Product

Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας

Product

Μεθοδολογία επιχειρηματικής έρευνας

Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας

Κωδικός:
20986
Description: 

Περιεχόμενα:
Κεφ. 5: Τρόπος επιλογής των υποκειμένων της έρευνας και το μέγεθος του δείγματος: Τι προβλέπει η θεωρία και τι μπορεί να γίνει στην πράξη
Κεφ. 6: Μέσα και διαδικασία συλλογής των δεδομένων της έρευνας: Κριτήρια επιλογής
Κεφ. 7: Αυτοσχέδια ψυχομετρικά μέσα: Ερωτηματολόγιο, συνέντευξη, παρατήρηση
Κεφ. 8: Συνγραφή της ερευνητικής μελέτης.

25,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Περιεχόμενα: Κεφ. 5: Τρόπος επιλογής των υποκειμένων της έρευνας και το μέγεθος του δείγματος: Τι προβλέπει η θεωρία και τι μπορεί να γίνει στην πράξη Κεφ. 6: Μέσα και διαδικασία συλλογής των δεδομένων της έρευνας: Κριτήρια επιλογής Κεφ. 7: Αυτοσχέδια ψυχομετρικά μέσα: Ερωτηματολόγιο, συνέντευξη, παρατήρηση Κεφ. 8: Συνγραφή της ερευνητικής μελέτης.
Subtitle: 
Επιλογή του δείγματος: Μέσα και διαδικασία συλλογής των δεδομένων: Αυτοσχέδια ψυχοτενικά μέσα - ερωτηματολόγιο, συνέντευξη, παρατήρηση: Συγγραφή της ερευνητικής μελέτης
Publications Date: 
1993
Book pages: 
191
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Επιλογή του δείγματος: Μέσα και διαδικασία συλλογής των δεδομένων: Αυτοσχέδια ψυχοτενικά μέσα - ερωτηματολόγιο, συνέντευξη, παρατήρηση: Συγγραφή της ερευνητικής μελέτης
Publications Date: 
1993
Book pages: 
191
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο