Product

Διαχείριση έργων πληροφορικής

Product

Διαχείριση θαλλάσιου περιβάλλοντος και ναυτιλία

Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας

Κωδικός:
113539
Description: 

Στο πλαίσιο του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού της αγοράς, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι καθοριστική για την πορεία μιας εταιρείας. Το 1977 η Apple παρ' ολίγο να χρεοκοπήσει. Το 2001, η Nike έχασε εκατό εκατομμύρια δολάρια, ενώ την ίδια χρονιά η Cisco σπατάλησε δύο δισεκατομμύρια (!). Οι παραπάνω αποτυχίες ήταν αποτέλεσμα άστοχης επιλογής -και εφαρμογής- τρόπων παράδοσης προϊόντων στους καταναλωτές.

24,75 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στο πλαίσιο του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού της αγοράς, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι καθοριστική για την πορεία μιας εταιρείας. Το 1977 η Apple παρ' ολίγο να χρεοκοπήσει. Το 2001, η Nike έχασε εκατό εκατομμύρια δολάρια, ενώ την ίδια χρονιά η Cisco σπατάλησε δύο δισεκατομμύρια (!). Οι παραπάνω αποτυχίες ήταν αποτέλεσμα άστοχης επιλογής -και εφαρμογής- τρόπων παράδοσης προϊόντων στους καταναλωτές. Πρόκειται για ένα «παιχνίδι» στο οποίο διακυβεύονται πάρα πολλά και ένα στέλεχος δεν έχει πλέον την πολυτέλεια να επιλέξει αν θα εμπλακεί σε αυτό ή όχι. Από τη στιγμή που μια εταιρεία ασχολείται με ένα υλικό προϊόν, η εφοδιαστική αλυσίδα είναι ένα θέμα που αφορά κάθε στέλεχός της. Το βιβλίο αυτό πραγματοποιεί μια ολοκληρωμένη θεωρητική προσέγγιση του αντικειμένου, προκειμένου να το κατανοήσει πλήρως ο αναγνώστης. Παράλληλα όμως προσφέρει πρακτικά και εφαρμόσιμα εργαλεία που θα καταρτίσουν ένα στέλεχος, για να μπορεί να παίρνει τις σωστές αποφάσεις, να σχεδιάζει και να υλοποιεί την καλύτερη δυνατή εφοδιαστική αλυσίδα, ανάλογα με τη φύση και τις ιδιαιτερότητες της εταιρείας του. Η θεματολογία του βιβλίου περιλαμβάνει: - Τρόπους επιλογής, σχεδιασμού και υλοποίησης της βέλτιστης κάθε φορά εφοδιαστικής αλυσίδας. - Παραδείγματα επιτυχημένων χειρισμών στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας -αλλά και γκάφες εκατομμυρίων δολαρίων- από κολοσσούς όπως η Siemens, η Gillette, η Dell, η Chrysler, η Apple, η Amazon κ.ά. - Περιγραφή και ανάλυση του λογισμικού που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με την εφοδιαστική αλυσίδα (συστήματα ERP, APS, CRM, SRM κ.ά.). - Ένα πλήρες γλωσσάρι εννοιών.
Subtitle: 
Ένας οδηγός για μάνατζερ
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-209-954-2
Book pages: 
381
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Dr. David A. Taylor είναι διεθνώς αναγνωρισμένη αυθεντία στην τεχνολογία του μάνατζμεντ και έχει γράψει πολυάριθμα άρθρα για την τεχνολογία αντικειμένων και την επιχειρηματική μηχανική. Επίσης έχει διατελέσει ομιλητής σε διεθνή συνέδρια και σύμβουλος ορισμένων από τις κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο. Αυτή την περίοδο προσφέρει υπηρεσίες επιχειρηματικού σχεδιασμού και εκπαίδευσης σε μεγάλες αμερικανικές εταιρείες.

Subtitle: 
Ένας οδηγός για μάνατζερ
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-209-954-2
Book pages: 
381
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο