Product

Μεταμοντέρνο και ορθόδοξη χριστιανική αγωγή

Product

Μεταμοντέρνοι καιροί

Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση;

Κωδικός:
82008
Description: 

Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπο το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του.

10,80 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπο το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του. Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχομένου κατανάλωσης και της στρατηγικής του μάρκετινγκ, το οποίο -επιστήμη ή τέχνη- μοιάζει "μοντέρνο" στη θεωρία και "μεταμοντέρνο" στην πράξη. Παρατίθενται ερωτήματα μάλλον παρά απαντήσεις, αναπτύσσεται προβληματισμός κυρίως παρά υποστήριξη δεδομένων.
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-12-1202-7
Book pages: 
110
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η Ειρήνη Τηλικίδου είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.
Είναι πτυχιούχος του ιδίου τμήματος όπως και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονία, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Οικονομικού τμήματος της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. και κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο του Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας.
Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στο Οικολογικό Μάρκετινγκ αλλά τα τελευταία χρόνια ασχολείται επίσης με τις νέες και εναλλακτικές τάσεις στο μάρκετινγκ.

Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-12-1202-7
Book pages: 
110
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο