Product

Λόγος και επανάσταση

Product

Λόγος και ήθος

Λόγος και επικοινωνία στην εκπαιδευτική πράξη

Κωδικός:
146190
Description: 

Τα τελευταία χρόνια η κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση της μάθησης έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον για την προφορική επικοινωνία που αναπτύσσεται κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Με αφετηρία αυτή τη διαπίστωση, αυτό το βιβλίο επιδιώκει να αναδείξει ότι ο προφορικός λόγος μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών συνιστά και ο ίδιος αντικείμενο διδασκαλίας, καθώς καλλιεργεί συγκεκριμένες επικοινωνιακές συνήθειες και δεξιότητες.

23,97 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Τα τελευταία χρόνια η κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση της μάθησης έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον για την προφορική επικοινωνία που αναπτύσσεται κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Με αφετηρία αυτή τη διαπίστωση, αυτό το βιβλίο επιδιώκει να αναδείξει ότι ο προφορικός λόγος μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών συνιστά και ο ίδιος αντικείμενο διδασκαλίας, καθώς καλλιεργεί συγκεκριμένες επικοινωνιακές συνήθειες και δεξιότητες. Στον τόμο αυτό δίνονται στον εκπαιδευτικό πρακτικά "εργαλεία" με τα οποία θα αναβαθμίσει την ποιότητα της επικοινωνίας στη σχολική τάξη. Θεωρητικές ιδέες και πορίσματα ερευνών συνδέονται με συγκεκριμένες τεχνικές και δραστηριότητες, ενώ η διδασκαλία αποκαλύπτεται ως "επικοινωνιακό σενάριο" που σχετίζεται με συγκεκριμένους σκοπούς και ρόλους. Παρουσιάζονται επίσης στιγμιότυπα λόγου εκπαιδευτικών και μαθητών, τα οποία καταγράφηκαν σε πραγματικές συνθήκες διδασκαλίας, και αναπτύσσονται τεχνικές για τη διαμόρφωση και την αξιολόγηση της επικοινωνίας. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, σε στελέχη της εκπαίδευσης, σε φοιτητές Σχολών ΑΕΙ και ΤΕΙ με παιδαγωγικό αντικείμενο, σε υποψηφίους του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών, σε σπουδαστές των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων, σε ερευνητές με αντικείμενο μελέτης την Εκπαίδευση.
Subtitle: 
Ρητά και άρρητα μηνύματα κατά τη διαμόρφωση του επικοινωνιακού κλίματος στη σχολική τάξη
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-03-4952-5
Book pages: 
320
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Πέτρος Μπερερής κατάγεται από τη Γουριά Μεσολογγίου και κατοικεί στην Αθήνα. Σπούδασε στη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δ.Ε., στο Παιδαγωγικό τμήμα Δ.Ε. και στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι Διδάκτωρ Φιλοσοφίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διατέλεσε Διευθυντής Σπουδών Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ., Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε και επιστημονικός εκπρόσωπος του ΥΠ.Ε.Π.Θ. στην Ευρωπαϊκή Επιστημονική Επιτροπή AD HOC για θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Π.Ο.Δ.Ε. Παράλληλα διδάσκει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και στα Π.Ε.Κ το γνωστικό αντικείμενο της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής. Είναι Σύμβουλος στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Subtitle: 
Ρητά και άρρητα μηνύματα κατά τη διαμόρφωση του επικοινωνιακού κλίματος στη σχολική τάξη
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-03-4952-5
Book pages: 
320
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο