλια
 
   Facebook
Αρχές μάρκετινγκ

Αρχές μάρκετινγκ

Κωδικός: 197257

Συγγραφέας: Fahy, John
Εκδότης: Κριτική
ISBN: 960-218-929-0
Έτος Έκδοσης: 2014
Κωδικός προϊόντος: 197257

Λιανική τιμή:70.20EUR

τιμή bibliopolio.gr 63.18EUR

Έκπτωση: 7.02EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Το βιβλίο των John Fahy και David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές. Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως: - Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά. - Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη. - Το μάρκετινγκ σχέσεων. - Το μάρκετινγκ εμπειριών. - Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. - Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη. - Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πρόκειται για ένα βασικό εκπαιδευτικό εργαλείο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών και πρακτικό οδηγό κατανόησης και εφαρμογής του μάρκετινγκ για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Εμμανουέλλα Πλακογιαννάκη αναπληρώτρια καθηγήτρια μάρκετινγκ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Κωδικός προϊόντος: 197257
ISBN: 960-218-929-0
Γλώσσα: Ελληνικά
Μήνας Έκδοσης: 10
Έτος Έκδοσης: 2014
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Αριθμός Σελίδων: 424
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο:
Τόμοι: 1



 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Κριτική
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Περί Του Οικονομικού Προβλήματος Της Εκκλησίας Της Ελλάδος
Περί Του Οικονομικού Προβλήματος Της Εκκλησίας Της Ελλάδος
40.00EUR
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Αρχές μάρκετινγκ
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2019 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.