Product

Μάνατζμεντ Ι

Product

Μάνατζμεντ και ηγεσία

Μάνατζμεντ ΙΙ

Κωδικός:
97011
Description: 

Το παρόν έργο αποτελεί συμβολή στον τομέα της διοίκησης προσωπικού, της ηγεσίας, των εργασιακών σχέσεων, της διοίκησης των επιχειρήσεων και αποσκοπεί να καλύψει μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, η οποία είναι πτωχότατη στον τομέα της ψυχολογίας των επιχειρήσεων, της "Οργανωτικής ηγετικής συμπεριφοράς", στα θέματα των κινήτρων για την ανάπτυξη καινοτομικών και δημιουργικών ικανοτήτων των εργαζομένων, ως και των ευθυνών και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων και εποπτών μέσα στα πλαίσια της ηθικής, της δεοντολογίας και διαφάνειας, στα οποία πρέπει να δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσ

30,67 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το παρόν έργο αποτελεί συμβολή στον τομέα της διοίκησης προσωπικού, της ηγεσίας, των εργασιακών σχέσεων, της διοίκησης των επιχειρήσεων και αποσκοπεί να καλύψει μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, η οποία είναι πτωχότατη στον τομέα της ψυχολογίας των επιχειρήσεων, της "Οργανωτικής ηγετικής συμπεριφοράς", στα θέματα των κινήτρων για την ανάπτυξη καινοτομικών και δημιουργικών ικανοτήτων των εργαζομένων, ως και των ευθυνών και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων και εποπτών μέσα στα πλαίσια της ηθικής, της δεοντολογίας και διαφάνειας, στα οποία πρέπει να δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
Subtitle: 
Διοίκηση και εποπτεία προσωπικού: Το ηθικό, δεοντολογικό και κοινωνικό στοιχείο στη διοίκηση των επιχειρήσεων και στην εποπτεία του προσωπικού
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-02-1844-7
Book pages: 
572
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Διοίκηση και εποπτεία προσωπικού: Το ηθικό, δεοντολογικό και κοινωνικό στοιχείο στη διοίκηση των επιχειρήσεων και στην εποπτεία του προσωπικού
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-02-1844-7
Book pages: 
572
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο