Product

Ευρωβαλκάνιος

Product

Ευρωελληνισμός

Ευρωεκλογές

Κωδικός:
103402
Manufacturer: 
Description: 

Η ανά χείρας μελέτη είναι η πρώτη στο είδος της στην Ελλάδα και διεξήχθη κατά την διάρκεια των προηγούμενων ευρωεκλογών. Τα ευρήματά της επιχειρούν να δώσουν απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα:
- Πόσο ισχυρή είναι η σχέση μεταξύ της θεματολογίας των εφημερίδων και αυτής των πολιτικών κομμάτων;
- Εκφράζει η θεματολογία των εφημερίδων τα θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, και σε ποιο βαθμό;
- Εκφράζουν οι θεματολογίες των κομμάτων τα θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, και σε ποιο βαθμό;

11,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η ανά χείρας μελέτη είναι η πρώτη στο είδος της στην Ελλάδα και διεξήχθη κατά την διάρκεια των προηγούμενων ευρωεκλογών. Τα ευρήματά της επιχειρούν να δώσουν απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα: - Πόσο ισχυρή είναι η σχέση μεταξύ της θεματολογίας των εφημερίδων και αυτής των πολιτικών κομμάτων; - Εκφράζει η θεματολογία των εφημερίδων τα θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, και σε ποιο βαθμό; - Εκφράζουν οι θεματολογίες των κομμάτων τα θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, και σε ποιο βαθμό; - Πόσο κοντά βρίσκονται οι θεματολογίες των δύο μεγάλων κομμάτων κατά την έναρξη και κατά την διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας; - Ποιος είναι ο ρόλος του τύπου αναφορικά με τον καθορισμό της προεκλογικής θεματολογίας; Μέρος των ευρημάτων και των συμπερασμάτων της μελέτης αυτής δημοσιεύτηκε στο European Journal of Marketing [Phil Harris, Ioannis Kolovos, Andrew Lock (2001) "Who Sets the Agenda? - An Analysis of Agenda Setting and Press Coverage in the 1999 Greek European Elections", European Journal of Marketing, vol. 35 no. 9,10 pp.1117-1135.
Subtitle: 
Η αλληλεπίδραση του Τύπου, της κοινής γνώμης και των κομμάτων στη διαμόρφοση της προεκλογικής θεματολογίας
Publications Date: 
2004
Book pages: 
150
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γιάννης Κολοβός είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ), έχει τον τίτλο Master of Arts στις Δημόσιες Σχέσεις από το Manchester Metropolitan University και τον τίτλο Master of Arts στην Πολιτική Επικοινωνία από το University of Sheffield. Και τα τέσσερα βιβλία του ("Το τέλος μιας ουτοπίας: Η κατάρρευση των πολυπολιτισμικών κοινωνιών στην Δυτική Ευρώπη", «Το Κουτί της Πανδώρας: Παράνομη μετανάστευση και νομιμοποίηση στην Ελλάδα», «Άκρα δεξιά και ριζοσπαστική δεξιά στην Ελλάδα και στην Δυτική Ευρώπη 1974-2004» και «Ευρωεκλογές: η αλληλεπίδραση του τύπου, της κοινής γνώμης και των κομμάτων στην διαμόρφωση της προεκλογικής θεματολογίας») έχουν εκδοθεί από τις εκδόσεις «Πελασγός».

Subtitle: 
Η αλληλεπίδραση του Τύπου, της κοινής γνώμης και των κομμάτων στη διαμόρφοση της προεκλογικής θεματολογίας
Publications Date: 
2004
Book pages: 
150
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο