Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
72879 Ψήφοι
115 Σχόλια
 
   Facebook
Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας

Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας

Κωδικός: 171341

Β2Β Brand Management
Συγγραφέας: Pfoertsch, Waldemar Kotler, Philip
Επιμελητής: Καράνταης, Παναγιώτης Σφακιανάκη, Μερόπη Παπαδοπούλου, Παρασκευή
Εκδότης: Μαλλιάρης Παιδεία
ISBN: 960-457-490-6
Έτος Έκδοσης: 2011
Κωδικός προϊόντος: 171341

Λιανική τιμή:26.63EUR

τιμή bibliopolio.gr 23.97EUR

Έκπτωση: 2.66EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding αναγνωρίζοντας σε αυτό έναν τρόπο να δημιουργήσουν μια προτίμηση για τις προσφορές τους.

Το branding έχει αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιτυχία πολύ γνωστών καταναλωτικών αγαθών όπως: η Coca-Cola, η McDonalds, η Kodak και η Mercedes. Είναι καιρός, περισσότερες βιομηχανικές εταιρείες, να εγκαινιάσουν μία πιο επιδέξια χρήση του branding. Κάποιες από αυτές έχουν ανοίξει το δρόμο... η Caterpillar, η DuPont κ.ά.

Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι ένα από τα πρώτα που εξετάζουν σε βάθος την τέχνη και την επιστήμη των βιομηχανικών προϊόντων branding. Στις σελίδες του θα βρείτε τις αρχές, τη θεωρία και τις δεκάδες περιπτώσεις που απεικονίζουν το επιτυχημένο branding στο πεδίο των βιομηχανικών εμπορευμάτων.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Τίτλος πρωτότυπου: Β2Β Brand Management
Κωδικός προϊόντος: 171341
ISBN: 960-457-490-6
Γλώσσα: Ελληνικά
Γλώσσα Πρωτοτύπου: Αγγλικά
Μετάφραση από: Αγγλικά
Μήνας Έκδοσης: Οκτωβρίος
Έτος Έκδοσης: 2011
Τόπος Έκδοσης: Θεσσαλονίκη
Αριθμός Σελίδων: 350
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Τόμοι: 1
Διαστάσεις: 24χ16



Pfoertsch, Waldemar

Ο Waldemar Pfoertsch κατέχει τη θέση του καθηγητή Διεθνών Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Pforzheim και είναι επισκέπτης καθηγητής στο Πρόγραμμα Εxecutive ΜΒΑτου Liautaud Graduate School του Πανεπιστημίου του Ιλινόις στο Σικάγο Διδάσκει επίσης διαδικτυακά στο Πρόγραμμα ΜΒΑ του Διεθνούς Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο του Maryland στο College Park και στο Πανεπιστήμιο Steinbeis του Βερολίνου
Έχει λάβει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα στα οικονομικά και τη διοίκηση επιχειρήσεων και διδακτορικό τίτλο στις κοινωνικές επιστήμες στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου Διεξήγαγε μεταδιδακτορική έρευνα στον αστικό σχεδιασμό στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου
Η τελευταία δημοσίευσή του στη γερμανική γλώσσα καλύπτει τους τομείς του μάρκετιγκ στον τομέα Β2Β το Brand Management και το Ingredient Branding Έχει επίσης δημοσιεύσει το "Living Web and Internet Strategies" Εκπονεί επίσης το "Blogs: The new business language" Έχει επίσης δημοσιεύσει πλήθος άρθρων στη γερμανική κινεζική και αγγλική γλώσσα σε ζητήματα διεθνών θεμάτων μάνατζμεντ
Ο καθηγητής Pfoertsch ήταν σύμβουλος σε εταιρείες όπως οι Daimler Chrysler ΗP IBM και αρκετές μεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη την Ασία και τη Βόρεια Αμερική στους τομείς του διεθνούς μάρκετιγκ και της διαχείρισης εμπορικής ταυτότητας brand management Είναι μέλος σε συμβουλευτικές επιτροπές διάφορων μη κερδοσκοπικών οργανισμών
Κατείχε θέση διδάσκοντος στο Πανεπιστήμιο του VillingenSchwenningen για Εκπαίδευση Συνεργασίας Επισκέπτης Αναπληρωτής Καθηγητής στο Kellogg Graduate School of Management του Northwestern University και Λέκτορας Στρατηγικού Μάνατζμεντ στο Lake Forest Graduate School of Management
Πριν την ανάληψη των διδακτικών του καθηκόντων διατέλεσε Σύμβουλος Μάνατζμεντ για διεθνείς εταιρείες συμβούλων Από αυτή τη θέση ταξίδεψε στην Ευρώπη την Ασία και τη Βόρεια Αμερική και συνεργάστηκε με εταιρείες για την ανάπτυξη διεθνών στρατηγικών Παλαιότερα κατείχε θέσεις όπως αυτή του Οικονομικού Συμβούλου για τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ανάπτυξης του ΟΗΕ UNIDO όπου εργάστηκε ως κυβερνητικός σύμβουλος για την ανάπτυξη διεθνώς ανταγωνιστικών βιομηχανιών Επίσης εργάστηκε για πολλά χρόνια για την βιομηχανία αυτοματισμού υπηρετώντας σε αυτοκινητοβιομηχανίες

Άλλα βιβλία του συγγραφέα


 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
   Σχετικές κατηγορίες
Διοίκηση και οργάνωση Μάρκετινγκ Οικονομική επιχειρήσεων
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Μαλλιάρης Παιδεία
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Λάσση  Επικίνδυνη Περιπέτεια Στο Αγριο Βουνό
Λάσση Επικίνδυνη Περιπέτεια Στο Αγριο Βουνό
20.00EUR
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2019 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.