Λογοτεχνικά βιβλία στην προσχολική αγωγή
Είναι κοινώς αποδεκτή η άποψη ότι η πρώτη επαφή του παιδιού με το βιβλίο πρέπει να ξεκινά νωρίς, από πολύ μικρή ηλικία. Η διαμεσολαβητική παρουσία του ενηλίκου κατά τα πρώτα στάδια της επαφής του παιδιού με το βιβλίο είναι ιδιαίτερα σημαντική και επομένως ο ρόλος των γονέων και στη συνέχεια του/της νηπιαγωγού καθοριστικός. Στο Νηπιαγωγείο τίθενται οι βάσεις για τη διαμόρφωση της μελλοντικής αναγνωστικής συμπεριφοράς και για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας.