Product

Η κοινωνία της πληροφορίας και ο νέος ρόλος των κοινωνικών επιστημών

Product

Η κοινωνία της υπευθυνότητας

Η κοινωνία της πληροφορίας και ο ρόλος των διαδραστικών πολυμέσων

Κωδικός:
108068
Manufacturer: 
Description: 

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να εξελίξουν τις τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας με γνώμονα τον άνθρωπο, αλλά και σε αυτούς που επιθυμούν να ερευνήσουν τις συνέπειες και τα προβλήματα που παρουσιάζονται με την εισαγωγή των τεχνολογιών σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας.

18,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να εξελίξουν τις τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας με γνώμονα τον άνθρωπο, αλλά και σε αυτούς που επιθυμούν να ερευνήσουν τις συνέπειες και τα προβλήματα που παρουσιάζονται με την εισαγωγή των τεχνολογιών σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Παρουσιάζει τη ραγδαία μεταβαλλόμενη πραγματικότητα της ΚτΠ, τις εκάστοτε οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές, πολιτισμικές και εκπαιδευτικές εφαρμογές καθώς αναλύονται οι τομείς που εμπλέκονται άμεσα με αυτήν. Παράλληλα, εξετάζονται θέματα σχετικά με τη διαλογικότητα και τη διαδραστικότητα των εφαρμογών πολυμέσων και την ευρεία χρήση της εικονικής πραγματικότητας. Συζητούνται μέθοδοι υλοποίησης έργων πολυμέσων με έμφαση στην ανάπτυξη λογισμικού, καθώς ο συνδυασμός πολλαπλών πηγών δεδομένων και μέσων αυξάνει την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος. Η ολοκλήρωση τέτοιου τύπου οπτικοακουστικών έργων απαιτεί τη συνεργασία μεταξύ ομάδων ειδικών σε διαφορετικούς τομείς που περιλαμβάνουν καλλιτεχνική δημιουργία και προγραμματισμό. Η ανάγνωση του βιβλίου δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, τις οποίες παρέχει στα πρώτα κεφάλαια, ενώ παρατίθεται αναλυτική βιβλιογραφία των πηγών για περαιτέρω έρευνα. Εστιάζει στις δυνατότητες και τους παράγοντες εξάπλωσης και επιρροής των νέων τεχνολογιών, συνεπώς είναι χρήσιμο σε αναγνώστες που επιθυμούν να εισαγάγουν έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση στη ραγδαία μεταβαλλόμενη πραγματικότητα της ΚτΠ. Επιπλέον, παρουσιάζει ενδιαφέρον και για αναγνώστες που θέλουν να γνωρίσουν την πολύπλευρη μορφή των τεχνολογιών, προκειμένου να τη χρησιμοποιήσουν για μη συμβατικούς σκοπούς όπως για εικαστική δημιουργία και διαφήμιση.
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-7075-99-4
Book pages: 
214
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γιάννης Δεληγιάννης σπούδασε την επιστήμη της πληροφορικής στο πανεπιστήμιο της Ουαλίας Σουώνση και ολοκλήρωσε τη διδακτορική έρευνα του στον τομέα των Διαδραστικών Πολυμέσων στο ίδιο πανεπιστήμιο, όπου στη συνέχεια εργάστηκε. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη χρήση των τεχνολογιών διαδραστικών πολυμέσων με γνώμονα τον άνθρωπο.
Είναι μέλος ΔΕΠ του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και ιδρυτικό μέλος του εργαστηρίου διαδραστικών τεχνών InArts. Η έρευνα του εντάσσεται στους τομείς των διαδραστικών πολυμέσων, των αισθητηρίων συστημάτων και στην ανάπτυξη προσαρμοστικού περιεχομένου σε τομείς που περιλαμβάνουν τα Παιχνίδια Υπολογιστή, την Προσαρμοστική Μάθηση και την Τέχνη Νέων Μέσων. Η έρευνα του πλαισιώνεται με την ανάπτυξη πρωτότυπων ολοκληρωμένων συστημάτων επαυξημένης, εικονικής πραγματικότητας και ολογραμμάτων τα οποία σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες διάδρασης του χρήστη με το περιεχόμενο.

Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-7075-99-4
Book pages: 
214
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο