Product

Μαθαίνω μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4

Product

Μαθαίνω μαθηματικά στο νηπιαγωγείο 1

Μαθαίνω μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4

Κωδικός:
152107
Description: 

To δίτομο αυτό έργο απευθύνεται στους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, και ΕΠΑΛ), αλλά και στους μαθητές.

- Είναι γραμμένο σε γλώσσα κατανοητή από τους μαθητές
- Περιέχει πλήθος δραστηριοτήτων και εναλλακτικών διδακτικών προτάσεων για τους εκπαιδευτικούς
- Και παρέχει συστηματική και διεξοδική περιγραφή των βασικών λειτουργιών και δυνατοτήτων του λογισμικού για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

22,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

To δίτομο αυτό έργο απευθύνεται στους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, και ΕΠΑΛ), αλλά και στους μαθητές. - Είναι γραμμένο σε γλώσσα κατανοητή από τους μαθητές - Περιέχει πλήθος δραστηριοτήτων και εναλλακτικών διδακτικών προτάσεων για τους εκπαιδευτικούς - Και παρέχει συστηματική και διεξοδική περιγραφή των βασικών λειτουργιών και δυνατοτήτων του λογισμικού για ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Επίσης, περιλαμβάνει κεφάλαια που επεκτείνουν την ύλη και τη μεθοδολογία της διδασκόμενης σχολικής Γεωμετρίας και εξοικειώνουν τόσο τους διδάσκοντες όσο και τους διδασκόμενους με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας... Περιεχόμενα Β΄ τόμου: Κεφάλαιο 8: Σχήματα με οικο-δόμηση Κεφάλαιο 9: Σχήματα ισοδύναμα Κεφάλαιο 10: Το Πυθαγόρειο Θεώρημα Κεφάλαιο 11: Δομικές Αλγεβρικές μονάδες Κεφάλαιο 12: Μετασχηματισμοί σε συναρτήσεις Κεφάλαιο 13: Κατασκευή φράκταλ Κεφάλαιο 14: Προβλήματα από την ιστορία των Μαθηματικών Κεφάλαιο 15: Κατασκευές σπειρών
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-461-309-Χ
Book pages: 
254
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Volume No: 
2
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-461-309-Χ
Book pages: 
254
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Volume No: 
2