Product

Επιχειρηματική πίστη

Product

Επιχειρηματικοί τόποι της Θεσσαλονίκης στις αρχές του εικοστού αιώνα

Επιχειρηματική στρατηγική σε μια ημιπαγκοσμιοποιημένη οικονομία

Κωδικός:
96302
Description: 

Ο συγγραφέας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: "να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά" και "μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!". Συγχρόνως, περιγράφει το ημιπαγκόσμιο πλέον επιχειρηματικό περιβάλλον και προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες/τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της.

22,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Ο συγγραφέας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: "να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά" και "μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!". Συγχρόνως, περιγράφει το ημιπαγκόσμιο πλέον επιχειρηματικό περιβάλλον και προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες/τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της.
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-351-602-3
Book pages: 
356
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Πάνος Μουρδουκούτας είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Long Island της Νέας Υόρκης. Έχει δώσει διαλέξεις σε διάφορα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Ασίας και διατελέσει σύμβουλος σε ιδιωτικές εταιρείες και κρατικούς οργανισμούς και εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα Ηνωμένα Έθνη. Μερικά από τα βιβλία του είναι: The global corporation (1999), Collective entrepreneurship in a globalizing economy (1999), China against herself. The rise and fall of Abacus banking in Japan and China (2000), Banking risk management in a globalizing economy (με τον Πάνο Αγγελόπουλο) και Ιαπωνικό μάρκετινγκ και Διοίκηση Επιχειρήσεων (με τον Γιώργο Πανηγυράκη). Το 2001 έλαβε το βραβείο του Highly Commented Author από το European Business Review, UK.

Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-351-602-3
Book pages: 
356
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο