Product

Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες

Product

Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες

Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες

Κωδικός:
104354
Description: 

Έτυχε ποτέ να αναρωτηθείτε πώς προέκυψαν οι πιο γνωστές μάρκες (φίρμες), ποιος τους έδωσε το όνομά τους και τι ήταν αυτό το διαφορετικό που τις έκανε να ξεχωρίσουν; Αν ναι, τότε αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να μάθετε τις συναρπαστικές ιστορίες που κρύβονται πίσω από κάθε μάρκα. Οι ιστορίες από 70 μάρκες που παρουσιάζονται θα σας τραβήξουν την προσοχή και θα κρατήσουν το ενδιαφέρον σας αμείωτο.
Γνωρίζατε για παράδειγμα, ότι:
- Το Frisbee πήρε το όνομά του από ένα φούρνο που παρασκεύαζε κέικ σε επίπεδα στρογγυλά κεσεδάκια;

14,59 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Έτυχε ποτέ να αναρωτηθείτε πώς προέκυψαν οι πιο γνωστές μάρκες (φίρμες), ποιος τους έδωσε το όνομά τους και τι ήταν αυτό το διαφορετικό που τις έκανε να ξεχωρίσουν; Αν ναι, τότε αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να μάθετε τις συναρπαστικές ιστορίες που κρύβονται πίσω από κάθε μάρκα. Οι ιστορίες από 70 μάρκες που παρουσιάζονται θα σας τραβήξουν την προσοχή και θα κρατήσουν το ενδιαφέρον σας αμείωτο. Γνωρίζατε για παράδειγμα, ότι: - Το Frisbee πήρε το όνομά του από ένα φούρνο που παρασκεύαζε κέικ σε επίπεδα στρογγυλά κεσεδάκια; - Οι τέσσερεις κύκλοι της Audi αντιπροσωπεύουν τέσσερεις εταρείες που συνενώθηκαν, ενώ το όνομα επιλέχθηκε από το 10χρονο γιο του ιδρυτή και σημαίνει "άκου"; - Το πρώτο Hilton προέκυψε όταν ο Κόνραντ Χίλτον αποφάσισε να νοικιάσει ορισμένα δωμάτια του σπιτιού του προς ένα δολάριο τη βραδιά για να τα βγάλει πέρα; - Ο εφευρέτης της Monopoly προσπάθησε να την πουλήσει σε μια βιομηχανία παιχιδιών, η οποία την απέρριψε λέγοντας ότι έχει 52 λειτουργικά λάθη; [...]
Subtitle: 
Τα πιο γνωστά brand names και πώς προέκυψαν
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-351-627-9
Book pages: 
252
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης γεννήθηκε στις 6-2-1969. Τον Ιούνιο του 1991 τελείωσε το τμήμα της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς. Τον Ιούνιο του 1993 πήρε το MBA από το Cleveland State University (C.S.U.).
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko - Barilla και για τρία χρόνια στη σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στην Ανάβυσσο ως ωρομίσθιος καθηγητής οικονομικών μαθημάτων και τουριστικού μάρκετινγκ. Από το 2000 εργάζεται στη Le Monde ως ωρομίσθιος καθηγητής στο τουριστικό μάρκετινγκ. Επίσης, έχει εργαστεί σε δημόσια ΙΕΚ και έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης στα προγράμματα του ΟΕΕΚ. Κατά καιρούς είναι εισηγητής σε σεμινάρια γύρω από το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, που απευθύνονται σε ανέργους και υπαλλήλους επιχειρήσεων.
Είναι μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών του Υπουργείου Εργασίας και αξιολογεί εκπαιδευτικά προγράμματα που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Subtitle: 
Τα πιο γνωστά brand names και πώς προέκυψαν
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-351-627-9
Book pages: 
252
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο