Βιβλίο: Διαφήμιση απο: University Studio Press - bibliopolio.gr - Παλαιοβιβλιοπωλειο
   Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
Φανταστικοί θάνατοι
Φανταστικοί θάνατοι

18.00EUR Μη διαθέσιμη τιμή ...

Το ελάχιστον της ζωής του
Το ελάχιστον της ζωής του

18.00EUR Μη διαθέσιμη τιμή ...

Ένα πεινασμένο στόμα
Ένα πεινασμένο στόμα

15.00EUR Μη διαθέσιμη τιμή ...

Ο ελληνικός τρόπος
Ο ελληνικός τρόπος

30.00EUR Μη διαθέσιμη τιμή ...

Μαμάδες βορείων προαστίων
Μαμάδες βορείων προαστίων

Μη διαθέσιμη τιμή ... Μη διαθέσιμη τιμή ...

Οι καπετάνιοι της άμμου
Οι καπετάνιοι της άμμου

12.00EUR Μη διαθέσιμη τιμή ...

 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
73102 Ψήφοι
115 Σχόλια
 
   Facebook
Διαφήμιση

Διαφήμιση

Κωδικός: 128562

Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αποτελεσματικότητα
Συγγραφέας: Ζώτος, Γεώργιος Χ.
Εκδότης: University Studio Press
ISBN: 960-12-1667-7
Έτος Έκδοσης: 2008
Κωδικός προϊόντος: 128562

Λιανική τιμή:45.00EUR

τιμή bibliopolio.gr 40.50EUR

Έκπτωση: 4.50EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

...Είναι δύσκολο να απαντηθεί πώς λειτουργεί με ακρίβεια η διαφήμιση, γιατί δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τη λεπτομερή λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Απόψεις παγιωμένες για πολλές δεκαετίες σχετικά με την πρόσληψη της διαφήμισης από τον αποδέκτη, όπως π.χ. τα υποδείγματα ιεραρχικής κλιμάκωσης των αποτελεσμάτων της διαφήμισης, αμφισβητούνται έντονα και νέες προσεγγίσεις προτείνονται.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν έχει έναν κεντρικό αποθηκευτικό χώρο όπου ταξινομεί τις πληροφορίες για τη διαφήμιση και το προϊόν, θραύσματα μνήμης και ιδέες αποθηκεύονται σε διάφορα μέρη του και τις επεξεργάζεται με ποικίλες διεργασίες. Η ανάκληση στη μνήμη δεν περιλαμβάνει την ακριβή αναπαράσταση του προηγηθέντος γεγονότος.

Είναι μια δυναμική διαδικασία ανάμνησης που εμπεριέχει στοιχεία της μνήμης και ταυτόχρονα ανακατασκευάζει μια νέα μνήμη για το γεγονός, που ποτέ δεν υπήρξε με τη μορφή αυτή στο παρελθόν. Αναπτύσσεται ένα δίκτυο ανάμεσα στις ιδέες για το προϊόν και στη γνώση, στη διαίσθηση και τα συναισθήματα του αποδέκτη για το προϊόν. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, δημιουργείται στη μνήμη του ένα νεφέλωμα προϊόντος, που περιλαμβάνει όλα τα υποκειμενικά και αντικειμενικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Σημαντική εξέλιξη στα ερευνητικά δεδομένα αποτελεί η πειραματική επιβεβαίωση των προαναφερθέντων (Braun 1999, Braun-La Tour και La Tour 2005). Αυτή κατέδειξε ότι η εμπειρία της έκθεσης στη διαφήμιση μετά την αγορά του προϊόντος μπορεί να ανακατασκευάσει και να τροποποιήσει προς το ευνοϊκότερο την εμπειρία που αποκόμισε ο καταναλωτής από τη δοκιμή του προϊόντος. Στηρίζει την άποψη, ότι αυτό που βιώνει ο καταναλωτής δεν είναι η αντικειμενική πραγματικότητα για το προϊόν αυθύπαρκτη και ανεξάρτητη από την αντιληπτική χειραγώγηση της διαφήμισης.

Ταυτόχρονα, όμως, η υποκειμενική αντίληψη του καταναλωτή για το προϊόν, που διαμορφώνεται από τη διαφήμιση, δεν μπορεί να υπάρξει πέρα από τα όρια που θέτει η πραγματική εμπειρία από την αγορά του προϊόντος.

Η μερική γνώση της λειτουργίας της διαφήμισης συνεπάγεται και αδυναμία να διατυπωθεί ολοκληρωμένη άποψη για την αποτελεσματικότητά της. Ανοίγεται, όμως, ένας δρόμος για να κατανοηθεί με ποιον τρόπο η διορθωμένη εμπειρία του καταναλωτή από την παρεχόμενη πληροφορία της διαφήμισης επιδρά στη μελλοντική απόφαση του για την επαναγορά του προϊόντος.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Υπότίτλος: Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αποτελεσματικότητα
Κωδικός προϊόντος: 128562
ISBN: 960-12-1667-7
Γλώσσα: Ελληνικά
Μήνας Έκδοσης: Φεβρουαρίος
Έτος Έκδοσης: 2008
Τόπος Έκδοσης: Θεσσαλονίκη
Αριθμός Σελίδων: 669
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Τόμοι: 1
Διαστάσεις: 25χ18



Ζώτος, Γεώργιος Χ.

Ο Γιώργος Χ Ζώτος είναι καθηγητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ΜΒΑ με έμφαση στο μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Minnesota των ΗΠΑ University of Minnesota Minneapolis και διδακτορικού διπλώματος της Σχολής Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο μαθήματα που αναφέρονται στον κύκλο του Μάρκετινγκ Αρχές Μάρκετινγκ Διοίκηση Μάρκετινγκ Διαφήμιση Συμπεριφορά Καταναλωτή και Διεθνές Μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ Rhode Island και Wharton Business School University of Pennsylvania στο Πανεπιστήμιο του Canterbury στη Νέα Ζηλανδία και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ως επισκέπτης καθηγητής Έχει προσκληθεί και πραγματοποίησε διαλέξεις σε Πανεπιστήμια της αλλοδαπής Είναι κριτής σε διεθνή περιοδικά Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια Το έργο του έχει υπομνηματιστεί και αναφερθεί Citation Index σε αντίστοιχα ερευνητικά περιοδικά Έχει συγγράψει έξι βιβλία και δύο μονογραφίες και είναι επιστημονικός υπεύθυνος σε ερευνητικά προγράμματα Είναι μέλος της Ελληνικής Ευρωπαϊκής και Αμερικανικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ καθώς και της Διεθνούς Εταιρείας Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης ΙSΜD Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Επικοινωνίας Είναι υπεύθυνος των Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ Υπήρξε Πρόεδρος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ για δύο θητείες και Διευθυντής του Τομέα Οικονομικής των Επιχειρήσεων για μία δεκαετία

Άλλα βιβλία του συγγραφέα

  Διαφήμιση  Διαφήμιση  Οι διαφημίσεις αλκοόλ στα περιοδικά  

 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
University Studio Press
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Ο Φίλος Των Ανθρώπων
Ο Φίλος Των Ανθρώπων
20.00EUR
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Διαφήμιση
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2020 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.