Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
72888 Ψήφοι
115 Σχόλια
 
   Facebook
Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Κωδικός: 174102

Συγγραφέας: Γούναρης, Σπύρος
Εκδότης: Rosili
ISBN: 960-7745-29-9
Έτος Έκδοσης: 2012
Κωδικός προϊόντος: 174102
39.94EUR

 
Διαθέσιμο<br>Αποστολή<br> σε 6-7 ημέρες. Διαθέσιμο
Αποστολή
σε 6-7 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Η 2η έκδοση του βιβλίου Μάρκετινγκ υπηρεσιών του καθηγητή κ. Σ. Γούναρη από τις εκδόσεις Rosili έρχεται με τη γνωστή, απλή και κυρίως πρακτική γλώσσα του συγγραφέα να δώσει τη διάσταση του μάρκετινγκ στην περίπτωση των άυλων προϊόντων/υπηρεσιών προσφέροντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική άποψη που ξεφεύγει από τα στενά όρια της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών.

Θέματα όπως για παράδειγμα η διοίκηση της ποιότητας και της εξυπηρέτησης του πελάτη, του χειρισμού των σχέσεων της επιχειρήσης με τους εργαζόμενους της με στόχο τη διοίκηση της εμπερίας των πελατών, της αποτελεσματικής οργάνωσης των διαδικασιών παροχής της υπηρεσίας μαζί με εκείνα που αφορούν το κλασσικό μίγμα μάρκετινγκ σχολιάζονται στο πλαίσιο του σχεδιασμού μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ που επιτρέπει στον αναγνώστη να αντιληφθεί και να κατανοήσει την ιδιαιτερότητα του μάρκετινγκ όταν το προϊόν είναι άϋλο και όχι αποτέελσμα της, κλασσικής, παραγωγικής διαδικασίας.

Δεδομένης της σημασίας που έχουν οι υπηρεσίες (τηλεπικοινωνίες, τουριστικές, τραπεζικές κλπ) για την ελληνική οικονομία το συγκεκριμένο βιβλίο, ιδίως τη σημερινή εποχή, αποτελεί αναντικατάστατο βοήθημα όχι μόνον για φοιτητές της διοίκησης επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ αλλά και για στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίας που δραστηριοποιούνται στον χώρο της παροχής υπηρεσιών.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Κωδικός προϊόντος: 174102
ISBN: 960-7745-29-9
Γλώσσα: Ελληνικά
Μήνας Έκδοσης: Ιανουαρίος
Έτος Έκδοσης: 2012
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Αριθμός Σελίδων: 394
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Τόμοι: 1
Διαστάσεις: 24χ17



Γούναρης, Σπύρος

O Σπύρος Γούναρης σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε το Πτυχίο του το 1989 Ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα MSc in Marketing στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Γλασκόβη το 1990 ενώ το 1995 αναγορεύθηκε Διδάκτορας του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών έχοντας κατά την τετραετία 19911995 ολοκληρώσει με άριστα τη Διδακτορική του Διατριβή με θέμα «Ανάπτυξη Εφαρμογή και Αποτελεσματικότητα του Μάρκετινγκ Στοιχεία από την Ελληνική Πραγματικότητα»
Από το Μάιο του 2002 είναι επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ Επικοινωνίας 0στο οποίο διδάσκει τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή περιοδικά του χώρου του Μάρκετινγκ Industrial Marketing Management European Journal of Marketing Journal of Services Marketing Journal of Product Innovation and Management Journal of International Bank Marketing και αλλού ενώ επιστημονικές του εργασίες έχουν παρουσιασθεί κατ" επανάληψη στα συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ της οποίας είναι και μέλος από το 1993 όπως και σε συνέδρια της Παγκόσμιας Ακαδημίας Μάρκετινγκ Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο επιστημονικά του άρθρα έχουν βραβευθεί με τα βραβεία Highest Quality Rating και Best Paper Award αντίστοιχα
Επιστημονικά ειδικεύεται στο χώρο του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών της Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων για την Ανάπτυξη Κουλτούρας και Πρακτικών προσανατολισμένων στην αγορά της Εξυπηρέτησης και της Ικανοποίησης του Πελάτη του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και της Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών του Μάρκετινγκ από Επιχείρηση για Επιχείρηση BtoB Marketing Υιοθέτησης και Διάχυσης Ψηφιακής Τεχνολογίας και του Στρατηγικού Μάρκετινγκ
Εκτός από το ακαδημαϊκό ερευνητικό του έργο ο κ Γούναρης έχει εκπονήσει σειρά συμβουλευτικών μελετών με αντικείμενο τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ τη μέτρηση ικανοποίησης πελατών καθώς και τον επανασχεδιασμός επιχειρησιακών λειτουργιών και διευθύνσεων για την υιοθέτηση καινοτομικών πρακτικών Μερικές από τις επιχειρήσεις με τις οποίες έχει συνεργαστεί κατά καιρούς είναι η Intertrust το Habitat ο ΟΤΕ η ΟΤΕΝΕΤ ο Χρυσός Οδηγός η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου η Bayer Hellas η Εμπορική Τράπεζα το Body Shop η Yamaha Motor Hellas η Αθηναϊκή Ζυθοποιΐα η Alkon o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και πολλές ακόμα Επίσης έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό στελεχών επιχειρήσεων
Ο Σπύρος Γούναρης είναι Μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και Ιδρυτικό Μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ

Άλλα βιβλία του συγγραφέα

Μάρκετινγκ υπηρεσιών  

 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Rosili
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Homer Im Griechischen Epigramm
Homer Im Griechischen Epigramm
25.00EUR
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Μάρκετινγκ υπηρεσιών
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2019 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.