Product

Μάνατζμεντ

Product

Μάνατζμεντ

Μάνατζμεντ

Κωδικός:
154795
Description: 

Το βιβλίο προσεγγίζει το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων παρουσιάζοντας και αναλύοντας τις βασικές λειτουργίες που επιτελούν (π.χ, μάρκετινγκ, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών και λογιστικής, παραγωγής, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων) και τη συνεισφορά τους στην επίτευξη στόχων. Επίσης, παραθέτει με μοναδικό τρόπο για κάθε εταιρική λειτουργία σύγχρονες τάσεις αλλά και ιδιαιτερότητες του ελληνικού περιβάλλοντος.

40,47 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο προσεγγίζει το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων παρουσιάζοντας και αναλύοντας τις βασικές λειτουργίες που επιτελούν (π.χ, μάρκετινγκ, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών και λογιστικής, παραγωγής, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων) και τη συνεισφορά τους στην επίτευξη στόχων. Επίσης, παραθέτει με μοναδικό τρόπο για κάθε εταιρική λειτουργία σύγχρονες τάσεις αλλά και ιδιαιτερότητες του ελληνικού περιβάλλοντος. Οι αναγνώστες συνδυάζοντας τις θεωρητικές προσεγγίσεις, τις πρακτικές ασκήσεις και τους προβληματισμούς που διατυπώνονται θα μπορούν να αξιολογήσουν τον τρόπο, με τον οποίο ασκείται το μάνατζμεντ στις επιχειρήσεις.
Subtitle: 
Εταιρικές λειτουργίες
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-7745-24-8
Book pages: 
468
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Εταιρικές λειτουργίες
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-7745-24-8
Book pages: 
468
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο