Product

Η επιχειρηματικότητα στα Τρίκαλα

Product

Η επιχειρηματικότητα στην αρχαία ελληνική οικονομία

Η επιχειρηματικότητα στη νέα οικονομία

Κωδικός:
66949
Description: 

Στα χρόνια της σκληρής πάλης μεταξύ καπιταλισμού και σοσιαλισμού, οι νέες γενιές σ' όλο τον κόσμο είχαν γοητευθεί από τον Karl Marx και τις σοσιαλιστικές του ιδέες, ειδικά εκείνοι οι νέοι που ζούσαν στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες, την Κίνα, ακόμη και στην Ευρώπη, και σε περιοχές που κάποτε ονομάζονταν "Τρίτος Κόσμος". Αφίσες μεγάλων επαναστατών, όπως του Τσε Γκεβάρα, του Φιντέλ Κάστρο και του Μάο Τσε-Τουνγκ, διακοσμούσαν τους τοίχους πανεπιστημίων.

15,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Στα χρόνια της σκληρής πάλης μεταξύ καπιταλισμού και σοσιαλισμού, οι νέες γενιές σ' όλο τον κόσμο είχαν γοητευθεί από τον Karl Marx και τις σοσιαλιστικές του ιδέες, ειδικά εκείνοι οι νέοι που ζούσαν στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες, την Κίνα, ακόμη και στην Ευρώπη, και σε περιοχές που κάποτε ονομάζονταν "Τρίτος Κόσμος". Αφίσες μεγάλων επαναστατών, όπως του Τσε Γκεβάρα, του Φιντέλ Κάστρο και του Μάο Τσε-Τουνγκ, διακοσμούσαν τους τοίχους πανεπιστημίων. Οι επιχειρηματίες αντιμετωπίζονταν από ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας ως ανηλεείς εκμεταλλευτές, ως εκείνοι που "πίνουν το αίμα" της εργατικής τάξης και ως συσσωρευτές πλούτου για χάρη του πλούτου ή για επιδεικτική κατανάλωση. Σήμερα με τον θρίαμβο του καπιταλισμού επί του σοσιαλισμού και με μία άλλη Αναγέννηση των ατομικών και των οικονομικών ελευθεριών, οι νεότερες γενιές δεν είναι κατακυριευμένες από σοσιαλιστικά ιδανικά και αντιεπιχειρηματικά συνθήματα. Οι ήρωες και τα είδωλά τους δεν είναι πλέον μεγάλοι επαναστάτες. Είναι επιχειρηματίες σαν τον Bill Gates, τον Michael Dell και τον Steve Case, οι οποίοι υπήρξαν οι επαναστάτες στις δικές τους βιομηχανίες, δημιουργώντας νέα προϊόντα και επιχειρήσεις και τεράστιο πλούτο για τους εαυτούς τους, τους συνεργάτες τους, τους μετόχους και την κοινωνία γενικότερα.
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-08-0239-4
Book pages: 
210
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Πάνος Μουρδουκούτας είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Long Island της Νέας Υόρκης. Έχει δώσει διαλέξεις σε διάφορα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Ασίας και διατελέσει σύμβουλος σε ιδιωτικές εταιρείες και κρατικούς οργανισμούς και εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα Ηνωμένα Έθνη. Μερικά από τα βιβλία του είναι: The global corporation (1999), Collective entrepreneurship in a globalizing economy (1999), China against herself. The rise and fall of Abacus banking in Japan and China (2000), Banking risk management in a globalizing economy (με τον Πάνο Αγγελόπουλο) και Ιαπωνικό μάρκετινγκ και Διοίκηση Επιχειρήσεων (με τον Γιώργο Πανηγυράκη). Το 2001 έλαβε το βραβείο του Highly Commented Author από το European Business Review, UK.

Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-08-0239-4
Book pages: 
210
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο