Product

Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών

Product

Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών

Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού

Κωδικός:
136974
Description: 

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον που παρουσιάζει η αξιολόγηση στο διεδνή εκπαιδευτικό χώρο, η "απαξία" της στην Ελλάδα, αλλά και οι συνεχείς ανεπιτυχείς προσπάθειες ρύθμισης του προβλήματος της αξιολόγησης, καθιστά το θέμα της αξιολόγησης ελκυστικό αντικείμενο έρευνας. Στο θεωρητικό μέρος του βιβλίου οροθετείται η έννοια της αξιολόγησης και γίνεται παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου της αξιολόγησης. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι λόγοι της αναγκαιότητας εισαγωγής της στην εκπαίδευση και ακολουθεί μια ιστορική επισκόπηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

0,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον που παρουσιάζει η αξιολόγηση στο διεδνή εκπαιδευτικό χώρο, η "απαξία" της στην Ελλάδα, αλλά και οι συνεχείς ανεπιτυχείς προσπάθειες ρύθμισης του προβλήματος της αξιολόγησης, καθιστά το θέμα της αξιολόγησης ελκυστικό αντικείμενο έρευνας. Στο θεωρητικό μέρος του βιβλίου οροθετείται η έννοια της αξιολόγησης και γίνεται παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου της αξιολόγησης. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι λόγοι της αναγκαιότητας εισαγωγής της στην εκπαίδευση και ακολουθεί μια ιστορική επισκόπηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Στο τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους, γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας της σχετικής με τις στάσεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση στον διεθνή και ελληνικό εκπαιδευτικό χώρο. Στο ερευνητικό μέρος της μελέτης, παρατίθεται η έρευνα, αναλύονται τα δεδομένα του δείγματος και τέλος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας.
Subtitle: 
Στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγηση
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-467-047-6
Book pages: 
128
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η Βενετία Καπαχτσή είναι απόφοιτος του Τμήματος της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. και κάτοχος του διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το 2011 αναγορεύτηκε διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Από το 1995 εργάζεται στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Είναι μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας. Έκανε δημοσιεύσεις και εισηγήσεις σε θέματα Οργάνωσης της Εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού: Στάσεις ελλήνων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγηση" (2008) και "Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας: Μια αναπτυξιακή διαδικασία" (2011) από τις εκδόσεις Αδελφών Κυριακίδη.

Subtitle: 
Στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγηση
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-467-047-6
Book pages: 
128
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο