Product

Η εισαγωγή στο επάγγελμα του μηχανολόγου μηχανικού

Product

Η εισβολή

Η εισαγωγή της μεθόδου project (βιωματική - επικοινωνιακή διδασκαλία) στη διδασκαλία των οικονομικών επιστημών

Κωδικός:
115697
Description: 

Στο χώρο της εκπαίδευσης, με τον όρο βιωματική μάθηση αναφερόμαστε στην οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας με βάση το "Learning by doing / Μάθηση μέσω της εμπειρίας", που συνεπάγεται την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες όπως η έρευνα, η έρευνα πεδίου, η παρατήρηση, οι συνεντεύξεις, οι προσομοιώσεις, οι δημιουργικές συνθέσεις κλπ. Η θεωρία της βιωματικής μάθησης δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης, καθώς και στους δεσμούς μεταξύ της σχολικής τάξης, της καθημερινής ζωής των μαθητών και της κοινωνικής πραγματικότητας.

13,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στο χώρο της εκπαίδευσης, με τον όρο βιωματική μάθηση αναφερόμαστε στην οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας με βάση το "Learning by doing / Μάθηση μέσω της εμπειρίας", που συνεπάγεται την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες όπως η έρευνα, η έρευνα πεδίου, η παρατήρηση, οι συνεντεύξεις, οι προσομοιώσεις, οι δημιουργικές συνθέσεις κλπ. Η θεωρία της βιωματικής μάθησης δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης, καθώς και στους δεσμούς μεταξύ της σχολικής τάξης, της καθημερινής ζωής των μαθητών και της κοινωνικής πραγματικότητας. Στο πλαίσιο αυτής της αντίληψης η βιωματική μάθηση "ακουμπά" στη διερευνητική μάθηση και τη μέθοδο επίλυσης προβλημάτων. Έτσι, η βιωματική-επικοινωνιακή μάθηση θεωρούμε ότι είναι ένα ταξίδι ανακάλυψης του νοήματος της ανθρώπινης ύπαρξης και της φύσης του κοινού καλού. Με αυτήν την έννοια πιστεύουμε ότι η βιωματική μάθηση δεν αφορά μόνο στα παιδιά και τους εφήβους αλλά και στους ενήλικες σε όλα τα στάδια της ανάπτυξής τους (διά βίου μάθηση). Το παρόν βιβλίο αποτελεί έναν οδηγό εφαρμογής (manual) της μεθόδου Project. Υπογραμμίζεται όμως ότι η μέθοδος Project δεν προτείνεται ως πανάκεια για την αντιμετώπιση κάθε εκπαιδευτικού προβλήματος. Απαντά όμως πιο πειστικά σε ορισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα στις μέρες μας και μπορεί να καλλιεργήσει μια γενικότερη αντίληψη για την κατάκτηση της γνώσης και τη δημιουργικότητα.
Subtitle: 
Ένας οδηγός εφαρμογής
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-01-1119-7
Book pages: 
205
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η Δρ. Βασιλική Μπρίνια εργάζεται στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Marketing και Επικοινωνίας. Σπούδασε Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης έχει σπουδάσει Παιδαγωγική και Συμβουλευτική Ψυχολογία. Της απενεμήθη ο τίτλος του Master in Business Administration (M.B.A.) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ κατέθεσε την διδακτορική της διατριβή με αντικείμενο την Ειδική Διδακτική των Οικονομικών Επιστημών στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου βαθμολογήθηκε με "άριστα". Έχει διεξάγει μεταδιδακτορική έρευνα (Post Doc) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα την εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού μικρομεσαίων επιχειρήσεων με βιωματικές-επικοινωνιακές μεθόδους διδασκαλίας. Έχουν δημοσιευτεί άρθρα της σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και έχει κάνει ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια.

Subtitle: 
Ένας οδηγός εφαρμογής
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-01-1119-7
Book pages: 
205
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο