Βρεχόπουλος, Αδάμ

Ο Δρ. Αδάμ Βρεχόπουλος είναι λέκτορας ψηφιακών μέσων και προσωποποιημένων υπηρεσιών του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί σε θέσεις Μάρκετινγκ και Πωλήσεων σε διάφορες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (ΜΒΑ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση στο Μάρκετινγκ από το ΑLΒΑ και διδακτορικού διπλώματος (PhD) στη συμπεριφορά καταναλωτή στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο από το τμήμα Information Systems and Computing του Brunel University. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στον χώρο του Ηλεκτρονικού Λιανεμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 60 εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια στους χώρους των Πληροφοριακών Συστημάτων και του μάρκετινγκ και είναι συν-επιμελητής του επιστημονικού τόμου "Consumer Driven Electronic Transformation: Applying New Technologies to Enthuse Consumers and Transform the Supply Chain" (Springer-Verlag, 2005). Είναι τακτικός κριτής γνωστών επιστημονικών περιοδικών, μέλος επιστημονικών επιτροπών συνεδρίων και επιστημονικός συντονιστής της ομάδας εργασίας "Διαχείριση Σχέσεων Πελατών μέσω χρήσης Πληροφοριακών Συστημάτων) του E-business Forum του ΕΔΕΤ. Το 2002 βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο του διεθνούς διαγωνισμού "Efficient Consumer Response in a Global Economy - ECR Europe Academic Partnership Award". Από το 1997 εκπονεί ερευνητικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τη ΓΓET και άλλους φορείς, συνεργάζεται με ερευνητικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού και είναι μέλος του ερευνητικού κέντρου ELTRUN του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Υποκατηγορίες
Φίλτρο